.

четвртак, 5. мај 2011.

Sex klinke se jebu


Moje ime je Louise i ja sam četrdeset, moj muž je umro od raka prije četiri godine, moja sestra je Beth, koja je deset mjeseci stariji od mene, a njezin muž je ubijen u prometnoj nesreći prije skoro tri godine. Mi smo oboje naočit, nije loše izgleda i zadržali naše pristojne brojke. JA je dobio veliku isplatu osiguranja nakon što je moj i Beth Ted umro puno naknade kada je Petar izgubio svoj život. Beth i uvijek sam bio vrlo blizu desno od kad smo bili vrlo mladi. Ona je bila jedan površan, imala slijed ljubitelje tijekom braka, nepoznati Petru, ali bio sam također vrlo seksualno. Imao sam broj zaljubljenika prije nego što sam bio u braku, uključujući i jedan koji mi je dao, bez sumnje, najbolji sex sam ikada uživao. Međutim, nikada nisam bio nevjeran da moj muž.  Kako se jebu klinke  Mislim da nema sumnje da smo oboje propustili pola puno ili ono što se dogodilo nikad ne bi dogodila.
Imali smo stavili naš novac zajedno i kupio dućan, sex chat klinke  to je bio u vrlo maloj zemlji gradu i kao što smo specijalizirana za visoku kvalitetu igračaka i igara. Mi smo brzo stekao ugled kao dobro mjesto za posjetiti, čak i ljudi iz prilično udaljeno. Očito smo imali puno ponavljanja i trgovci nas posjećujete, neki od njih ću priznati nam uzburkao nešto! Nakon što smo bili u poslovanju za nekoliko godina imali smo čovjeka poziva na nas koji smo oboje složili nakon toga je bio pravi napast. Moram reći da je on pravi čovjek dame, ali nije došao na nas u početku ll. Mi smo razvili dobar prijateljski odnos s njim do te mjere da je bio jedan od rijetkih koji smo uvijek pozvani u stražnjoj sobi za kavu. Jedan dan sam bila u zadnjoj sobi, to je bio u sobi iza shop sama, s Dave, kako su ga zvali. Beth je služio, a predmet je dobio okrugli da činjenica da su oba Beth i sam bio u braku.
"Zar ti ne nedostaje ništa nakon što je sve ovo vrijeme?" Dave pitao: "Nakon svega, morate imati bio naviknut ... er .. dobro ... uživajući muža ... um .. tvrtka?" Bilo je samo da malo vrsta rub njegov glas koji mi je dao dojam odmah da je razmišljao o seksu.
Rekao sam: "Pa, naravno, ne može ljubiti čovjeka i uživati ​​vrsta intimnosti koja se razvija bez nje nedostaje nakon toga."
"A ti nikad nisam učinio ništa o tome?" Dave pitao.
"Nikada ne čini se da su imali vremena", odgovorio sam.
"Pa, ja ne mislim da sam mogao imati pp od GO bez sve to vrijeme," rekao je.
"Znam", odgovorio sam, "to je teško, ne bih ga poreći." Mislio sam svih vremena imao sam masturbirao razmišljati o moj muž i češće od čovjeka koji je dao mi je najbolji sex sam ikada imao.
Dave oklijevao: "Vi još uvijek imate potrebe", rekao je na kraju, a zatim je otišao na "i tako učiniti I. bih se rado riješio problem za oba od nas."
Bio je lijep, dao svaki izgleda da stane i bio je tako  hot sex klinke očito dame čovjek, ja sam ga imaginaran, rekao sam, "To je vrlo dobro od vas, Dave, ali tu je uvijek Bet previše, ona je vjerojatno nedostaje intimna strani više nego što sam učiniti! "
"Pa, kako to, da ste oboje vrlo atraktivan, zrele, žene .... baš mi se sviđa tip, ja ne sasvim znam kako to reći", rekao je oklijevao ponovno ", ali ja sam vrlo snažan i Uvijek sam imao veliku izdržljivost, ja bih vjerojatno mogao nositi s obje od vas! " Bio sam o tome govoriti kada je držao ruke uzdignute, "Ne, to je u redu, ne treba donijeti odluku odmah, to razgovarati s više od Bet kada sam otišao, ja sam u tom području opet sljedeći tjedan ću pop i možemo o tome razgovarati uz kavu. "
Pa, on je napustio i ostavio me pitate kako smo dobili u hot dve klinke  takvu raspravu na prvom mjestu, ali nema poricce da je, kada je predložio uzimajući zajedno, na moje čuđenje, imao sam osjetio moje tijelo reagirati. Kada Beth došao u stražnjoj sobi, nakon posluživanja joj klijent sam joj rekao za razgovor bih imao s Dave.
"Pa ja sam blowed", smijala se, "Ja sam samo mislio na trgovine što atraktivan čovjek bio! Ne znam o vama Louise, ali ja ne bi smetalo ga jebu!" Moja sestra je uvijek bio jedan koristiti industrijski jezik tako da sam bio prilično koristi za to.
"Pa, iskreno Beth, ja ne bi bilo! Sjećate li se kad smo bili djevojčica, prije nego što smo počeli s dječacima Mislim, kako smo se razgovarati o seksu i igrati sa sebe i jedni druge pitajući se što u seksu bi biti poput? " Beth smijali. JA je otišao na, "Pa, moram biti iskren Beth, ja još uvijek masturbiraju, ali ja puno radije imati spolni odnos s čovjekom!"
"Pa ne ja!" ona je odgovorila: "wank, mislim, ono drugo je tu kada nema čovjeka da zajebavati sa. ja ću ti reći Louise, ja sam za to, ako si, ja sam uzimajući mokro samo razmišljam o tome! "
Pa, bio sam za to previše i ne mogu čekati dok se Dave posjetila ponovo. Kao što se to dogodilo bio sam posluživanje kupca u trgovini kada je on došao kasno u sljedeći petak, a ja mu usmjerena ravno do stražnjoj sobi. Moj klijent čuva me dugo vremena, što nije neobično za nas u našem poslovanju, a baš kao što je bila izlazak u dućan Bet došao preko. Odmah sam znala da je ona bi imala spolni odnos, "Hajde," rekla je, "tvoj red! Sam jebeno i to je bio velik!"
Imali smo oboje stavili minimum odjeće na taj dan, u očekivanju da se nešto može dogoditi, a sve što sam imao na bilo par gaćice i svjetlost ljetna haljina, bilo je jako toplo u to vrijeme. Klinke erotske price Dave me dočekali s poljubac i zagrljaj, "Odlučili ste da je to onda?"
"O, da," odgovorio sam, reagirati na njegov poljubac s jednom od mojih vlastitih. Mogao sam osjetiti njegovo tijelo protiv mina, a on očito nije bilo teško. "Jeste li u redu da ide opet?" Pitao sam, "Beth mi je rekla da si joj učinio!"
"Naravno! Zapravo ćete dobiti u korist jer sam prošle puno duže, po drugi put! hot kurvicom " On me je poljubila i opet stavi ruku na moje grudi, ja sam već bio postao uzbuditi i moje bradavice odmah podigao, "Nice!" promrmljao je. Mi poljubi više strasno i osjetio sam određene tvrdoće što sam osjetio protiv moj želudac. On je otkopčao vrhu moje haljine i skliznuo ruku na mene milovati nježno. Oh, to je lijepo! Činilo se da znaju točno što pritisak i pokret za korištenje i uskoro obje dojke su se poljubi i on je počeo sisa moje bradavice.Stavio sam moju ruku prema dolje i osjetio njegov penis, sada potpuno uspravno, prvi sam osjetio jedan za više od četiri godine, moj suprug nije sposoban za neko vrijeme prije nego je umro. Moje tijelo je odgovorio, osjećao sam se kao mlada djevojka opet, znajući da sam postao vlažan s nestrpljenjem. Imao sam izgubila svoje djevičanstvo za starije rođaka, u dobi od petnaest i moje osjećaje sada su isto kao i oni bili tada. Dave je bio teško disanje, "Hajde ljubavi, neka se vaše stvari off." Moja haljina zakopčane do struka i on undid ostatak gumbe, a zatim ga izdvajali off iznad moje glave. Ustao se i njegove oči su lutali moje tijelo, "Lovely!" rekao je, "one bijele gaćice pokaže da je lijepa nasip tako divno!" Bili smo opet ljubi, a ja undid njegove hlače i gura ih sa svojim bokserice, njegov penis skoči van i ja umotan moj prst oko osovine. Pogledao sam dolje i vidio da je dosta debela, a ja pogađate oko sedam inča dugo. Dave milovala moj peder kroz moje gaćice i ja sam ga zamolio da ih skinu "Ne želim ih sve neuredan!" Rekla sam mu. On im je zakačen dolje i ja sam ih skinula i otvorila mi noge tako da je mogao da se osjećam. Ona osjeća prekrasno, tuđe ruke moj osjećaj željan peder nakon godina čežnje.
Uskoro prste navučen na ljubav-sok koji seeped od mene i moje usne se rastali. On je osjetio unutar zatim gurnula prst gore u meni i počeo me raditi s njom. Bio je tako nježan s njom i kako sam ga poljubila i igrao sa svojim lijepim prick mi je radio gore, zadirkivanje moj klitoris dok sam ga molio da mi učiniti. "Hajde onda, draga, leže na stolu!"
Ležala sam na stolu i gledao dok je stajao između mojih nogu otvoriti, a zatim ih stavi preko ramena i gurnuo prick između mojih usana otvorena. On je rekao, "Ja ne mislim da ste kao i svoju sestru, mislim da vam se sviđa to nježan i trajan što je duže moguće ..... i to je ono što ćete dobiti!"
On je eased svojim penisom na mene, osjećao sam ulaz u moju ljubav kanala istezanje da ga primi, onda je skliznula desno gore iznutra dok sam osjetio njegov lopte protiv moj dno. Nagnuo se naprijed i poljubi me ", u redu?" upitao je.
"Oh, da, ona se osjeća prekrasno Dave." On se nasmiješio i počeo kretati, on je izvukao van duljina njegove prick pravo na posljednji osmi od centimetar gumb prije nego što ublažavanje vratiti natrag. On je to učinio nekoliko puta prije doseljenja u lijep nježan ritam me jebu. Moj um plivao, slike spola ispunjen moje misli, slike fannies, uboda i jebeni uz uzbuđenje koje skočila kroz mene, moja Fanny uzimajući vlažnija i vlažnija. Sok je posvuda, u cijelom unutrašnjost mojih bedara i oko moje dnu kao što je uzeo njegovo vrijeme jebu me i uzbudljiv, dok sam zaboravio koji mi je jebeno, to je samo neka bezimena izuzetno seksualno penis mi pleasuring. Uzbuđenje postupno postaje sve jača i jača, nego što smo počeli nisam mislim da bih doći kao što sam tako rijetko ikada imao. Ali ja sam htjela da i bez svjesnih misli sam skliznuo moje ruke dolje na moj trbuh i počela masturbirati u isto vrijeme. Došao sam tada, ogroman uzbuđenje me ljulja i uzrokuje Dave doći previše. On stenjali i rammed njegov probadanja u mene, kao što je povukao ejakulacije. Žestoke špricati me potaknuo na, a slijedili su najmanje tri, postupno smanjuje u bijes i količini. Ipak sam ja mogao osjetiti puni Dave's sjemena i njegov probadanja postao neuredan formi kao što je i dalje nastavio ulaz.
Onda je napokon prestao, hvata zrak, "Krist!" dahnu on, "Što prekrasan kurac! Što nevjerojatno pička! si napravio za jebeni Louise!"
Osjećao sam bio previše, osjetio sam da sam htjela biti jebeno sve više ponovno, ali sam se heaved do poljubiti Dave i ja mu se zahvalio na prekrasan užitak on bi mi dao.Njegov ubod je još uvijek u meni, ali brzo omekšavanje i osjećao sam se mješoviti sjeme i ljubav-sok oozing out krugu. Ona osjećala tako seksualne za mene, u stvari sam mogao sjetiti što osjećao tako u osnovi seksualne prije. Dave's prick skliznuo van i sam skliznula sa stola staviti ruke oko sebe i da ga poljubi. Mi poljubi nekoliko puta, pogledala sam natrag za stol, bilo je bazen našeg mješovitog tekućine na to gdje sam bio laže.
"To je za mene", odgovorio je, "ti si prekrasan jebati Louise, ja ne mogu zamisliti kako na zemlji si otišao tako dugo bez njega!"
"Ne mogu ni, sada!" Rekao sam mu: "Dođi na kupaonicu, a ja ću vas očistiti." Što sam učinio, on mi je rekao da je Beth upravo izdvajali joj gaćice i onda na nju haljinu prije mene olakšavanja u dućan za moj red. Nisam bio iznenađen, jer zapravo osjećao sam se kao radiš isto, ali ja stvarno bio vrlo neuredan, tako sam brzo čist-gore posao i vratili smo se u sobu i odjeveni. Već sam mogao osjetiti moje Fanny oozing, ali tako što?Osjećaj jednostavno me više seksi!
Mi smo išli u dućan, Beth je rekao: "Vas dvojica nisu bili polovina to ide, došao sam i gledao, a niste ni znali da sam bio tamo! Ipak je lijepo vidjeti vas sve toliko užitka Lou!"Ona me je poljubio poljubio, a zatim Dave, onda je morao napustiti, nam govori da bih nazvati iduće srijede popodne, što je pola dana za nas. On je to učinio vratiti da srijeda jer je on rekao da će i nas troje se seksali zajedno na moj veliki bračni krevet, prvi put sam ikada učinio ništa o vrsti i ja temeljito uživao, također mi je izazvala vidjeti moju sestru seksa previše.To je velika sex sa dve klinke hot  bez odgovornost, kako sam ikad mogao proći bez da ga opet ne mogu zamisliti.

Нема коментара:

Постави коментар