.

уторак, 31. мај 2011.

Sex hot klinke


Moj prvi put sa djevojkom je opojan. Moji prijatelji i ja sve odlučili da je vrijeme za djevojke noći. Mi smo izabrali da se pogođeno lokalnom noćnom klubu X-Hale. To je normalno glasno hip-hop glazbe i isti mještani iz cijelog grada, ali je imala i vruće tip je tamo, kao dobro.  oglas nevine klinke  Pa naravno, svi smo bili u. Devon je došao da me pokupiti, a mi izli čašu vina i imao piće dok smo čekali za Dawn doći. Još uvijek sam bio dodajući hot  klinke 18 završavanja dotakne na moje odijelo, što je uske crne traperice par s crvenom V-izrez tenk vrh. To je pokazala gotovo sve moje 42-DD dojke. Čuo sam kucanje na vratima, kao što sam hodao po dnevnoj sobi, primijetio sam pogledati u Devon's oka nikad nisam vidio prije ....gotovo izgled požude. Otvorio sam vrata i pozdravio Dawn. Ona je vrlo mala uokvirena, s malim veseo dojke. Ona je plameni crvene kose sa prekrasnim zelenim očima. Uvijek sam bio privukla k njoj. Sam je zagrlila i njezina pecked na obrazu. Stvar s Dawn i Devon je da nikada imati stečen zajedno.oglas nevine klinke   Tako su bljeskale lažni osmijeh jedni drugima onda počeli boriti za moju pažnju. Koje sam volio. Uvijek sam kao da u središtu pozornosti, bez obzira tko je iz. Devon je rekao, ona se ne osjeća dobro i otišao kući. Dawn sjeo sam na kauč je razmišljao samo o borave u kući i gledanje filmova.
Otišao sam i skinula moje uske traperice, jer oni nisu bili udoban. Sam skliznuo na par pamuka gaćice i sjeo pokraj nje. Počeo sam primjetiti da je promatrajući moje grudi, a ja sam počeo osjećati moja maca uzimajući toplo. Dawn, je pitao mene ako sam ikada bio s hot sex  karanje klinke djevojkom. Pogledao sam na nju kao da sam bio zaprepašten kada duboko misao je pao na pamet više od nekoliko puta. Ona je izjavila da je nije bilo, ali svaki put kad bi je blizu mene, ona se je vruće i želi ništa više nego da vidi kako sam okus. Od nervoze hot  sex klinke sam giggled, ali sam uvijek imao pitao istu stvar. Dawn preselio u blizini i počeo na dodir moje grudi, ona je tada nagnuo u poljubi me. To je bio najnježnijim poljubac koji sam ikada osjetio. To me tako vruće i mokro. Počela sam na dodir joj držak grudi, bradavice su joj teško. Ja izdvajali joj majicu do lizali sve više joj bradavice. Ona moaned u uzbuđenja i prosio za više. Ja skinula je majicu i položio je natrag. Ljubljenje je duboko kao ona me je brušena s njom kaplje mokri hlače. Sjedio sam i iščašenje off joj hlače i upitala što je htjela ... Znao sam, samo sam htjela čuti. Kada je promrmljao riječ je "lizati moja maca" Ja sam skoro došao upravo od njega sluha. Sam skliznula s kauča i pao na koljena i sa jednim dugim lizati je uhvatio moju glavu i rekao: "Da, da, jedi me" "Ja sam čekao tako dugo za vas" Kao što sam lizati joj vruće kaplje mokri pička, grickanje na nju klitoris s vremena na vrijeme.
Dospio sam gore i stisnuti joj sitne ružičaste bradavice, ona jaukanje u ekstazi. Ja sam počeo prst joj zbijeno pićka s jednim, zatim dva i napokon tri prsta's. Ona je gurnuo moje lice u njoj maca, govori mi da uhvatiti slatkoću s mojim ustima. Kao što sam dobiti moj brada kaplje iz nje sok, ja sam željan za nju da me dira i mene ugoditi. Dijelimo poljubac kao ona mene leži na kauču i  hot erotske price klinke početi dodiruje moje milo's. Ona je moja velika sjenica Licks-a i ugrize moje bradavice, ja jedva mogu sadržavati sebe. Ona je početi raditi svoj put prema dolje ljubi svaki centimetar moga tijela. Konačno čineći ga na moje bedro's.Ona je proširila je moja noga je osim i početi lizati je moj klitoris, ja skočiti s osjećaj da je pucao kroz moje tijelo kao topla struja. Ona je  oglas nevine klinke  reći je .... Vaš tako mokri, i okus tako slatko. Ona uranja u moja maca pazeći da lizati svaki dio ostavljajući ništa van. Nikad nisam imao netko me uključite se ovo sviđa. Znao sam, bio sam uzimajući spremni da sperma, a zatim je proširila moje noge udaljeni i počeo lizanje moj šupak. Ja nikada nije osjećala nešto osjećam da je dobar. Kao što je moje dupe lizali i zajebano moja maca s njom prst je, osjećao sam se izgraditi iz mojih prstiju, kao što sam ležao tamo vrište i mole za nju ne zaustavi .... Ja sam cumming, ja sam cumming sam moaned u slast, bio sam popunjavanja usta sa mojim vrućim sokovima. Dawn indeksira moj toplo znojav tijelo i ljubi me. Ja mogu kušati svoj maca na nju usne's. Konačno sam otvoriti moj oka, samo da bi vidjeli Devon stoji s rukom je dolje joj hlače. Tko je znao naše djevojke noći tek počeo!

Нема коментара:

Постави коментар