.

понедељак, 9. мај 2011.

Sex sa nevinom klinkom


Bilo je rano subotnje jutro. Dan Flanagan spavali u kasnim jer njegova supruga i kćer daleko su bili u posjetu njegova Majka-in-zakon za vikend. Njegov prvi veliki posao na dan je bio čisti bazen je bio na putu za natrag kad zvonce na vratima zazvoni.

"Je li Maureen kući?" veselo upita mlada djevojka na vratima da je prepoznata kao Cindy, njegove kćeri djevojka. Cindy je nosio prekomjeran T-shirt pokriva joj bikini, nosi ručnik za plažu i velika torba.

"Ona je na njezine bake ovaj vikend."

"Oh, zaboravio sam!" Cindy je lagao, pogled razočaranja na njenom licu.

"Ali još uvijek možete koristiti bazen, ako želite.  nevine klinke Sam bio pravedan idući u trčanje vakuum vani." Dan nije mogao pomoći, ali osjećam studen pokrenuti svoj kralježnice kao što je razgovarao s mladom djevojkom. U dobi od 18, iste dobi kao i njegova kći, Cindy je jedan od najatraktivnijih mladih je vidio. Bila je i flert. On nije bio siguran je li nevin ili dizajn, ali ona je uvijek uspio da ga probudi kad je došao na večeru ili je ostao više na njihovu kuću.

Činilo se da svaki put da je ostala preko noći, ona je uvijek  klinke nevine za prvi sex uspio da se u oskudni pidžami kad mu je bilo oko. Jednom je bio tretiran cijelu večer pokušavao gledati TV dok Cindy sjedio u stolici preko puta njega. Samo da njegov pogled su joj noge lagano razdvojeni, prvi put sa klinkom  samo dovoljno za njega da vidi prepone joj gaćice i njezina glatka, bijela bedra. Na nekoliko navrata, ona kao da su uhvatili ga gleda, ali ona se sastao njegov pogled sa seksi wink i osmijeh. On nije znao što učiniti - on je gotovo siguran da je ona to radi namjerno - koketiranje s njim - ali on nije mogao priuštiti da njegova supruga i kćer naći nešto se događa, nevina ili ne.

Sada je stajala na vratima, o da uđu u kuću znajući da je samo jedan dom.

"To je sjajno, gospodin Flaningan. Hvala. Sam bio obličje naprijed to rad na moj tan!"

Cindy saznao u ranoj dobi, da je moć da zavesti muškarce. Izuzetno slatka djevojčica, čija je majka ju je ušao u natjecanjima ljepote, jer je bila dovoljno stara da hoda, ona je uspjela u dobi od deset do zavesti 17-godišnjeg dječaka koji je bio plaćen da joj čuvati dijete. Dječak je bio izabran jer je njegova sestra je bila bolesna i zato što je bio savršen klinac koji nitko ne bi ikad osumnjičeni radi bilo što seksualno sa mladom djevojkom - i obično ne bi - ali to nije obična djevojčica .

Cindy je taktika je ljepušan velik dio isti kao i onaj je ne volim sex sa klinkama  nastavila koristiti: nevinim flert.Ležala je na podu ispred TV nosi samo joj gaćice i dugo T-shirt nad njima. Postupno, t-shirt bi se popeti joj bedra dok je imao dobar pogled na nju prepone. Gledala je njegove reakcije u odraz TV dok je sjedio na stolici iza nje. Onda kada je ustao za korištenje kupaonice, ona je došla s leđa ništa joj pod t-shirt. Ona je neka košulja uspon joj noge dok je on dobio savršen pogled joj okrugli magarca malo. Kad je bio uvjeren da je njegov oči zalijepljen na nju, ona podigao obje noge, te ih preselili osim, dajući mu savršen pogled na nju ispucati.

Dječak je rekla da bi trebao dobiti neki Pidžame je on, ali Cindy mu je uvjeren da je u redu, pa čak i završio na stolici u njegovom naručju, njezine t-shirt izdvajali iznad nje otpada. Dječak je izgubio uobičajenih disciplina i fingered joj malo maca ćelav. Ona je na kraju završio ga jacking off - za prvi put vidio tvrd penis izbacivati ​​svoje učitavanja sve nad njom malo ćelav maca.

Od tamo ona je nastavio širiti svoje znanje o seks sablazan starijih muškaraca. Ujak ju je naučio da sisati penis i njezin šestog razreda učitelj je bio prvi potonuti njegov penis duboko u njoj pička djevica.

To je uvijek bio joj ideja da se igraju oko seksualno. I sada je bila gonna to učiniti sa svojim najbolji prijatelj je tata!

Cindy ležala na trbuhu na dnevni boravak odjeven samo u njoj string bikini. Njena duga plava kosa bila je vezana u konjski rep na svakoj strani njezine glave, tako da to ne bi zadržati sunce off joj ramena. Gledala je kao Dan Flanagan radio oko bazena. Bio je odjeven u uske kupaće gaćice i nosili havajskoj košulji, otkopčan, pokazujući mu dlakav prsima.

"Mr. Flanagan, možete li mi pomoći s ovim losionom?", Upitala je sa svim slatkim nevinost mogla ponuditi.

Dan je sjedio u stolcu pokraj nje i utrljava neki od losiona na ruke. Dok je on to učinio, Cindy undid kravatu koja održava vrhu joj kupaći kostim na.

"Mrzim niz maraka." ona je uzviknula.

Dan gumiran losion dok je on pokriven leđima i stranama. Povremenih prst bi kontakt s polu-gole grudi. Ona nije ustuknuo ili žaliti. On je pitao ako možda je i sam bio ostavljajući u za puno problema. Kao što je pitanje njegove ideje o tu djevojku, ona je dosegla leđa i nevezan ubode koji je držao ju na dno. Ona je preklopiti leđa joj bikini dna i osvrnuo na Dan sa najviše joj flert osmijeh rekao: "Ne želim biti pamuk rep, bilo."

Dan je bio bez riječi dok je sjedio njihov gledanje što je morao biti najsavršeniji tinejdžerske dupe u svijetu. Njegove ruke gumiran u kružnim pokretima kao što je prekrivao joj buns s losion, a zatim joj bedra. On je dopušteno svoje ruke skliznuti povremeno između njih i Cindy ga smjestiti pomicanjem nogu malo apart. Ubrzo se našao sa svojim prstima pokopan u njoj ispucati.

"Je li ovo nešto što vaš dečko obično brine?", Upitao je.

"Ne, ja ne imati jedan, gospodin Flaningan.", Odgovorio je kako je nastavio ukazivanje joj rupa. Njeno tijelo je lijepo samo na drugi njen flirty osobnost. Gledala ga je sa svojim prekrasnim očima i lukava, seksi osmijeh i upitao: "Znaš li zašto ja nemam dečka?"

Znao joj je koketiranje s njim. Napast je velika, ali je znao da je već otišao daleko s malodobne djevojke, a ne žele rizik je završio na krivoj strani zakona. Znao je on već otišao tako predaleko.

"Ne, ozbiljno, znaš li zašto nemam dečka?"

"Zašto Cindy?", Upitao je, zaštitnički djevojka.

Ona je dosegla preko i nježno utrljava njegove prepone ", jer, sve dječake moje dobi nemaju toliko kurac!" Ona giggled. "Kao, oni su ga staviti u, sperma dvije sekunde kasnije, i onda recite svim svojim prijateljima koliko su vam bušenih Madrasu." , objasnila je. Sviđa mi se stariji muškarci.

On je osjetio njegov štap početi otvrdne. Cindy počela da se protežu u potpunosti s nogu širiti sada bestidno. U razgovoru s njim usta samo inča udaljen od njegov penis, rekla je ona, "ja ti želim da me jebati, gospodin Flaningan."

"Dođi sa mnom u kući." rekao je, "Mi svakako ne treba nas netko vidi zajedno se ovo sviđa."

"To je to!", Mislila je za sebe. Bila je na rubu uzimajući jebeno Maureen je tata. Ona je sanjao da je za tako dugo, sad će se dogoditi!

"Znaš", rekla je kako je ustao i voditi na putu u kući, "Razmišljao sam o tome za dugo vremena."

On nije mogao vjerovati ovo stvarno događa. Ona je okupio njezin kupaći kostim i krenuo kući u brzom kas. Imala je najljepše oblikovanih stražnjica je ikada vidio. Dan je ustao i slijedio ju kući. On je samo je uhvaćen pogled na nju kao i ona na čelu gore stepenicama do spavaće sobe. On je odlučio da bi se minutu i zaključati vrata dole - samo u slučaju. To bi bilo najgore vrijeme za nekoga da hoda u.

Dan prvi pogledao u master spavaća soba za Cindy, ali nije ju tamo naći. On je pogledao u gostinjsku sobu - nema sreće bilo. Onda je on otišao u sobu svoje kćeri kako bi pronašli da je pao joj bikini na podu i zatvorio vrata kupaonice. On je sjedio na krevetu i čekala ju da izađu. Kada je učinio, Dan je dobio šok. Ona je baš izgledao kao svoju kćer.

Obje djevojčice sam pogledati nešto slično u svakom slučaju, istu boju kose i očiju, iste veličine i graditi. Maureen volio nositi joj kosu u konjski rep na obje strane, a to je kako ju je Cindy je fiksna. Bila je Maureen je flanel noćna košulja koje su joj ime na njoj.

"Jesam li vas panika, gospodin Flaningan?", Upitala je.

"Nisam očekivao da," odgovorio je. "Kako to da ste odjeveni kao Maureen?"

"Kao što sam mislio da kad smo to učinili možete se pretvarati da sam joj bio. Ne li ikada o tome maštaju to radiš s kćeri?"

"Uh, dobro, ne stvarno", odgovorio je. No, mala napomena za neodlučnost nosio preko u njegov glas i Cindy pokupila na njega.

"Kao, ja sam čuo sve o Daddys misle da rade sa svojim kćerima. Nije sve to, ili bi čak i to učiniti ako su imali priliku. Ali mislim da je u jednom trenutku ili drugi misle o tome. Možete mi reći ništa, jer sada smo gonna morati puno duboke tajne međusobno ionako. "

"Vi, čini mudar izvan vaših godina, mlada dama," odgovorio je na savjetodavnom ton.

"Dakle, što ste mislili o tome što bi bilo kao da to s Maureen?" ona je nastavila. Sada je ona sjedi na krevetu pored Dan, koljena sastavljen na prsima, rukama oko njih. Dan mogao vidjeti da nije bilo ništa ispod noćna košulja. On je dosegla ispod njega i poslao mu ruku između njenih bedara. Klinke Beograd

Ona širi njezine noge lagano da ga primi, sad naslonjena leđa i sama oslon na rukama iza nje. Dan fondled tinejdžera nasip, ponovno potonuće prst u njezinu rupu. To se nije odvratiti mlade djevojke iz njezine linije ispitivanja. "Pa?" Ona je ustrajala.

"Budući da ste da zainteresirani," Dan podnosi, "Uh, nisam stvarno mislio o tome radi s Maureen, ali sam mislio o njoj gledajući to učiniti s dječaka." Zastao je za minutu, a zatim brzo dodao: "Kad je dovoljno star da to učiniti. A ja ne bih htjela da joj da sam bio promatranje."

Cindy giggled. "Stare dovoljno dobro?, Mislim da ste propustili datum, ako ste na čekanju za nju da biste dobili dovoljno stari."

"Mislite da je već to radi sa dječacima?" Dan osjećala malo kratkog daha, a nije bio siguran ako to je bio šok ili uzbuđenja. Cindy je sada polaganje natrag, oslonjena na koljena nju, njezine noge razmaknute, kao Dan nastavio tonuti svoj prst u nju malo zbijeno pićka. On je mogao osjetiti njezin zategnuti pička kad je giggled i znao kad je dobio njegov penis u njoj to je bio idući u biti nebo.

"Ja ne bi trebali reći na Maureen.", Rekao je Cindy, kikotanje opet.

"Slušaj, mala," Dan, rekao je u predavao ton, "rekla sam ti svoju tajnu ... ovo nije vrijeme da se drži van."

"U redu. Mislim da smo oboje će imati tajnu tada. Klinke Beograd  Pa, um, kao i ono što želite učiniti što sam već učinio!" Cindy je rekao, njezina indirectness dolazi preko u ton neugodnosti.

"Što misliš? Si učinio što?", Dan pitao.

"Pa, um, ja sam gledao to učiniti s Maureen dječak.", Odgovori ona.

"Kada? Tko je ona bila s? Reci mi detalje. Bili ste na dvostruko datum ili što?", Dan pitanje djevojka željno, sada više agresivno ukazivanje joj pička.

"Pa", odgovori ona, "ona je bila noće prije par mjeseci kada mi je brat kući iz škole. On je 19 i odlazi na koledž. Nakon što je mislila da sam spavao, ona je dobila i ušuljao u njegovu sobu. Znao sam nešto gore 'cuz ona je koketiranje s njim cijelu noć -. iste vrste stvari trebam učiniti za vas kad sam ostati preko "

Pa, naš kupaonica povezuje naše dvije sobe. "Ona je nastavila:" U početku sam otišao u kupaonicu i samo slušao. Nakon nekog vremena, mogao sam čuti krevet squeaking pa sam otvorio vrata malo. Gledao sam dok moj brat je dobio off i Maureen počela oplakivanje. Onda sam otišao nazad u svoju sobu i pretvarao se da spava kad Maureen se vratio u krevet. Nisam mogao spavati.

"Bio sam tako uzbuđen - zapravo sam vidio moj brat je lijepa peciva kao što je pumpa živi govno od moj najbolji prijatelj -. Nisam mogao spavati pa kad sam bio siguran da je spavao, osjećao sam se gore joj majicu ispod - isti onaj sam na sada - i njezin osjećao gore sam htjela vidjeti ako moj brat je došao u svojoj Boy, imao je ikada bila je drenched s njom kao da sam ne u druge djevojke ili ništa, ali..!. znajući Jason je, uh, to je moj brat's sperma je u njoj me to učiniti. dobio sam ga sve više moje ruke, a zatim fingered sebi, uzimajući njegova sperma se moja pička previše. Pomislio sam da je bio jedini put da sam ikada dobiti moje brat je sperma u mojim rupu. "

Dan je bio izvan kontrole sada. On nikada nije bio ovaj uzbuđen. Njegovo ukazivanje od Cindy je stečen joj pumpanje joj teen malo dupe kao ona mu je rekao o svojoj kćeri 'podvige. Sada mu je bio ukočen štap kao dovesti cijev ispod kupaći kostim je još bio na.Stajao je i izvukao odijelo off, se izlažu djevojka za prvi put. Kao da u uzvraćanje, ona uklonjena noćna košulja, izlažu joj pupi malo grudi.

Oni su male i čvrste. Kao što je wriggled majicu preko glave, on je osjetio sline u ustima akumulirati i on je morao progutati. Ona još uvijek izgleda puno kao što je svoju kćer a pred očima poslao spastični udarnih valova na njegov penis, kao da to ne može završiti kaljenje dovoljno brzo. On je primijetio izblijedjele pravo ten linija iznad nje mali trokutasti otok stidne dlake. On je osjetio krv hrle na njegove glave. Bila je nasmijana kao ona skočio gore i omotan joj noge oko njegova struka. Ona bacili joj ruke oko njegova vrata i zapeo joj jezik duboko u usta. Činila se tako lagan i malih.

Njezino disanje je dobio nevjerojatno teških. Udario ju natrag dolje na krevet dok je pokopan joj lice u dlake na prsima.

Njegov penis je stajao ravno gore. On je osjetio Cindy's sokovi na njegovu nogu što je gumiran joj maca na boku. "Želim da me jebati, gospodin Flaningan, oooh, želim ti jebati mene duboko, molim vas." Njegov vratila je teže nego što je mogao sjetiti. On je znao da ne može sebi sadrži mnogo duže. On proguta jedan od njezinih preslatko malo tits cjelini.

"Tata!", Ona dahnu, još uvijek se pretvaraju da su njegovu kćer. Klinke Beograd  Ona je dosegla dolje i osjetio njegov hard rock alat. Ona je nastavila razgovor u breathy šapće, "O, Bože", ona je izdahnula. Ona je uhvatio njegov alat s ruku, prsti jedva što je sve obrnuto.

"Oh, molim te, molim oh, oh molim vas, gospodin Flaningan", nastavila je. "Mmmmmm, ona uzdahne," Bog je tako velik, to je tako teško. "Počela je moždani udar njegov penis gore-dolje s obje ruke. Kad on nije mogao uzeti bilo koji više, on je zgrabio jednu nogu u svakoj ruci i širiti njezine širok.

"Oh tata, on ovan, to ovan u", ona praktički vrištale. On se postavio iznad nje i samo joj dotaknuo drenched otočić kose. "Ohhhhhh, da, da, molim vas, da." Ona je zvučalo kao da je plakala. Vrh vratila njegove protrlja svoj mekani brežuljak, ali on još nije mogao osjetiti otvaranja.

Ona podiže njezine noge ravno natrag na ramena dok je izvukao na njegov penis s obje ruke prema njoj pička, tinejdžer definitivno je imao iskustva u pomaganju pronaći penis je označite. "Uoooh, gospodin Flaningan, stavite ga u!"

No, Dan je imao druge ideje. Prije nego što je jebeno Ova djevojčica je htjela da joj okus i vidjeti nju. Kretao se prema dolje, tako da mu je lice bilo između njenih bedara. On je zagledao u nju cuntal rupa. Ona nije imala toliko kose tako da je lako vidjeti. Njezina usta su zajedno mnogo kao djevica. Sa svojim jezikom stan je lizali njezinu vrućem mala kutija od početka joj šupak sve do njezina pupljenje malo klitoris. "Mmmmmmm" ona moaned dok oštar joj gornje usne. Cindy počeli rotirajuće bokovima kao i njegov lizanje povećan u tempu. Dao joj duboko ubosti sa svojim jezikom.

"OOOOOHHHHH!" ona usklikne: "Opet, molim te, opet", kazala je kako je uhvatio svoju kosu i pokušao ugurati svoje lice iznutra. Počeo joj jesti bijesno. "Oh, da, stavite jezik iznutra" Njezina vagina stegnuo oko svoga jezika kao što je otvorio usta šire i zaglavi njegov jezik u dublje. Ona je počela zajebavati lice s iznenađujućom snagom.

Znao je bila blizu orgazma. Ustala je kako je i sam premješten na krevetu s njom iznad njega. Ona se okrenuo i njega se nalazila, stavljajući joj pička nad svojim lupanje alat.Ona sama ohrabrila na jednu ruku, donio natrag s drugog i vođeni glavu njegov penis joj otvaranje i umetnut samo vrh je u njoj sklizak okvir.

"Želim te ... bez obzira na ono što je potrebno, ja sam uzimajući da neman sve na putu u meni". Ona je rekla kako sama pozicioniran ravno gore nad njim. On je osjetio glavu start na klizanje u dubljim kao Cindy gurnula. "Bože, to je tako velika", rekla je kako ona manuvered na njegov član hunching prema dolje da biste dobili u. Tada s dugim roktati ona prisiljena mu hard rock glavu u. "Ooooh mmmyyyyyy gooooddddddd!", Rekla udahnuo kako je počela pomicati gore i dolje vrlo sporo.

Njezina vagina je tako zbijeno. "Kada ste izgubili nevinost?" upitao je. Nesvjestan svoje pitanje ona samo ljuljala lagano gore i dolje, i iako je većina njegovih alat je još uvijek izvan nje, ona kao da sama uživati ​​u sasvim u redu. "Cindy, ja sam u razgovoru s vama, kada ste izgubili nevinost?"

Ona je jedva odgovorila između udisaja, "... prije tri godine ... šesti razred."

Squatted nad njim, ona je koristila svoje tjelesne težine gurnuti svoju svjetlucav mokro penis natrag unutar nje. "Oh yeah, volim ga gospodin Flaningan.", Rekla je ona. Počela se kreće gore-dolje kao drugi pola inča nestala u njoj slatko kanal. Ona je osjećala sama počinju com i ekstra podmazivanje omogućila joj je tonuti još inča.

"Ooooooooooo yeah, to je ono što mi je trebalo, pravi čovjek." Iako tri četvrtine njegove hard rock vratila ostao je počela kliziti gore-dolje uz stalno povećanje tempa. "To se događa u svim putu!", Ona povika. "O, da, to ide u", rekla je ona. Podrška dio njenog tijela mase s rukama na njegovim prsima počela je da spor krugovima kao njegov penis počela je nestajati unutar nje.

Počela rock naprijed i natrag na njegov penis. "O, da, gospodin Flaningan, neka mi Jebi se, baš kao i Maureen jebeno moj brat.", Rekla je kako je počela podići brzinu, "Ne potez, oh ona se osjeća stvarno nevjerojatno." Njezine oči valjanog leđa i usta otvorila kao i ona nastavila čekić daleko na njegov hard rock vratilo.

Izmjenična s brzom slijedu brzih poteza i spor dugim potezima on se počeo osjećati erupcija dolazi na i sve što je mogao misliti na što je uzimajući sve njegov penis se unutar Cindy. Dolazi se na jedan od njezinih dugim potezima je izvukao njegov penis iz njezina pička samo dovoljno za održavanje glavu baš kao što je izvan počeo trljati sklizak gumb natrag i naprijed između nje i šupak joj maca rupa. Onda je polako skliznula natrag u njoj sočan mlada pizda. Povezivanje je opet osjećao kao razbijanje novo tlo za drugi put. Idete u, on je osjetio njegov prepucij izdvajali svi put leđa izlažu glavi unutar nje.Osjećaj je nestvarno. Onda je ona prestala. On je pitao ako nešto nije u redu, ali ona je samo nepomično stajao tamo s njom zatvorenih očiju.

On je pogledao u nju, ona je bila lijepa, mislim stvarno lijepe djevojke u cvatu ženstvenost. Izgledala je toliko kao svoju kćer. Onda polako otvorila je oči i pogledao me i rekao: "Želim vam da se na vrhu mene i zajebavati dok ne boli, jebati mene kao kurva."

To je bilo sve što je potrebno da čuju. Kao što je valjani na vrhu joj malo tijelo tinejdžera on zapitao kako to mora biti za dečke jebeni njegova kći. On je dobio na vrhu i nalazi svoje ruke na joj dupe guzovi. Ona je šapnuo u uho: "Ne bojte se, učinite ono što želite." Uz to je počeo lizati usta. On je počeo zajebavati sa samo djelić svoje snage. Njezina ugrabiti osjećao tako dobro On nije želio da joj isključiti njezin ranjavanje. "Što čekaš?", Upitala: "Stavite to sve na putu u. Fuck me kao što bi da je kurva kćeri tvoje."

On je počeo zajebavati joj kao što je znao on je uvijek htio jebati svoju malu djevojčicu."Oh, oh, oooh, da, oooooooh, to je način na koji je način, da, da, jebati mene.", Ona moaned.

Počeo je funta joj ostavljajući većinu svoje težine pada nju, ali on još uvijek nije mogao dobiti čitav njegov penis unutar nje. "O molim te, jebi me baš tako, nemojte prestati, Bog se osjeća tako dobro, me slomiti na pola." On je uhvatio joj dupe guzovi tighter i sve njegove snage Gurnuo pune dužine njegove osovinu unutar nje. Zvučalo je kao prigušiti zvuk pucanja bokser.

"Ahh, ahh, oh Bože, držite ga pravo postoji", rekao je Cindy, pokušavajući uhvatiti dah. On je gledao dolje na svoju ljubav rupa i nije mogao vjerovati da svi njegovi mesa unutar tako mali otvor. "Držite ga pravo postoji, to boli, ali ona se osjeća tako dobro. Je li to sve tako u?" upitala je.

On je gledao prema dolje kako bi bili sigurni, nije bilo apsolutno nema razmaka između njih god. "To je sve na putu u Cindy."

"Dobro", rekla je: "Sada možemo voditi brigu o poslovanju." Počeo ju ovan s osvrće odustati.

"Uh, uh, uh, uh, uh, oooh, uh, uh", rekao je Cindy sa svakim zdjelice sudar. "O, Bože, Bože, Oh, da, ja, osjećam, to, O, F, Fu, Fuck, me, jebati, jebati, jebati, jebati, Me ", nastavila je između svakog snažan potisak. Ona je sada imala je noge omotane oko njega čvrsto, nogama dodiruju preko malih njegova leđa.

On je znao da je oko eksplodirati u njoj. On je pitao da li on treba. Ona je bila na kontrola rađanja? on je počeo da joj ovna čak i teže. Ona nije mogla premjestiti bilo gdje, on ju je zabodena dolje, a ona ga je volio. Kao što je njegova erupcija je dobio bliže zapitao, bi li on treba izvući. Ona osjećala tako dobro. "Ja sam dolazak", rekao je on.

"Oh yeah," Cindy je odgovorio: "Hajde dijete, da me poplava sa svojom ljubavi vrhnje. Daj mi isti sperma koja je počela Maureen!" Te riječi bile su vrlo ono što je učinio. On je eksplodirala unutar nje. "Ooooooo, dajte mi sve, sebe prazne u meni!", Ona je plakala.Želio je otići još dublje unutar nje kao njegov loptice quivered sa svakim praska. "O Bože, mislim da sam dolazak," moaned Cindy, "O, da, mislim da sam dolazi, oh, oh da, oh nemojte stati, nemojte stati, jebi me, molim vas jebati mene . "

Njegova topla bagra napravio joj pička osjećaju još bolje nego prije. "OH, OH, YES!, Oooh, aaa, Fuck Me!", Cindy vrisnula kao što je privukao bliže k njoj blaženo ecstacy.Počela je potisak ga bestidno, i njezina pička je mokro farting zvukove kao što je uhvatio njegov creaming penis. "AAAAH, OOOOOH! O Boze! O Boze!, Oh yes!, AH, AH, AH, OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHH!", Vrisnula kao svoju ljubav okvir otvorio i njezina sokovi su tekli.

Do sada, Dans 'sperma je churned na bijelu površan pjenom koja je pokrivala mlade djevojke kao što su prepone sklizak sapunica. Kao što su prestali i ona je ležala natrag na krevet, njezine noge još uvijek širom otvorena i savijene u koljenu, Dan's sperma doslovno tekla iz nje wide-open pička, dolje joj dupe ispucati i na svoje kćeri krevet.

"To se osjeća dobro otvorili ovaj način", rekao je kako je Cindy nanijet off spavati. On je pogledao u nju misleći kako sretan je bio da je dao ovu priliku. Bila je tako lijepa.

Dan gledao gol djevojka spavati, diveći joj 18 godina tijelo. On je znao da neće prestati s ovom prvom zajebavati. On je također znao da je on vjerojatno bio idući u iskoristiti ovu priliku da čuju detalje njegove kćeri seksualnim iskustvima iz njezina najbolja prijateljica, te ostvariti dugo vremena fantazija - gledajući svoju kćer tinejdžericu dobiti jebeno mladi dječak.

Нема коментара:

Постави коментар