.

уторак, 8. март 2011.

Nevine devojke


Moja devojka i ja smo bili na odmoru prošlog tjedna te je samo provjeriti u našoj sobi. Mi smo bili borave na plaži i bili su zabrinuti da se vani na suncu, tako Heather otišao izravno u kupaonicu da se promjene u njoj mini kupaći kostim i stavi joj kosu gore.
U međuvremenu, nosač pojavili s našim kovčega i torba puna naših napiti mi bismo pokupila na stock sobu za vikend. Nosač ponudio da bi mi kanta leda i kako je zaobljeno kutu za preuzimanje ledom, on je dobio eyefull od moja djevojka topless kroz prozor otvor od bar području u tuš / WC.Nevine klinke
JA nije 'ostvariti je prozor bio čak i tamo pa kad se vrati mogu pitao, sheepishly, kad bi ga stavio backet na traci. Rekao sam, naravno, i opet je dobio eyefull od Heather, ovaj put ona je bila gola.
Sam ga vrhom i on je ponudio da bi nam više leda kad god mi je potrebno. Bilo je lijepo mjesto, ali nude napuniti naše ledom, čini se, pretjerano velikodušni. Nakon što je otišao, nevine devojke otišao sam napraviti pića i shvatio što se događa.
Sam spomenuo da je to Heather i dok se ona ne bi pristao to podesiti, ona jasno je uključen ovaj mladi momak gledanja njenog golog.
Mi smo hit plaži i imao nekoliko pića isporučuju naše stolice i vratio se u sobu kasnije, oba od nas napaljeni od sunca, surfati i začudo, ovaj ranije susret s Mikeom, nosač.
Mi smo jebanje , napped i probudio spreman za još jednu rundu pića. Led uglavnom je rastopila pa sam pitao tj. ja bi trebao pozvati Mike za punjenje. Heather, s podmukle svjetlucati u svom oku, rekao je apsolutno.
Zvao sam i on je rekao da bih se desno gore. Ja izazvan Heather se pretvarati da se spava i sama djelomično ostaviti nepokriven. JA je otišao to njegov odgovor kucati na vrata i pogledao natrag na Heather, koji je potpuno nepokriven s kojom leđima prema vratima. Joj lijepe magarac je bio izložen i što je Mike hodao oko kutu bara, pa su joj tits i maca.
Mike je očito uživa u pogledu i napravio nijedan napor da skrivao svoje poglede na Heather. On je pitao ako ima je nešto drugo što je mogao učiniti i sam rekao ja radim na njemu. U to, Heather prevrnuo na leđima, još uvijek se pretvaraju da spavaju, ali sada joj maca bila je u punom prikazu. Mike je jasno mogao vidjeti moja sperma sija na nju maca usne. (Ja ću dijeliti više ako to želite)

Нема коментара:

Постави коментар