.

петак, 27. мај 2011.

Klinke od 18 godina


Naomi 18 godina stara djevojka iz ulicom bio je čuvanje djece za nas svaki drugi utorak.Posljednjih mjeseci ili tako da je ona razvila u toj fazi između djevojke i žene. Izgleda gotovo u cijelosti žena, njezina djela prebacivanje između tog djeteta i žene.

Jednog dana sam došao kući rano i pokušao beogradske klinke  biti tihi ulaska u kuću da ne probudi djecu.Zvao sam Naomi, ali nije ju vidjeti. Otišao sam gore i njezin pronaći u našem krevetu.Odjeveni u moje supruge spavaćica snuggling s mojim jastukom, odjeveni s T-shirt sam nosila taj dan prije izlaska. Bila je šokirana, klinke 18 i osramotila i samo buljila u pod isprici. Nije bilo potrebe da se sakrije da sam je uzeo pogledati na prsima koji je bio izložen.

To je bio nespretan, bio sam uključen, ali nije bilo misli u mom umu djeluje na moje arrousal. Što reći, što učiniti? Sjeo sam pored nje i upitala zašto je ona bila u našoj spavaćoj sobi obučen kao što je ovaj. To pitanje su morali biti ponovljeni u snažnije način, prije nego što je odgovorio. Ona je uvijek imala me vidio kao odrastao, fatherfigure i nešto poput ujaka. Posljednjih pola godine ona stvarno osjeća ona nije dijete više pa joj pogled me promijenio kao dobro. Imao sam postao čovjek, zaljubljenik u moje supruge.U kombinaciji s sviđanje za mene je ona uvijek imala, ona je fantasied se moja supruga.

Zadnja dva utorak je otišao na našu spavaću sobu i živjeli u njoj  klinke beograd fantasy realniji način.Sada je još uvijek bio okrenut na svojim akcijama, bilo neugodno te je strah da ću ju vidjeti kao neodgovorni dadilja koja čini se da je premlada da čuvati.
Nakon osigurati joj, to nije bio slučaj i da bih ići dolje i dati joj priliku da se oblačiti, a onda bismo i zaboraviti o everyrhing, ona je laknulo. Ona je skočio gore, pogledao me u oči i mene zagrlila na prijateljski način. Spavaćica pao otvorena i imala sam puno s obzirom na njezine grudi, dok je pognut za mene. Pokušao sam sakriti svoje uzbuđenje raste.

Nakon toga epizode je intimnost, zajednički tajni. Naomi i ja smo bili prijatelji.

6 tjedna kasnije došao sam kući rano ponovno. Negdje sam imao lagani osjećaj razočaranja da je ona samo je sjedio na kauču gledajući TV. Sjeo sam pored nje i napravio vic: "Nije tajna bedplays ovaj put", a ona odgovori: "Ne još" ... Izgledala je kao da ona nije mogla vjerovati da joj je rekao što je rekla, i izgledao jadno. Pokušao sam u šali da se tlak u ovom trenutku i odgovorio: "slobodno, ću samo čekati ovdje za vas, ili trebate majicu sam nosio."

Situacija je ostao pomalo neugodno, ja sam joj platio, a mi je rekao zbogom. Na vratima je okrenuo i rekao: Nemojte me zafrkavati kao da sam djevojčica. Sada sam osjećao sram te joj je rekao da za mene je situacija također zbunjujuće. To nije bila mala djevojčica više koja bi mogla ući u play-boreći se s djecom, jer sam više nije osjećala ugodno da iskoristite ovdje, bez brige, gdje moje ruke su smješteni, ni škakljanje itd..Rekao sam joj sam propustila joj se malo dijete i, s druge strane divio ovdje za odrastanje kao lijepa žena. Sa ženom različita pravila primjenjuju nego djevojčice. Opet me je zagrlio i rekao mi je da ona razumije, da joj nedostaje borbe i me drži kao dobro.Izbija sa smijeh rekla: "Ja sam vas držite dok vam govore mi nedostajes drži, to je smiješno". Ona je držao glavu prema ramenu. "Tako da mislite da sam lijepa? Moje grudi su manje od svoje supruge, pokušao sam joj grudnjak." Rekao sam joj da ljepota može mjeriti i na druge načine osim čaša veličine sama, da oblik i tekstura dojke su važniji i da grudi nisu samo definiranje osobina žene i da bi ona trebala ostati daleko od moje žene rublja. Onda sam joj rekao smijući se da ću stići kući odmah, jer nisam kao smjer razgovora. Ona je pobjegla, okrenuo, došao leđa, poljubila me u obraz i samo dodir kutu mojih usta i reče: ". Hlače vam kažem ne sviđa smjer rasprave" Uz to, bomba se okrenula i opet je bio preskakanje svoj put kući.

Sljedećih nekoliko noći sam imao neke nepravilne snove i postao zabrinut bih spomenuti Naomi ime tijekom sna. Ne mislim da sam učinio jer je moja supruga nikad nije spomenuo. Dva tjedna kasnije, moja supruga mi je rekao da su dvojica nećaka naše djece ostati za noć i da je zaboravio bila je na poziv za rad i ne bi bilo doma. Rekla mi je pozvao Noemi da mi pomogne, ona nagibati je guestroom za klinke gole 18 Naomi kako bi mogla pomoć mene sa doručkom, kao dobro. I crvenilo, moja supruga pogrešno protumačio da i rekao mi je da se ne brinem uzrokovati Noemi će zamijeniti joj jako dobro. "Siguran sam da će, dragi", odgovorio sam.

Te večeri Naomi je došao u na 5, ona je igrao sa svih 5 djece i dao mi je soba za pripremu obroka. Kada smo svi bili gotovi, djeca htjela da me se bore i da se napravi dvorac iz kauča, neke stolice i prekrivač. Onda su mislili o tome priča u kojoj lijepa prinčeva je spasio od brutalnog kralja u dvorac mladog zgodan princ. Naomi je morala biti lijepa prinčeva, rekao sam djeci da su svi Naomi potrebno je krunu jer je bila već lijepa. Sam odmah dobio veliki poljubac za to primjedba. Postao sam role za brutalno kralja, na kojem Naomi komentirao, želio bih tvoj otac da se brutalne kralj. 5 djeca zajedno će biti zgodan princ. Morao sam gledati fearceful sjedi Naomi i na zapinjanje rukama s mina. Kad sam bio u poziciji, Naomi je rekao djeci da prvi mogao imati kolačić iz jar u kuhinji i da ćemo ostati u tom položaju dok se oni vratili. "Ja samo da će se moj džemper za vruće jer sam rekla:" i da ona nije. Za minutu ili dvije sam sjedio na njoj, gledajući joj bradavice kroz joj majicu, ne znajući što učiniti s mojim rukama. Ruke odmarali na moje noge blizu moje bokove gdje joj palčeve usput su me miluje. Osjećao sam se previše krvi ide na moje bokove i moj kurac je bio u porastu, utvrdio poziciju bliže i bliže joj desni palac.

Nego djeca došla natrag, oni mene borio i spasio prekrasna princeza. na 8 djeca su u krevetu, Naomi i došao sam niz stepenice. Mi smo igrali neke igre na stolu i nakon nekog vremena ona htjela gledati film, pa je otišao u krevet. Film je bio strahovit, a ona dođe bliže i više puta je pokopan joj lice u mojim grudima ne vidi aa sceni. Stavio sam jednu ruku oko njezinog ramena, a zatim je počeo da se daleko od mene, svojim okretanjem moje ruke pala na njezinu lijevu dojku i sam podigao svoju ruku. Ona upita: "Molim vas, nemojte pustiti, to je zastrašujuće". Stavio sam ruku na njezino rame i opet počela da se ponovno. Uz fascinaciju Vidio sam počeo sam držati čvrsto klinke sa chata  18 godina dojke. Ja ga masirala jako nježno, a ona stavi ruku na moje noge opet. Kad je zapravo dotaknuo moj kurac, to je bio hard rock, a ja skočio.
"Ovo je pogrešno", rekao sam: "što vam je potrebno dječak  jebanje sa klinkom  vlastite dobi postupno otkriti zabava seksualnu privlačnost i ja sam sretno oženjen. Spolno sam prošao drugoj bazi već prije nekoliko desetljeća, a ja ne mogu okrenuti leđa."

Ona je izjavila da je razmišljao o tome i da ona nije spremna da zajebavati ali budući da me stvarno htjela ona bi oralni seks i priručnik, te da će ona biti otvorena za primanje na isti način. Ona je pogledala u oči i počeo otkopčati moje hlače vuče me bliže kauč.Osjećao sam nesiguran i rekao joj tako. "Vi sjesti na kauč onda", rekla je ona i čučnuo ispred mene. Ona izdvajali moje boxershort dolje i poljubio moj kurac. Ona je pogledala u mene i pitao me za instrukcije jer je htjela da to pravo prvi put. Dao sam joj popis moj red-na-a.
1) Daj mi osjećaj da ste zaista to želite i da ćete uživati ​​u njoj.
2) Pokazi mi da želiš da se zadovoljstvo koje me gleda i reagira na moje zvukove i pokrete.
3) blowjob ne odnosi samo na vrhu kurac, ali sve to, loptice i svim okolnim područjima.
4) me Warm up sa striptiz i dati oralni seks, samo uz vaše gaćice u.
5) Daj mi pogled na vaše grudi i našto JA pokušati doći do njih ili maca, pomozite mi željno
6) Show koji pokušavaju da me deepthroat, ali nemojte pretjerivati. gagging ne radi za mene
7) Swallow.
Mogao sam preskočila sve, ali ne. 7, jer sam bio toliko vruće da sam došao odmah.
Ona se proguta i nastavio raditi popis. Tako sam joj pitati za break. Ležala je dolje do mene, pa sam mogao carress njezine grudi. Ona mi je dobio pivo, uzeo gutljaj i  jebanje sa klinkom  mene ljubila, ostavljajući piva driblati u moja usta. Nakon pola sata, ona je dobio dolje na koljena opet sjetila moje liste te i ja bio bolje pripremljen. Ona je isisan moj penis za pola sata i onda sam uzeo joj konjski rep i počela u lice zajebavati joj. Njezine oči je dobio širok pa sam stala i upitala je bio u redu. Ona je kazala kako je supprised moj sila, ali da je ona mene htjela ići dalje. Pa sam stavio moj penis natrag u usta, imao obje ruke na nju sladak glave i jebeno joj lice dobro. Nakon mene dolazi i njezina gutanja, zahvalila mi ,..., ona mi je zahvalio. 18 godina prekrasna djevojka u potrazi mi je zahvalio za jebeni joj lice.

Te noći smo spavali iu guestroom, ja Iicked joj maca i gledao kako se i dođite nam opet.Pitala me da zajebavati joj. Kad sam odbio je ponudio pokušati na magarca. JA je pitao ako ona stvarno htio da. Ona je rekla, nema. Sam zaspao dok je lizanje moje loptice nakon što sam došao po treći put u usta te noći. U šest JA je otišao to moj vlastiti krevet i probudila je moja supruga (vratio iz bolnice) i Naomi koji zajedno je pripremio mi doručak u krevet.
"Kako je Noemi učiniti", upitala moja supruga i rekla sam joj mogla pomoći sljedeći put bez problema.

Нема коментара:

Постави коментар