.

четвртак, 10. март 2011.

Klinke nevine


Imao sam bio raditi na moj zadatak za moj stupanj u moru biologiju na Sveučilištu Kings. Željela sam provesti dosta vremena u knjižnici istraživanje materijala. To je bio šest mjeseci otkad sam bio u knjižnici, i to je uzeo mene, a kako bi pronašli sve. Sam bio koji traži na vezi i dobio neke informacije,nevine devojke iz srbije  ali je morao pogoditi knjižnica polica za dodatne reference i ispis materijala.Nevine devojke
Sjedio sam na podu između regala čitanje kroz neke od knjiga naći nekoliko korisnih materijala. Pogledao sam gore i vidio lijepa žena sjedi za stolom ne previše daleko od mene. Bio sam malo iza nje i na stranu.Sam mogao vidjeti da je imala glavu dolje i čitao nešto i pisanja u bilježnicu. Samo sam buljila u nju za par minuta. Bilo je nešto o njoj se činilo zanimljivim, a ona je uhvaćen moj pozornost s njom slatka izgleda, ali to joj je bio pokret tijela da održava moje bulje.
Činilo se čudno da je ona bila wiggling ili vrpoljenje način na koji je bio u stolici. Nešto se činilo od običnih, ali nisam mogao shvatiti što. Pogledao sam dolje i vidio svoje bedra kreće lagano naprijed i natrag. Stol su zidovi sa strane i nisam mogao vidjeti mnogo ispred nje i nisam mogao vidjeti svoje noge. Primijetio sam joj ruku kao i ona podiže iz krilu područja i podigli jedan od njenih prstiju na usta. Ona je pogledala okolo kao što je učinio da je, naizgled pazeći da nitko nije gledao na nju. Nije me vidjeti.
Ona je isisan polako na ruci i zatvorila oči. Prestala squirming za taj par sekundi i činilo se da je ona bila u vrlo mirnom i sretan države. Ona je uklonjen joj prst i ona spušta na krilu opet. Mogao bih reći da je imala suknju, a ja mogu reći da je ona iščašenje ruci ispod koje suknju. Sam je gledao kao počela kretati joj bedra i opet sam mogao reći ono što je radila sada. To je bio najljepši prizor mislim da sam ikada vidio.
Ona je bila temeljito uživa. Vidio sam joj doušnik stisnuti na nju desnoj dojci i bradavici područje s lijevoj ruci kao njezina desna ruka kreće u krilu. U međuvremenu sam postao jako uzbuđen i počeo se trljati sebe kroz moje hlače. Bio sam tako teško gledajući ovo sam samo morala sam dodir. Sam je vidio zatvoriti oči i sljedećih nekoliko sekundi se činilo da traje zauvijek. Bilo je to kao gledanje serije digitalnih fotografija kliknite za ispred mene.
Ona je počela kretati drugačije, a ona se činilo da ukrutiti gore sve svoje mišiće. Sam mogao vidjeti da je ona dostizanje vrhunca i ja sam bio samo nekoliko metara daleko od nje gledajući sve to. To je više nego što sam mogao uzeti i ja pucao opterećenje pravo postoji. Moja sperma je na unutrašnjost moje hlače uz moje bedro. Glava moj kurac je popped iz stranu moje donje rublje i ja sada imao obložena moju nogu i hlače s poplavom svoje sperma. Gledao sam joj jeza i grč kao što sam pucao moj teret. Vrijeme našeg međusobnog orgazama nije mogao biti bolji. Gledao sam kako je ona usporila njenim pokretima, a ona mora biti uživajući u nježnim masiranjem vlastite ruke. Ona je skliznuo iz ruku opet i donio joj prsti joj usta još jednom da joj lizati sokove iz njezine ruke.
Sjedio sam tamo na minutu samo pokušava shvatiti što se upravo dogodilo. Ja nikada nije vidio nešto poput ovoga prije nego što u mom cijelom životu čak i ovdje u Bostonu, i ištanje to znati mnogo više o ovoj ženi.Ustala je i otišao na zahod. Hodao sam na to joj desk, a zapravo sam mogao miris njezine seksualne izdanjima. Pogledao sam dolje na nju bilježnicu i vidio da je pisanje erotskih priča neke vrste. Vidio sam da joj je ime, Amanda je na nju bilježnicu.
Hodao sam prema zahod prije nego je došao natrag. Baš kao što sam bio hodati u muškoj sobi, ona je izišla iz ženske sobe. Mi smo razmjenjivali poglede i kratak osmijeh. JA je otišao unutra i očistio se nered kao najbolje što sam mogao. Vratio sam se u knjige koje sam ostavio razbacane po podu samo da otkrijete da je ona ostavila. Bio sam slomljena srca i zaželio da sam imao priliku razgovarati s njom.
Nekoliko dana prošlo, a nisam vidjela Amanda u knjižnici na sve. Srećom, dan prije moje izvješće je zbog bio sam u knjižnici opet i pjegavi Amanda na stol u kutu. Nije bilo gotovo nitko u knjižnici te večeri i bila sam samo sretna da joj opet vidjeti. Bio sam ne siguran ako sam mogao proći kroz planu sam mislio o gotovo četiri dana, ali sam bio idući u dati ga probati.
Amanda ustao od nje stol i brzo sam otišla k njoj stol i napisao jebanje poruke na njezin rad. Rekao sam da ne mogu pomoći, ali gledati ju neki dan i mislila da je najljepša žena koje sam vidio za dugo vremena. Također sam napisao sljedeće: "Molim vas, nemojte biti iznenađeni ako možete pronaći više pod stol nego što ste zamislili." Imao sam plan, ali ja ne želim iznenaditi joj toliko da sam ozlijeđen.
Gledao sam Amanda se vratiti na nju stol i sjesti. Čitala jebanje sms sam na umu lijevo i odmah pogledao okolo. Ona je također pogledao pod stol, a ja sam skoro prsnuti u smijeh. Ona ne vidi mene gleda na nju. Oko pet minuta kasnije, hodao sam po njoj i nasmiješio se kao što sam sjedio za stolom na drugom kraju njen stol. Ona pogleda u mene i nasmijala, a zatim pogledao natrag i naprijed brzo od nje papir za mene. Mislim da ona nije sasvim siguran ako to mi je bio da je napisao note, ali ona je idući u nađi prema da je odgovor vrlo brzo.
Stolovi smo sjedili u bili su napravljeni od drva i imao sms nevine klinke  je suočen svaki drugi. Međutim, tu su zidovi između naših dviju stolovi da nas čuva od bitak u mogućnosti da vide jedni druge kada smo sjedili dolje. Tu su i zidovi na gornje i donje strane stolovi, koje je obuhvatilo sve strane do poda. Oni su bili čudno kutije koje mora biti neka vrsta stila od prije 50 godina. Oni su također vrlo sakriva.
Ja savijen prema dolje i indeksirao pod stol. Sam mogao vidjeti ravno preko i možda 5 metara od mene je Amanda noge. Još jednom je nosio suknju i svojim raskošnim noge su tu ispred mene. Ona je skliznula joj sandale off i imala noge širiti malo ispred nje. Ja indeksirao polako i tiho prema njoj. Ona mora imati mi čuli jer je pao joj pero i nagnuo se prema dolje pogled na mene. Ja zamrznuo u mom mjestu i ona je održana u potrazi za nekoliko sekundi i onda se nasmiješio i sjeo natrag gore. Mislim da je ona samo htjela da me provjerite malo bolje.
Prišao sam joj noge polako i poljubio joj koljeno. Njena ruka skliznula dolje i ona otrča joj prste kroz moju kosu. I onda znao da sam imao redu da ide naprijed. Ja lizali oko nje tele i do koljena. Ja tickled iza koljena sa mojim prstima, a zatim lagano pratiti duž unutar njezina bedra. Osjećao sam joj mišići napeti malo od toga da bude osjetljiva na moj dodir. Ja širiti njezine noge, osim malo više i bio je vrlo sretan da vidi ovo nevaljao djevojka nije imala gaćice. Mislim da ona mora imati planirana na još jedan dan svoje rukotvorine i sam bio idući u probati moj najbolji kako bi se učiniti da se za nju.
Ja lizali joj unutarnje strane bedara i stisnuo joj bedra s obje ruke. Ja skliznula s jedne strane i uhvatio je za stražnjicu obraz, a ona lagano se popela na jednu stranu da mi pristup. Ja raspakirali zatvarač koja je tekla duž jedne strane joj suknju. To mi je dala dovoljno prostora za kretanje unutar moje glave između nogu samo dovoljno da biste dobili pristup do lijepo obrubljen maca samo inča iz moje lice. Ljubio sam joj unutarnji bedrima i isisan nježno na njenu kožu. JA ran prst uz kožu, do njezina natečene usne i širiti njezine usne apart. Ja gumiran nježno između usana i gore čvrsto protiv njezine vlažne i nabrekle klitoris.
Sam mogao čuti njezin stenjati, a zatim kašalj, mislim da se prikrije stenjati od bilo koga tko svibanj imati je čuo. Nasmijao sam se u to i golub na njoj maca sa mojim jezikom. Ja joj lizali polako oko usana, uzimanje vremena da se sisati na njih i hvatanje okus joj slatki sok. Ona pritisnuta mojoj glavi u njoj maca čvršće s njom ruke. Ja usisan na obje usne i onda ju je pronašao pupoljak. Osjećao sam njezino tijelo tresti kao što sam sisao njezin pupoljak u moja usta. Preselio sam jedan, a zatim dva prsta u nju otvaranje i lako ih je skliznula između nabora.
Ja gurnula prste u obje polako i odveli ih sve na putu van. Igrao sam s njom otvaranje s obje prstima, dosadan joj malo sa mojim jezikom i prstima. Ja usisan na njezin klitoris, skliznula dva prsta unutar nje i preselio moje druge strane, na vrhu joj maca. Preselio sam jedan prst iz tog druge strane dolje na njezin klitoris i radio na njoj s više pritiska. Ona je počela da se presele bokovima kao neki dan kad sam bio njen promatranje. Našao sam ritam i moj dugi prsti našla spot duboko unutra. Ja stavim svoju prste u njoj vlažnost pogoditi da je spot s vibrirajućim pokretu. Moj drugi prst, a jezik je radio njezin klitoris.
Ona napeti i počeo drhtati. Osjetio sam navalu sokova okružuju moj jezik i prste. Pokušao sam najbolje što sam mogao lizati gore sve. Bila je tako slatko degustaciju JA pravedan ištanje to sve. Njen orgazam trajao dugo vremena, i osjetio sam joj sperma dva različita puta. Ja masiraju klitoris i lijevo moj prste u njoj za malo vremena nakon toga. JA ganut moj prste samo malo unutra i van, dok masiranjem izvana. Ona je sada opuštajuće kao što sam joj masirala cijelo područje. Ja samo priželjkivanje JA mogao vidjeti njeno lice da joj gledati, ali sam imala vremena mog života ionako.
Ja očistiti joj se sa svojim jezikom i JA ganut moj prste gore, tako je ona mogla uzeti moje ruke. Ona je zgrabila moju ruku i isisan na tri moje prste sebi okus. Ja samo mogu zamisliti kako će to izgledati za nekoga, ako su promatrali ovaj show. Ja indeksirao natrag u moje stolicu i sjeo. Sam ustao i otišao po Amanda otići na zahod. Ovaj put sam morao ići zahod da se brine o svoje potrebe do orgazma. Bio sam tako teško i spreman da sam ne idući u čekati dok sam doma.
Hodao sam natrag u moje stol nakon moje sjednici u zahod. Amanda je ostavio i još jednom sam bio bummed da ja nikad ne mogu vidjeti nju opet. JA je dobio na moj stol, a ona je ostavi me bilješku. Poruka je ostavila je da se objavi u sljedećem poglavlju ...

Нема коментара:

Постави коментар