.

четвртак, 3. март 2011.

Oglasi klinke

Nekoliko tjedana nakon što je Victoria je preselio u sa mnom i Paula, to je bio uređen za Paula i Victoria's starija sestra Julie i njen muž George doći da ostanu za vikend dati George priliku jebeni malo Victoria i Paula, i za mene jednom opet vijak Julie. Već sam opisao kako George i ja imao dijeli naše žene.  klinke oglasi Bilo je nevjerojatno erotičan iskustvo kao što sam je dobio pravi udarac iz promatranje Paula dobiti ispuniti George's sperma i da Paula gledati mene vijak joj velika sestra. Stvarno sam bio obličje naprijed to gledate Victoria uzimajući jebeno glupo George. Iako sam sada imao jebeno joj mnogo puta, nije svaki dan dobivate priliku vidjeti seksi 16-godišnji jebeno i buggered. Victoria je također bio nervozan, ali uzbuđen. Paula je rekao joj kako je George's penis je bio ogroman kao moj jedan, i mislim da ona stvarno je bio okrenut na koje misli da nas dvoje zajedno. 

Paula i Victoria otišao na shopping izlet i kupio neke nove seksi donje rublje za vikend, a vrijeme Georgea i Julie stigli njih dvoje izgledao iznimno vruce kurve oglasi , s ultra-kratke suknje, crne čarape, ubojica pete i uske kože low cut vrhovima. Bilo je nemoguće gledati na dvije od njih bez dobivanja na hard. 

Julie je također odjeven u isti način, a ja sumnjate je to bio uređen od strane tri djevojke.Čim George je bio u kući je gledao u Victoria i rekao: "Victoria vam izgledaju jebeno vruće! Ja ne mogu čekati da zajebavati želite prljave kurve ". 

George je bio toliko uzbuđen da je Victoria svi planovi za početak vikenda uz obrok je kroz prozor. On je uzeo i Victoria ju je gurnuo na zid i počeo parati odjeću od nje kao njegova supruga gledali. Ona je bila takva uključite gledajući rukama istražujući Victoria's savršeno tijelo nezreli. On moaned sa zadovoljstvom jer je dobio svoj prvi pogled na njezin seksi oglasi nezreli tits. Konačno, kada Victoria imao ništa lijevo osim za nju gaćice, čarape i štikle, George je izvukao u dnevnu sobu, gdje je naredio joj "sisati moj kurac!" 

Victoria je dobio dolje na koljena pred George i brzo undid njegov remen i hlače. Njegova 9 inch penis je već zabada se prošlost vrhu svoje bokserice. Ona je izvukao svoj boksači dolje, zgrabi svoje lupanje pijetao i izvukao svoj kožice natrag. Ona pogleda u očima njegovim kao ona polako počela lizati njegova vratilo iz njegove lopte kacigu. George shuddered sa zadovoljstvom je njezin jezik našao izložen vrh njegov penis. Ona svakako je naučila umjetnost pleasuring čovjeka s usta njezina. Polako i namjerno je uzeo njegov penis u usta, nakon inch inch nestaje dok je ona cijeli njegov penis u usta i grlo, nos joj pokopaše ga u njegovu đumbir pubes. 

Bio sam tako okrenuo na koje ja ne želim čekati za neke akcije, ja uzeo Julie u moje ruke i počela joj poljubi strastveno, moje ruke lutajući sve nad njom tijelo nevjerojatno. Ja izdvajali joj top off, a zatim oslobodio njezine F-cup grudi od nje grudnjak. Od tri sestre Julie ima najveću tits, koji sam stisnut zajedno kao što sam sisao i grickaju bradavice, dok joj dugi George je bio jebeni Victoria's usta. Kao što sam igrao s Julies grudi, Paula undid moje hlače i uzimajući moj hard penis out počeo ga sisa. Ukratko izgleda gore od Julie's tits sam rekao: "Vi tri djevojke su sve takve prljave sluts!" 

"Želim da veliki penis u moje dupe." Julie, rekao je za mene. Ona je dobila ih na ruke i koljena na podu pokraj gdje je njezin suprug bio jebeni lice joj beba sestra, još uvijek nosi gaćice i mini-suknje. Paula izdvajali moje hlače i boksera u potpunosti isključiti, a zatim sam pozicioniran iza Julie's ass. Ja zrcaljeno joj suknju i gaćice dolje yanked prije širenja na licu joj dupe apart. Bez ikakvog maziva sam gurnula moje nabrekle penis protiv joj šupak dok ga je dao način i sam počeo slajd u nju. Julie pustiti malo cika kao što sam ja sahranio moj 9 inča u njezinu sranje rupa. Na me vidjeli pridržavaju moj penis u magarca svoju ženu, on gura Victoria dolje k njoj leđa i savijenih leđa joj noge preko glave dok joj magarac je bio upućuju ravno gore prije nego što je ušao joj zbijeno šupak. Kao što je George i ja sodomized njene dvije sestre, Paula skinuo gol i sjedi na kauču s njom širiti noge široki, s jedne strane raditi na njen klitoris, a drugi povlačenjem na lijevoj bradavici. 

Bilo je tako erotske gledajući mlade Victoria uzimajući buggered George kao što sam ga odgovaraju potisak za potisak u svoje supruge shithole. Uskoro George napeti i sa glasnim "Yesssss!" Pumped njegova sperma u Victoria's crijeva. Ja povisio moj ritam, moji teški loptice šamaranje bučno protiv obraze Julie's ass. 

"Fuck magarca kuja!" George vikao kao Paula uzeo njegov penis svježe iz Victoria's magarca u usta. 

Osjećao sam se moj orgazam graditi dok s jaukati sam sprayed niz nakon što je niz moje sjeme u Julie's crijeva. I onda izvukao moju još uvijek polu-hard penis iz Julie's šupak i rekao: "Victoria sisati moj kurac." 

Victoria indeksirao preko mene i počeo lizati stručno mix moja sperma i njezina velika magarca sestre sekreta off my penis. Nije trebalo dugo za Georgea i ja da se za čišćenje puške teško ponovno. Paula htjela okrenuti i ubrzo s njom dugo širiti noge široki imao George jede joj maca. Ja pak počeo lizati Victoria's mali pička i njena sperma napuni šupak dok ona moaned i pokrivena moje lice s njom sokovima kao što su prskanje iz njezina quim.Julie sjedila i promatrala George i ja joj zadovoljstvo mlađe sestre, te je ubrzo fisting svoju pička. 

Nakon što je Victoria orgasmed za drugi put sam gurnula nogu prema gore i nad mojim ramenima i zaglavi moj penis u njezinu vrućem i kaplje mokri cunny. Kao što sam jebeno Victoria, Paula gurnuo George k leđima i njemu se nalazila, spuštanje joj maca nad svojim hard penis. Mogao bih reći da je bio uzimajući kick iz vidim Julie gledati ju jebati George kao što sam bio jebeni Victoria. Dobio sam Victoria voziti mene put Paula je radio George. Zvao sam Julie više i sama spušta na moje lice dopuštajući mi da se lizati joj pička i shithole kao Victoria jahali moj penis. 

Nakon što George i ja imao ispunjen dvije mlađe sestre cunts s našim sperma, svi smo to radili na kraju (još uvijek goli) uživati u obroku koji Paula i Victoria bijaše pripravio. 

Kao što smo sjedili oko stola Victoria progovorio i rekao: "Želim da se vas dvoje odjednom!" 

George i ja smo bili i sretni da obvezuju pa kad smo imali završio jedući smo se vratili u dnevnu sobu, gdje ćemo pljuvati pečena mlada Victoria kao naše žene gledao. George je uzeo joj maca dok ona gobbled dolje moj penis s usta njezina. 

"Jebi Victoria ste kao prljave kurva", rekao je Julie "Vi ste stvarno uživaju naši muževi 'velike stare cocks!" Sex klinke

Tu će me nema brzog orgazma sad da oba od nas je već dva puta sperma, Victoria je u za dugo vući zajebavati. George i ja zamijenili mjesto nekoliko puta, uzimajući penis u usta, pička i šupak u red. Konačno na Paula prijedlog mi dvaput probio joj dupe i maca, napokon njezin odlazak s cum vođenje iz oba otvora između njezine duge noge vitak. 

George mirovini s Victoria i Paula i krenuo sam u krevet s Julie. Sljedećeg jutra Paula nam je rekla da nas je htjela da zajebavati joj šupak kao što je teško kao što smo mogli. Počela sam joj savijanje preko kuhinjskog stola prije zabadanje moj penis u njezinu shithole. "Harder, jače!", Rekla je naredio kao što sam brutalno joj sodomized. 

"Bog Paula ste kao analni kurva." Klinke Beograd Julie je rekao kako je ona gledala mene zlostavljanja njezine sestre shithole. 

U međuvremenu George pognut Victoria nad drugom kraju stola i nastavio da zajebavati joj dupe. 

Nakon što je oko 10 minuta Paula naredio George preuzeti, a uskoro ju je brat-in-zakon je penis lupanje joj šupak. Umjesto buggering Victoria sam pognut Julie nad stol i jebeno joj dupe. Za sljedeći sat George i ja zamijenili assholes, dok konačno smo oboje raznio se učitava u Paula. Kao što je flopped nad stol s cum ponestaje joj gapping upaljeno shithole, dobio sam Victoria u krevet preko stola i opet s Julie promatranje ja umetnuti prvi moje prste i onda cijelo moje ruke u Victoria's magarca. Zatim sam počeo šakom zajebavati joj rupa molila me da se zaustavi, ali se ne trudi da me zaustavi. Julie pognut pokraj nje i naredio mi da učine isto za nju. Imajući mojih šaka u Victoria sam polako umetnuti svoju ruku u Julie's šupak, kao najširi dio moje ruke slipped u, ona neka se vrisak i onda malo dolje na svoju ruku kao što sam počeo slajd moje ruke i izvan nje i njezina sestra. Klinke Srbija  
George je bio fasciniran gledajući moje ruke nestati do svoje supruge šupak i uzeo sliku sa svojim telefonom prije početka šakom Paula. I onda je uzeo moje ruke iz Victoria's magarca i skliznuo u Julie je pička, fisting i njezin rupe odjednom. Julie molio za milost, ali ubrzo moaned kao što je ona što je kasnije rekao da je najintenzivnije orgazam svog života. Julie poput njene dvije sestre je squirter, kao i ona orgasmed toliko soka od squirted joj maca koje sam mislila da je sama ljut. Nepotrebno je reći George dati Paula isti tretman, ali kad sam tada učinio isto da se Victoria, šupak joj prolapsed malo, dovesti fisting sjednici do kraja. Srećom joj crijeva nije sisanje natrag, a ne dugoročno štete je učinjeno. 

George i ja proveo ostatak vikenda jebote tri sestre, a svaki od njih dobiti ražnju pečeno i Paula i Julie dvostruko ušle. Do nedjelje svi od nas su bili istrošeni, ali vrlo sretan. 

Prije Julie i George pošao kući bili smo razgovor kada predložio uređenje još vikend i pozivam jedan od njezinih partnera omiljene jebati, veliki crni se zove Dan. Sam podigao zabrinutost oko sedla jebeni netko izvan obitelji, ali i Julie i George nas je uvjerio da Dan će biti sretni da se provjeriti učinjeno. Kada Julie spomenuo da je Dan 12 inch penis, bilo je jasno da oba Paula i Victoria htjeli priliku da se jebeno njega. Nevoljko sam pristao, ali pod uvjetom da je Victoria pokušao uvjeriti svoje prijateljice Becky jebati mene, kao što sam primijetio da je ona bila vrlo atraktivna kada je obišla Victoria otkako je preselio u s nama. 

Нема коментара:

Постави коментар