.

уторак, 10. мај 2011.

Jebanje sa klinkom


Lijepo navečer u svom stanu, sam mislio kako smo izašli iz automobila. Dobro vino, prekrasan seks božica, i dobru večeru leži sretno u želucu. Što drugo može čovjek pitati za? "Kako zajebati kao bjesomučan lasice!", Promrmljao sam dok sam gledao Jennifer izmaći se nogostup, s njom jednom besprijekorne noge uhvatiti u svjetlost iz ulica svjetlo."Što je to, dragi?" rekla je, pivotiranje gledati na mene. Bljesak bijele kože uhvaćen prigušeno žuto svjetlo gdje panj bih razmišljao o tome kroz večera. "Ništa, ja sam sex sa klinkom  samo mrmljanje sebi. Oni su mi reći ludilo nije ništa brinuti, osim ako sam početak st-st-studen-mucanja."
Njezina zarazne smijeh ispunili zrak i dalje kao što smo ušli u njezin stan. Hodao sam i skinula moje cipele i gledao kako ona smještena štaka savjet na obje strane joj crvene pumpe i podiže njezine desne noge u jednom fluid motion. Bila je vrijedan drugi izgled gladan u sobi  sa klinkom jebanje svjetlo. To cesto dive golom nogom bio savršen desno dolje na način Prsti zakrivljena. Bokovima i stražnjoj strani bili guranje protiv joj zbijeno smrt-by-crvenoj haljini.Malo dalje prema gore, njezine pune grudi su pritiskom teško protiv tkanina, s čvrstim malo bodova vapi da se dotaknu. Njezin prilično ruke zgrcene oko grips od aluminija štake da joj je pomogao izgleda tako snažne.
Njezine oči sijevahu iznad nje širok osmijeh kad sam napokon sex hot chat klinke pogledao gore na njoj ljepušan lice. Ona se okrenula i zagrlila me, i reče: "Možete li ulijte vino? Postoje matične čaše u ormar iznad i lijevo od sudopera." Ona je tada na čelu s kauč kao što sam uncorked bocu i pronašao pomagala mi je trebalo.
Mislio sam o njoj kao što sam napravio zauzet u kuhinji. Ja bih sreo koliko davno? Je li to stvarno samo dva tjedna? Od prvi put sam vidio nju hop prošlosti mene u bazenu, ja bih bio ovisnik. To je panj, koji je završio tik iznad koljena, upravo nisu iz mog uma od. No, niti su joj grudi, njezina uške, joj jako prstima - ona je samo svugdje! Ja skoro bih joj skočio u japanskom restoranu ranije, kada, nakon što sam joj desnom nogom dobra masaža, ona je skliznuo je gola stopala gore moj gležanj i počeo trljanje noge. Da, ona bi se jelo u bilo kojem jeziku, te da odrezan butina samo napravio je više egzotično.
Ja uručio joj čašu chardonnay nisam uzimao gutljaj, i jebanje sa klinkom  sjeo na nju ostavio. "To je večera bila je prilično lijepo", rekao sam, "Ti imaš dobrog ukusa." "Pa vi, gdje ste pronašli ovaj vina To je sjajan?!" "Pa, imao sam preporuku od prijatelja koji igra vino majstor, pa ne mogu uzeti kredit. Ali ja sam osjećaj osobito samozadovoljan oko vas pozivamo van večeras." "Pa, riječ je o vremenu! Ive 'bio čekivanje za gotovo zauvijek vama je da odlučite niste um dating GIMP", rekla uzvratila, mi poking u ramenu. "Pakao Darlin ', to je gotovo najbolji dio," grabbing joj prst i drži. "Ili ne ste bili plaćati pozornost kad sam bio bulji u vas?"
"Vi buljiti u svemu, to je razlog zašto sam vam se sviđa. Toliko dečki ili misle panj je čudno ili ne smeta u teoriji, ali imaju problema u praksi. Vi kao i sve od mene, i to je prekrasno." Ona je isprepletena s prstima moje i preselio je bliže. "Imate li planove u jutro?" Karanje klinke  ona je izdahnula.
Rekao sam: "Pa, bio sam u nadi da će ovdje, prekrasan kolač!" i zamotan moje ruke oko ramena, potezanje joj blizu za poljubac. Poljubac koji je došao natrag je bio nevjerojatan - Mislio sam da moj zatvarač bi odvojila se od sile mojih erekcija. Osjećao sam joj grudi uzdah pod ruku kao što sam ga skliznuo dolje ispred njezine haljine, stenjati sam čuo kad sam dodirnuo joj bradavice dokazala da je ona kao uspaljen kao što sam bio. Kao što sam undid joj tipke za besplatno one zlatne globuse, osjetio sam joj lijevom rukom izvaditi moju košulju i počinju istraživati ​​mojih leđa. Zatim desnom rukom preselio u susret mina kao što je šapnuo: "Ima još jedan dio koji treba pažnju", a ona je skliznula niz moje ruke svoje tijelo do vrha golim panj.
Mislio sam da bih praska pravo postoji. Njezina bedra osjećala čvrsta i glatka desno dolje na kraju, gdje malo undulacije naznačeno gdje šavova otišao kad liječnici završi što joj uniped. Više nisko jauk dođe kao što sam istraživao ožiljak, i osjetio sam joj doći do slobodnog moj penis iz zatočeništva. Joj ruku zamotan oko njega nježno, a ona je pumpanje prijedlog koji je napravio još malo više rock-hard nego što je bila.
Zatim je ustao i vrti okolo sa malo hop. Pješačenje haljina, ona je podigla patrljak se za poljubac je odmah dobio, a ona je ukazala na moj penis. Kontaktirajte skoro me poslao na mjesec, uspio sam razmišljati o tablica množenja dovoljno dugo da se ne ejakulirati sve nad njom bedro. Sam je srušena da me zahvatila kao ona hiked haljinu. Ona je rekla: "Ja sam ti htjela u mene jer ti mi se nasmiješio i rekao mi da strašno vic o jednonog djevica." "Oh, yeah - Hopalong Chastity!" Uspio sam roktati kao što sam osjetio joj vlaga ensheath moje lupanje član. "Mislio sam da ni bih razbiti led ili dobiti pogođena štaka. Što šupak, eh?" To je bio njezin red da roktati kao ona počela raditi bokovima. "Ne, ti si veliki probadanja, ali to je u redu dokle god ste mi ubod." Upravo sam odgovorila gledajući koliko sam mogao pokriti Jennifer poljupcima između poteza kao što moje ruke osjetio njezine grudi, vrhom njezina panja, leđima, a jedini joj stopala.
Odjednom, postalo je jasno da joj je haljina i moje košulje su dvije stvari koje je potrebno da bude negdje drugdje, i sa nekim ljut radom uspjeli smo baciti ih iza nas. Njezine su grudi uzdah stvar zapanjujuće ljepote, a njezin ravan trbuh quivered kao što sam trčao moj jezik uz nju cijepanje i preko bradavice, i znao sam da ona nije idući u biti jako dugo.Ja izdvajali joj licem prema dolje i isisan na usnama kao da bih učinio u toj mindblowing poljubac na početku, i sa svojim prvim kontrakcije osjetio sam sebi nosio preko ruba.Držao sam ono što se činilo kao par vječnosti dok val orgazma hit me pun snage, osjećaj kao da je bio idući u puhati moj glavu. Mi poljubi opet kao ona pala je na vrhu od mene, proveo. .
"Oh, Jennifer," Ja uzdahnuo: "Moramo zadržati taj postupak dok mi dobiti to pravo." Karanje klinke 
"Hej, mi imamo cijelu noć, i cijeli dan sutra, previše. To ne izgleda prilično obećavajuće. Da li mislite da ima šanse?" U tom trenutku, smo počeli smijati previše teško čak i zafrkavati jedni druge

Нема коментара:

Постави коментар