.

среда, 16. март 2011.

Klinke za upoznavanje

Volim klinke  da se oblačiti kao zafrkavati kad idem mjesta. I love the way men look at me and smile a dirty smile. Volim način na koji ljudi pogled na mene i osmijeh prljav osmijeh. I love the way my rigid nipples look and feel as my braless tits jiggle under my flimsy shirt. Volim način na koji mi krute bradavice izgledati i osjećati kao moj braless tits tresti pod mojim slab košulju.


I went to the mall a few months ago, za upoznavanje klinke I was so horny and wanted 2 see if I could hook up with someone. JA je otišao u centar prije nekoliko mjeseci, bio sam toliko uspaljen i želio 2 vidjeti ako JA mogao spojiti s nekim. I'm not too picky on age...30's, 40's, 50's just as long as they can keep up with this 26 year old freak in the sheets. Nisam previše picky o dobi ... 30's, 40's, 50's kao čeznuti kao oni mogu držati korak s ovim 26-godišnja nakaza u listovima.


I wore a jogging outfit that showed off my tight stomach and belly button ring. Nosila sam jogging odijelo koje je pokazalo off moje uske trbuh i pupak prsten. The pants were low waisted and sexy. Hlače su bile niske struka i seksi. The tank top was a low cut, white, wife-beater that hardly camoflauged the dark nipples of my perky 36-C's. Tank top je bio low cut, bijela, supruga gonič da jedva camoflauged tamne bradavice mojih bezobrazan 36-C-a. I had a small, tight, jogging jacket that matched the pants but really served no purpose as it didn't cover anything but my arms. Imao sam mali, zbijeno, jogging jaknu koje odgovaraju hlače, ali stvarno je služio nema svrhe jer ne pokriva ništa, ali moje ruke.


I went into the athletic store and flirted with the klinke za upoznavanje iz Srbije  men working in there. Otišao sam u dućan športske i koketirao s ljudima koji rade u tamo. They were falling all over themselves wanting to help me. Oni su padale sve više sami žele da mi pomogne. I bought a few things and felt even hornier knowing that they were staring at my hard nipples. Kupio sam nekoliko stvari i osjećao sam se čak i hornier znajući da su oni bili bulji u moj hard bradavice.


I left the store and felt like someone was following me. Sam otišao u dućan i osjećao kao netko mi je sljedeće. I went to the food court and got a pop. Otišao sam na hranu sudu i dobio pop. I sat down and noticed a middle aged black man looking at me. Sjeo sam i primjetio sredovječni crnac gleda u mene. He got up and came to my table. On je ustao i došao na moj stol.


"May I sit here young lady?" "Mogu li sjesti ovdje mladu damu?" he asked in a sexy deep voice. upitao je u seksi dubokim glasom. "Or are you waiting for your boyfriend?" "Ili ste na čekanju za tvoj dečko?"


"Um..sure," I said wondering what this man was up to. "Um .. siguran", rekao sam pitajući se što je taj čovjek bio do. "I don't mind." "I don't mind."


"I can't stand to see such a young beautiful woman all by herself." "Ne mogu podnijeti da vidi kao mlada lijepa žena sve sama." he said lowering his tall, well built frame to the chair. rekao je spuštanje njegove visok, dobro građen okvir za stolica.


"Oh?" "Oh?" I giggled "Well, then...my name is Sara." Ja giggled "Pa, onda ... moje ime je Sara."


We talked a little and he said his name was Will. Razgovarali smo malo i rekao njegovo ime je Will. I finished my pop and told him thanks for the company as I got up. Sam završio moj pop i rekao mu hvala za tvrtku kao što sam ustao. He stood up and thanked me for the beautiful encounter. Ustao je i mi je zahvalio na lijepim susret. I walked away and went to the bathroom, then I went to the parking garage. Hodao sam daleko i ode u kupatilo, onda sam otišao do garaže. I ran into Will who was parked on the same level as I was. JA ran u Will, koji je bio parkiran na istoj razini kao što sam bio.


"Hey! I know you!" "Hej, ja ti znam!" I said as I walked by. Rekao sam kao što sam hodio po.


"Hey girl, where'd you park?" "Hej curo, Gdje ste parkirali?" he said walking to me. rekao je hodanje za mene.


"Oh, I'm up here a little ways." "Oh, ja sam se ovdje malo načine." I said growing extremely horny for this older black man. Rekao sam uzgoj vrlo uspaljen za ovaj stariji crnog čovjeka.


He walked with me to my car and I bent down to unlock it. On je hodao sa mnom u moj auto i ja sagnuo da ga otključati. When I stood up, he was almost on top of me. Kada sam ustao, bio je gotovo na vrhu mene. I jumped and he put his hand on my arm and began to rub it slowly. Skočio sam i on stavi svoju ruku na moju ruku i počeo ga trljati polako.


"Don't be scared, Sara. I would never hurt such a fine young lady." "Nemojte biti uplašeni, Sara. Ja nikad ne bi povrijediti tako fino mlada dama."


My nipples were beyond rigid under his touch. Moje bradavice su izvan kruta pod njegovim dodirom.


"Oh I'm not afraid of you Will," I said in a very sexy  klinke tone. "Oh, ne bojim od vas", rekao sam u vrlo seksi ton. "I'm definitely curious about you." "Ja sam definitivno znatiželjan o tebi."


"How so?" "Kako?" he said caressing my cheek and my neck. , rekao je miluje obraz i moj vrat.


"Well, curious if you like what you see?" "Pa, znatiželjan ako vam se sviđa ono što vidite?" I said watching his eyes study my tits. Rekao sam gledajući njegove oči studija moje tits.


He slowly slid his hands down my neck to my tits and began playing with my nipples. On je polako klizila niz moje ruke vrat na moje grudi i počela svirati s mojim bradavicama. I was so wet by this time. Bio sam toliko mokra u to vrijeme.


"I can't really see," he said fondling my tits. "Ja zaista ne mogu vidjeti", rekao je milovanje moje tits. "what I want to look at is covered up." "Ono što želim pogledati je prikrio."


The parking garage was kinda dark so I thought 'what the hell?' Garaža je nekako tamno pa sam pomislio 'što, dovraga? " and slowly raised my shirt up letting my naked tits out for him to see. i polako podigao moju košulju gore ostavljajući moj gol tits za njega da vidi.


"Oh girl," he said pinching my nipples lightly. "Oh djevojka", rekao je štipanje moje bradavice lagano. "I love what I see. You have some fine ass titties. I have always wanted to get ahold of a nice set of white titties." "Volim ono što vidim. Morate neke fine ass titties. Uvijek sam želio da se ahold izbirljiv zalazak od bijele titties."


I felt my panties getting totally wet as he lowered his head and began sucking my tits. Osjećao sam se moje gaćice dobivanje potpuno mokra kao što je on spustio glavu i počeo sisanje moje tits. His big wet lips felt amazing on my hard nipples as he sucked them hungrily. Njegov veliki mokrim usnama osjećao iznenađujuće na moj hard bradavice, kako ih je isisan gladno. I moaned in pure delight and began to rub his crotch. Ja moaned u čisti užitak i počeo trljati njegove prepone. His cock was very long and thick. Njegov penis je vrlo duga i gusta.


"Let me see this cock." "Dopustite mi vidjeti ovaj penis." klinke za upoznavanje I said giving it a squeeze and feeling it pulse under his clothes. Sam rekao daje to stisnuti i osjećaj da puls pod svoju odjeću.


"You ever had a brother's cock before?" "Jeste li ikada imali brata penis prije?" he asked slowly bringing his massive cock out for me to see. on sporo pitao donosi njegov masivni penis se za mene da vidim.


I gasped when I saw the size of it, "No, I have always wanted to experience one though." Ja dahnu kad sam vidio veličinu to: "Ne, uvijek sam htjela da doživite jedan ipak."


I began to stroke his cock. Počeo sam moždani udar njegov penis. It was thick and very long. To je gust i jako dugo. I dropped to my knees and began to suck it while he moaned. Sam pao na koljena i počela ga sisati dok je moaned. "That's it girl," he said holding my head while I bobbed on his rod. "To je djevojka", rekao je držeći moje glave dok sam bobbed na svoj ​​štap. "suck daddy's cock...squeeze my balls baby girl...yeah...I bet your pussy is on fire." "Daddy's sisati penis ... stisak moje loptice baby girl ... yeah ... Kladim se da vaš maca je na vatru."


I opened up the door to the backseat of my car. Sam otvorio vrata na stražnjem sjedalu mog auta. "Have a seat?" "Jeste sjedalo?" I asked pressing myself against him. Pitao sam sebe pritiskom protiv njega.


He got in and pushed his pants down to his ankles. On je dobio i gurnuo hlače dolje na njegov ankles. I took off my sweats and got in and closed the door. Ja skinula moje znojenje i dobio u i zatvorio vrata. I got on all fours, laying my chest on my counsel and putting my knees on the seat with my ass facing him. Dobio sam na sve četiri, polaganje moje grudi na moj savjet i stavljajući koljena na sjedalo s moje dupe njim suočavaju. I had a leg on either side of him showing him my pussy. Imao sam nogu na obje strane ga pokazujući mu moja maca. He wasted no time rubbing my clit and fingering my tight wet cunt with his massive fingers. On nije gubio vrijeme trljanje moj klitoris i ukazivanje moje uske mokro pićka sa svojim masivnim prstima. I felt myself cum and he spread my ass apart and began tongue fucking my pussy while he worked his finger in and out of my ass hole. Osjećao sam se sperma i on je proširila moje dupe osim te počeo jezik jebote moja maca dok je on radio svoj ​​prst i iz mog magarca rupice.


I was cumming and moaning while he drove me crazy. Bio sam i cumming oplakivanje dok je on vozio mene ispucan. "You need to ride my cock girl." "Morate voziti moj penis djevojka." he said pulling his finger out of my ass. rekao je povlačenjem prst iz moje dupe. "It's been waiting for your hot wet pussy." "To je bio čekivanje za tvoj vruće mokro maca."


I turned around and straddled his massive monster while he held it up for me to have easy access. Okrenula sam se i nalazila njegova masivni klinka  čudovište dok ga je držao za mene da imaju jednostavan pristup. I slowly lowered myself onto his thickness. Ja sam polako spustio na njegovu debljinu. I moaned as he guided me down his shaft. Ja moaned kao on me vodio dolje svoju osovinu. "Take it slow girl," he said kissing my chest. "Uzmi ga usporiti djevojka", rekao je ljubiti moje grudi. "That's it...let your pussy soak my cock." "To je to ... neka vaša maca potopiti moj penis." I was so fucking wet and his words were making me hotter. Bio sam tako jebeni vlažne i njegove riječi su bile što mi je toplije.


I began to ride him moaning at the length of his cock. Počeo sam ga voziti oplakivanje na dužini od njegov penis. I could feel it hitting spots that other men had never even touched before. Sam mogao osjetiti ga udarajući mjesta koja drugi ljudi nikad nije ni dotaknuo prije. "Oh my God!" "O, moj Bože!" I said slowly riding his amazing tool. Ja polako, rekao je vozio njegov nevjerojatan alat. "Yeah girl...ohhh...work that tight pussy on me...show me what you got." "Da djevojka ... ohhh ... posao koji zbijeno maca na mene ... mi pokazati što imaš."


I leaned back on him and began to rub my clit while I slid up and down on him. Nagnuo sam se natrag na njega i počeo trljati svoje klitoris dok sam klizila gore i dolje na njega. My pussy gripped his cock making him moan in appreciation. Moja maca zahvatila njegov penis čineći ga stenjati u zahvalnost. "Wow, that's tight!" "Wow, to je čvrsto!" he said groping my tits. , rekao je groping moje tits. "Rub your clit harder....make your pussy explode all over me." "Trljati klitoris teže .... napraviti svoj ​​maca eksplodirati svi iznad mene." I rubbed it harder and faster while I bucked wildly on his cock. Ja gumiran je teže i brže, dok sam mahnito bucked na njegov penis. I came hard and wrapped my arms around his neck and slammed my pussy hard and fast on him. Došao sam teško i omotan svoje ruke oko klinke  njegova vrata i udario moja maca teško i brzo na njega. I was screaming at the pure pleasure of it all. Bio sam vrištati na čisti užitak za sve. He was moaning and grunting as he pushed up hard on me to match his thrusts with mine. On je bio oplakivanje i grunting kao što je gurnula se teško na mene da odgovaraju njegovom thrusts s mina.


"Fuck me harder!" "Jebi me jače!" he said grabbing my hips and helping me pound his cock. , rekao je grabbing moj hips i pomoći mi funta njegov penis. "make me cum baby." "Da mi sperma baby."


He was sweating and moaning and then he shot his hot load inside me. Bio je znojenje i oplakivanje, a zatim je pucao njegove vruće opterećenja unutar mene. I began to slow down my pace and then I came to a stop. Počeo sam usporiti moje tempo i onda sam došao do zaustaviti. I could feel his cock twitching inside of me. Mogao sam osjetiti njegov penis trzanje u meni. He kissed my ear and whispered "That was unreal baby girl. My cock hasn't had action like that since I was in my 30's!" Poljubio uha i šapnuo: "To je bilo nestvarno baby girl. Moj penis nije imao akciju kao što je to jer sam bio u mojoj 30-ih!" Trazim klinke


I giggled and let him suck my nipples for a few minutes feeling his cock getting softer. Ja giggled i neka ga sisati moje bradavice za nekoliko minuta osjeća njegov penis dobivanje mekša. I slid off of him and pulled my shirt down over my tits. Ja skliznula sa njega i izvukao moju majicu dolje nad mojim sisama. I then pulled up my sweats and opened the car door. I onda izdvajali moje znojenje i otvorio vrata automobila. He pulled up his pants and got out too. On je povukao svoju hlače i izašao iz previše.


"It was sure nice to meet you Miss Sara." "To je sigurno lijepo da zadovolji vas Miss Sara." he said kissing my forehead. , rekao je ljubljenje moje čelo.


"Yeah, you too, Will" I said smiling at him. "Da, vi također, rekao sam nasmijana na njega.


"I hope it was as good for you as it was for me." "Nadam se da je kao dobar za vas kao što je bio za mene." he said playing with my nipples again. rekao je igranje s moje bradavice ponovo. "You are a sexy young lady and I enjoyed every minute of pleasure you gave me." "Ti si seksi mlada dama i ja sam uživala u svakoj minuti užitka ste mi dali."


"It was amazing," I said still in shock at his size. "Bilo je nevjerojatno", rekao sam još uvijek u šoku, na njegovu veličinu. "I'm glad you liked it too." "Drago mi je što vam se svidio previše."


He handed me his phone number and told me to call him whenever I felt the urge to be satisfied by a big black cock. On je dao mi svoj ​​broj telefona i rekao mi je da ga nazvati kad god sam osjetio potrebu da bude zadovoljan veliki tetrijeb. I called him a few times and we fucked like animals at random places. Zvao sam ga nekoliko puta, a mi jebeno vole životinje nasumce mjesta. We kinda stopped meeting each other za sex and I haven't talked to him in a while now. Mi smo nekako prestao udovoljavati jedni druge za seksom i nisam razgovarao s njim u vrijeme sada.


Girls, I'm here to tell you...it's true! Devojke, ja sam ovdje da vam reći ... to je istina! Black men are fucking huge and satisfying...this little white girl is only looking for a brother to play with from now on! Crni ljudi su jebeni ogromni i zadovoljavanju ... ovo malo bijelo djevojka samo je u potrazi za bratom igrati s od sada! 

Нема коментара:

Постави коментар