.

понедељак, 21. март 2011.

Klinke erotske price


Bio sam tamo kod mojih najboljih prijatelja kući jedan dan pomaže njegova supruga popraviti tor vrata. Mi smo radili za neko vrijeme i odlučio jesti ručak. Nakon što smo jeli smo pričali i ona je gunđanje o tome kako moj prijatelj je radio previše i uglavnom spavao dok je bio doma. Onda mi je iznenadio kazavši kako nije joj dotaknuo u dva mjeseca. Rekao sam joj da je crazyfor ignoriranje netko kao sladak i dobro građena kao njoj. klinke gole Ona se nasmiješio i pitao: "Misliš da sam dobro građena?" Znaš ja. Vi ste me uhvatili gleda na vas posebno u dupe ", rekao sam nasmijana. Ona raspakirali joj traperice te ih oguliti pravo postoji.
Ona ima veliko tijelo sa c cup tits i lijep veliki okrugli magarca. Ona je okrenula leđa da me samo par svijetle ružičaste gaćice na i bio sam odmah teško. Zgrabio sam joj slatko dupe i stisnut i utrljava u čistom nebu i šokirani nevjerica! "Mmmm" ona purred "dolaze na" Ona je dobio prema dolje na sve četiri, a dobio sam iza nje na koljenima. Ja poderao moje hlače dolje i počeškala penis aginst joj guzu ispucati kroz nju svilenkasta gaćice. Ona nagnutom prema natrag u mene i osjetila sam joj igrati s njom pička unutar njezine gaćice. Ona tlo magarca protiv moje bolan alat. Bio sam u nebu čista i jednostavna. klinke gube nevinost video Dospio sam i odvlači na njezine gaćice. "Ne", rekla je: "Možete mi trljati kroz moje gaćice sve što želite za sada. Možda kasnije ću vam učiniti više. "Kako se jebu klinke
"Cum na moj gaćice molim!" S tim sam se u zemlju svoju tvrtku dupe. Ona je neka mi doći gore joj majicu i zafrkavati joj bradavice kao što sam istražiti svaki centimetar joj dupe ispucati sa mojim penis. Joj gaćice bile tako glatka i mekana, a ona je brušenje i stiskanje moj penis betwenn joj svila odjeven dupe guzovi.Uskoro klinke i matorci sam bio spreman da se sperma. Rekao sam joj bio sam spreman puhati. Ona je stisnuo joj dupe okolo moj penis i ja duhati nekoliko mlazove debelih sperma na njezine gaćice. Bilo je prekrasno! Onda je ona neka mi ismijavati njezin klitoris kroz po gaćice dok ona dođe. Ja ne mogu čekati da se vratite i pomoći joj opet sljedeći tjedan.

Нема коментара:

Постави коментар