.

субота, 19. март 2011.

Kako se jebu klinke

Carol i dobio sam pozvan da Svinja pečena. Mi smo živjeli u ruralnom okruženju već godinama ali mi nikada nije bio u svinja pečena i bili smo oboje veseli ide.
Naši prijatelji Jack i Peggy nas podići na 11:45. Mislili smo da je to malo rano, ali su objasnili Pečena stranka Svinja je vrijeme afera ručak. kako se jebu klinke
Kada smo stigli svi su bili dobro raspoložen, a na ulasku u terenu smo bili predao izbor ili čašu kuhanog vina ili čašu scrumpy jabukovače. karanje klinke Izabrao sam kuhano vino i Carol odabrao jabukovača. Jedini razlog Carol odabrao jabukovače (ona nikad nije pila jabukovače prije) je bio jer nije vruće kao vino.


Bilo je glasne glazbe i ljudi ples oko vatre, dok seljak je nazočio njegovom prase na ražnju. Svinja je bio ogroman i prženje dobro i gavun ukusna.
Carol je bila kucaju leđa scrumpy i rekla sam joj da ide stalno. Rekla mi je u redu jedan za razgovor i rekla da je htjela da pije ona bi i klinke 18  ona mogla kontrolirati svoje pijenje za razliku od mene. Vratio sam se pod moj kamen i uživao u još jednu čašu kuhanog vina.
Svi smo se okupili ispred naše svinja pečena i našao mjesto na zemlji za sjesti i jesti uz još jedno piće. Primijetio sam Carol imao još jednu čašu jabukovače. Mislio sam da nije bilo ni na koji način je ona će trajati popodne.


Nakon nekog ples i još nekoliko pića sam primjetio Carol nestala. Pitao sam Peggy, ako je vidjela nju, a ona je rekla da nije. Pitala sam se o farmi i odlučio potražiti u jednom od staje.


Sam provirio kroz štali vrata i mogao vidjeti neki dječaci koje je okupio oko neke sijeno. Ja uvukla u štalu i sakrio tako da sam mogao dobiti bolji pogled na ono što se događa.
Čuo sam jedan od dječaka kažu da njegov prijatelj da je to njegova Okrenimo se sada i oni zamijenili mjesta.
Kao jedan od njih je ustao vidio sam da na podu je bila žena nogu. Čim sam shvatio da je Carol Bio sam samo o tome da ide u bijes dok sam čuo Carol smijati pa sam nastavio gledati.
Jedan od dječaka je nježno ljubio Carol nogu i Carol je rekla da je volio. Jedan od dječaka je bio njen osjećaj između nogu i ona je rekla da se svidio taj također. Mislio sam da će to biti baš kao i tri medvjeda, a posljednja joj ušao i ona je rekla da definitivno volio da.
Svaki dječak ga uzeo u okreće vijak Carol i ona mogla uzeti više, ali svi su bili iscrpljeni i pitali off ostavljajući Carol na podu u gomili.
Dao sam ga nekoliko minuta i zove se â € ~ Carol, jesu li tamo "Carol je odgovorio â € ~ Da, Tom, ja sam samo dolaze '.Mislio sam da je laž kao što je već došao nekoliko puta ranije.
Rekao sam bio zabrinut o njoj i mislila da bi moglo biti pijan iz scrumpy. Carol je rekla da osjeća malo umorno, ali podsjetio me je mogla kontrolirati svoje piće.
Mi smo oboje je otišao leđa to glavno područje, a ja izlio veliku čašu jabukovače iz vrč i Carol je otrgnuta od mene i smijali.
Nakon što je još jedan sat ili tako Carol otišao malo miran  klinke gole   Mogao sam vidjeti dječaka gledajući joj i ja sam im rekao da odjebi. Ona je bila moja kuja nakon što su svi i oni su već imali svoj ​​način s njom. Dječaci nestali.


Još par sati prošlo. Jack i Peggy, naši prijatelji, ostavio kao Peggy morali raditi u bolnici kasnije. Jack je rekao da će se vratiti i pokupiti nas da nam lift kuće.
Bilo je rano navečer i sad ga tek počeo padati kiša. Većina ljudi lijevo i onih koji su ostali trčali štali za pokriće.


Netko je ubrzo doveo ostatak hrane i pića u štalu, a netko drugi rigged up neke glazbe.


Bilo je samo oko petnaestak ljudi, tri žene i dvanaest muškaraca i činilo se da fizička grupiranje jedne žene do četiri čeljust formirana.


Prva grupa od četiri čovjeka gledao ženu ih zafrkavati kao ona plesala i jedan od ljudi uzviknuo da je treba učiniti strip.Žena počeo, ali ubrzo chickened van i njezin partner joj uhvatio ruku i oboje lijevo štali smijeha.
Druga grupa uzvikivali i žena počeli to peel off joj odjeću i bacio se na nju grudnjak i hlače kada veliki dečko joj pokupila i njezin carted off uglu staje. Par dečki otišao s njim.


Njihovi su oko sedam drugih dečki, mene i Carol lijevo i jedan od njih rekao Carol da nije mislim da bi strip, kao i druga žena nije. Pa ovo je sve poticaj Carol potrebno. Poput crvene krpe na bika. Nije bilo-koji način s drugom ženom je bio idući u njoj pobijediti na guljenje.
Carol je rekao da ljudi sjede u krugu i rekla je glazba čovjeka pojačajte glazbu.
Carol pokupila neke od odjeće druga žena ostavila. Tu je bio šal i dugu haljinu. Ona ih staviti na svoju odjeću i počeli plesati.
Carol zadirkivali muškaraca i plesali oko vučenje gore joj dugu haljinu kako bi otkriti neke nogu. Ljudi su uživali zafrkavati i počeli pljeskati.


Carol počeo padati kao ona plesala. Nema sumnje, bila je lepršav zbog jabukovače i kako je pao jedan od ljudi gurnuo joj leđa i ona je skliznula prema ljudima s druge strane kruga.
Kao što ljudi gurnuo joj se slučajno ripped malo haljinu. Carol pala.
Jedna od dečki joj pokupila i šapnuo nešto u uho joj i ona je počela plesati i opet se nasmijao. Ovaj put kao Carol bio gurnut par dečki jedan od njih držao ruke gore, dok drugi stavi ruke gore unutar joj vrh i undid grudnjak. klinke se jebu
Carol je bila smijeh i dobio gurnula na drugu stranu kruga i predložio da ona bude parcelu kao u igri proći parcele.


Carol je dobio prošlo oko krug od jednog čovjeka do drugog, a kada je glazba prestala Carol skinula grudnjak i kroz njega u zraku i smijali.
Glazbe počeo ponovno i Carol dobio prošao dalje. Kad je glazba prestala ona šutirali off joj cipele. Sljedeći put glazba je prestala preko off šal.
Ljudi uzvikivali â € ~ hlače, hlače 'i sljedeći put glazba prestala Carol skliznuo off joj hlače i kroz njih u zraku. Netko ih je uhvaćen i uzeo njuškati i prošlo ih je oko kako bi drugi mogao mirisati ono što dolazi.


Po ovom trenutku Carol samo je nosio dugi vanjski haljinu (koji je stavio preko svoju odjeću), dužina suknje koljena i komotnu vrhu.


Glazba činilo glasnije i kao Carol dobio bacio oko kada je glazba prestala svakog čovjeka ripped u nju vrhu i nekoliko minuta joj je bio u top razbije na podu i njezina obilje grudi su na puni prikaz. Izgledalo je kao čopor vukova oko piletine. Svaki čovjek je slinjenje kao Carol postao više goli nego zadnji put.


Carol nastavio se smijati i plesati u njoj dronjav o dugoj haljini i kada je glazba prestala je izvukao iz pojasa svoj ​​unutarnji haljinu.
Kad je glazba prestala sljedeći put jedan od dečki slučajno da poljubac zastao. Kao što je Carol poljubi dečko jedne od drugih dečki unclipped njezin unutarnji suknju i srušena.
Glazba započela i Carol i dalje ples i bio je prilično teško gurnula preko na drugu stranu kruga. Netko ripped haljina malo više i što je ustala ona stajala na vlastitu haljinu i poderao ga u potpunosti isključiti. Ona je sada u potpunosti gol.
Svatko samo buljila i nisu znali što učiniti. Carol se smijali i pobjegli.
Carol je vodio jednu od ljestve i neki tip mi je dao pivo. Većina muškaraca je ostao dolje na terenu i odlučili da su pivo, ali nekoliko mlađih muškaraca otjerao nakon što je Carol.
Mogli biste čuti Carol smijeha u daljini. Klinke upoznavanje


Jedna od dečki jurnjava Carol nije ragbi roniti na nju i ona je pala na sijeno. Kao što su ležali tamo druga dva dečki chasing njom joj je uhvaćen gore i jedan od njih pao na koljena i rekao Carol je bila prekrasna. On je lizali njezinu lijevu dojku. Drugi tip lizali joj desne dojke. Drugi tip je otišao ravno prema dolje te ju lizali između nogu. Carol wriggled o i napravio zahvalan zvukove.
Svaki od dečki jebeno Carol i kada su učinili oni joj nosili na ljestvici i polako joj smanjili.


Jedan od muškaraca u većoj skupini došao na to Carol i omotan veliki kaput oko nje. Tri dečki je bila s lijeve i kao čovjek omotan kaput oko nje je otvorio ga da se pogled na njeno lijepo tijelo i nije mogao odoljeti. Gledao Carol ravno u oči dok je on undid svoje zatvarač, a zatim je gurnuo penis u uspravan i iz nje sve dok je on ejakulirao. Drugi čovjek je došao preko da vidi što se događa i uhvatio ovratnik kaputa dizanje Carol s njom pa je on jednostavno mogao joj pada na njegov penis lupanje. On ju je jebeno iu stojeći položaj.
Postojala su samo dva dečki lijevo koji nije imao jebeno Carol i uskoro su shvatili što se događa i ono što su propustili i je došao preko za svoje obroke.
Oni su zaključane svoje ruke zajedno, a podiže se i Carol su joj da kut štaglja gdje je bila druga žena s kojom se tri dečki. Oni su položili Carol dolje i pet dečki su ga u ispostavi da zajebavati Carol, dok je druga žena gledali s čuđenjem. Ona je tako dobio uključen da je ona ležala na vrhu Carol i počeo joj ljubiti i dodirivati ​​njen klitoris, dok dečki gledali.
Jedna od dečki nazivaju svi drugi više i sve čovjek gledao dvije žene u njihovim lezbijskim izvlačiti ..


Zgrabio sam žena koja je još uvijek na vrhu moje supruge, koja je bila simulira shagging Carol, te joj nosio off da zajebavati joj. Dok sam ja jebeno ove mlade devojke, koje nikada nisam sreo prije, svi ostali shagged Carol opet i opet.
Čuo sam rog pisak auto i sjetio se Jack nam je branje gore tako da sam brzo izdvajali moje traperice prikupljeni Carol i mi pobjegla prema Jack's car.
Jack je otvorio vrata automobila jer je još uvijek padala kiša a mi je skočio u. Jack pitao gdje Carol je dobila od kaput te je rekao je jedan od poljoprivrednika ga je posudila joj jer je padala kiša. Little did Jack znali ona je stark naked ispod.


Carol nikad pili jabukovače, ali opet smo se držali kaput, a ponekad ga je dobio vanjska strana za naše kinky seks sjednice prisjećajući se da je Carol moraju imati imao desetke cocks na dan svinja pečena. 

Нема коментара:

Постави коментар