.

четвртак, 31. март 2011.

Klinke za jednu noc


Klasa je došao do kraja, a ja sam već bio osjećaj iscrpljen. To nije zbog nedostatka sna, ali misao još 5 razreda ići. Fizika razred je upravo završio i moram reći da to nije moj najjači ispitanika. Kao razred izašao sobu, moj učitelj, Dr. Ross me zove više, jasno s frustracijom na umu.

"Kevin, htjela sam razgovarati s vama o svom radu." Rekla je tiho. "Oh, znam. Ja sam imao nekih problema računalo kod kuće i samo nisu bili u mogućnosti da biste dobili svi moji rad tijekom studija, ali ja radim na to uzimajući fiksne i trebao bi imati sve poduzeti njegu od sljedećeg tjedna. klinke domace  "Odgovorio sam.

"Ok. Pa, bio sam zadivljen, ako biste željeli ostati nakon što je i sam mogao klinke se jebu  dati vam malo pomoći sa svojim radom, ali i dati vam priliku da biste dobili neki posao kasno predao u. "Dr. Ross predložio. "To zvuči kao odlična ideja. Hvala za priliku! ", Rekao sam odmah, frustriran te s oko jedne minute dok moj sljedeći razred je počeo.

"Dobro, ja ću biti u pravu u ovoj sobi tako da možemo brinuti o radu." o klinke se jebu ko
 Dr. Ross, rekao je.Dr. Ross nije bio vaš tipični, stari snobby žene. Umjesto toga, ona je bila jako lijepa znanost učitelj s čulan kovrčave kose koji je otišao na za milja, seksi bedrima da stane s njom breskve u obliku magarca.
Imao sam proveo više navrata s dr. Ross poslije škole, i obično bilo je nekoliko drugih učenika kao i tamo. Međutim, kako je kapetan Tenis Team nisam mogao propustiti praksi, tako da sam brzo trčao natrag na nju sat vremena kasnije da joj pitanje. "To je u redu. Kada se vaš praksa kraj? "Upitala je.

"4 oclock, tako da mogu dobiti promijenio i vratiti se ovdje gore oko 04:15. Je li to u redu? "

"To je savršen zapravo. Moram se kući oko 05:30, tako da će nam dati dovoljno vremena da bi ste je uhvaćen gore na stvari.

04:10 crpio i mene kao što sam i dalje bio uzimajući promjene u svlačionici.Pokušavajući se sjetiti neke način da se iz nje, možda neki izgovor tako da sam samo mogao otići kući i spavati, iscrpljena od prakse. No, na žalost moj um nije mogao skupiti izgovor, pa sam nastavio stepenicama u svoju sobu. Kada sam ušao, odmah sam primijetio samo jedna osoba u sobi, dr. Ross.

"Wow, iznenađen nitko drugi ovdje. Obično postoji nekoliko. "Što sam rekao, osjećaj malo neugodno već.
"Oh, oni su svi otišli oko 4. Dođi, sjedni za stol i doći na posao. Imaš puno sustići! "Ona je zvučalo malo uznemirila, a ja sam bio malo šokiran.
04:45 privukao oko sebe i dok je sjedio na računalo na svom stolcu, samo sam mogao vidjeti njen bič dopire joj suknju, tražeći da se zagledao u. Vjerujem da me uhvatili, jer iako sam napravio to izgleda kao da sam pucanje moj povratak, moje oči još uvijek pogledala u nju.

"Dobio sam pitanje o broju pet." Rekao sam.

"Ok, da je jedan jednostavniji nego što se čini (pravo, jer sam mozak mrtav očito).Dopustite mi da pokušam i to djeluje na vas ... Hm, hm da vidimo. Recimo Ploča je Sjeverna i vaše jugu. Osoba stoji, okrenut prema sjeveru i mora doprijeti do zgrabite objekta B. Sada ruke su oko 3 noge i 2 inča dugo, pa ako ona čini 90 stupnjeva kut (djeluje iz kuta) što je duljina od njezine noge joj ruke? "

Pa moram reći, u ovom trenutku bio sam skakanje outta moje čizme u mom umu. Sam u potpunosti razumio pitanje i kako to riješiti, i nastavio s pričom. Međutim, došao sam još jedan problem o pitanje o fleksibilnosti. Kao što je iznenađen što itko, nakon što sam ju pitao za pomoć ona mi je dala čudan odgovor. "Lemme ti nešto pokazati u stražnjoj sobi, moglo bi vam pomoći bolje razumjeti."

U našoj školi, vrata se automatski zaključava kad su blizu, što može biti gnjavaža ako je vaš učitelj je MIA tijekom klase i ne mogu dobiti natrag u kupaonicu iz trčanje. Ipak, u mom razredu Physics, theres malo prostora u leđa s nekim starim opreme, TV i rezervni stol. Kao što sam hodao iza nje u sobi, ona je odmah okrenuo, stavio joj ruku na stol i lučnim leđa malo. Joj majicu je zbijeno, i dno bilo je podizanje off joj koža s nepropusnost joj majicu pokriva joj velike, čvrste grudi. Sam posve zbunjen. "Hm, što je to što ste htjeli mi pokazati?"

Ona je odgovorio u mekom tonu "Moja fleksibilnost ....". Moj um je utrka kao što su utrke konja, a ona odmah grabbed moje majicu i ripped gumbe desno od rupa. Moje ruke osjetio joj leđa, polako se kreće prema dolje joj guzica. Nosila je seksi smeđe bluza s crnim samt suknja, i moje ruke polako podigla suknju i osjetio joj dupe, to trljanje glatko.

Gospođa Ross 'usne i sam upoznao, i to tako da je bio natječaj.  klinke pusenje No, brzi, da je bio problem, jer ona brzo mi se okrenuo i rekao mi je da sjedi na stolu. Unbuckling moj remen, to mućenje brzo. Ona je seksi, a ona se okrenuo i dao mi brzo mali ples u krilu.Zbunjeni kako je to došlo oko, govorio sam se napokon. "Um, gospođice Ross. Iako je to jako vruće, um, zašto? "

"Kevin, ja vas naći vrlo atraktivna i moj muž na poslovnom putu, bio sam vrlo usamljen.Trebam nekoga mlada i energična da me se diljem svijeta, i da me sperma, sperma puno. "

Nisam imao prigovor na ovaj i slijedeći ples ona unzipped moje hlače i izvukao mi krut član out. Nježno ga kliženje u usta, ona gagged na moj 7 "vratilo, tijekom vremena sisa na sve teže i brže, kao što sam uhvatio joj preslatko kosu i održava zabit.

"Hmmm .. Hajde, ustani. "rekla je. Ona me je dovelo do jednog od znanosti stolovi, krupan laboratorij klupe u cijeloj sobi. Ona olabavljen i izdvajali joj suknju. Čak i bez riječi, odmah sam je dobio na koljena i lizali pakao iz nje klitoris. Ona stavi joj glavu natrag i moaned tiho. Ona je skinula majicu, a koriste ga za geg u usta strah od glasnih jauk, što bi smetati ostalim nastavnicima u cijeloj školi i privući pažnju, koje očito nisu htjeli.

Nakon nekoliko minuta moj jezik u nju, gdje je došao i napuni mi usta gore, dobio sam na nogama i odmah skliznula moj penis u nju klitoris. Osjećaj da je u nju, ona je zamotan joj ruke oko mene, a ja joj pumpa teže i teže za gotovo 5 minuta prije nego što sam ga Gasili, te je došao preko joj želudac. Seks pice klinke

"O, ja tek počeo da se zabavite" Ona je napomenuo, malo uznemirila. "It's ok" odgovorio sam "ja mogu zadržati ide."
"Hm ... to je tako seksi" Dr. Ross je rekao, u vrlo kinky ton.

Kao popeo dolje sa stola, hodali smo do pred sobu tuš, postoji zbog sigurnosti. Mi smo ga uključili i natopljene joj kosu, grudi i dupe sve u nekoliko sekundi. Grabbing pol, Kevin zabili dr. Ross s leđa, kao što je stavio ruku na usta kako bi se spriječilo drugi glasno stenjati.

Čak i nakon 10 minuta od toga, nakon što je u više navrata okretanje tuš na, nismo još uvijek nije učinio jer je popeo na vrh mene na stolu. Okrenuta me, ona stavi joj ruke uz glavu i počela poskakivati ​​na moj penis, s nekoliko trenutaka gdje je odmoran i počeo sam preuzeti odgovornost. Sam bio s početkom u geel moja sperma dolazi do opet, i njezina prevrnuo. Njezina glava težak udarac, ali ona nije briga, ona nije bila ide na to da ništa zaustaviti iz više orgazama. Kao što je omotan oko njezine noge mojih leđa, sam pumpa i pumpa, a uhvatio je za velike grudi. Ja sam maknuti i preselio se par koraka, kao što je otvorila usta. Sam došao, a ona ode sve nad njom lice, u usta, i curila niz njezin obraz.
"Hm, izgleda kao da smo dobili puno ostvaren danas." Dr. Ross je rekao, nakon čega slijedi cerekanje.

"Ya, koja je bila fenomenalna." Rekao sam.

"Hm, moj bazen potrebe neke" čišćenja ". Vidjevši što je moj suprug je daleko, nitko neće znati. Možete li učiniti brzo "posao" za mene? Ja ću ", te dobro platiti?" Dr. Ross, rekao je. Kako se jebu klinke

"Ja sam na raspolaganju bilo koje vrijeme ovaj vikend ...."

Нема коментара:

Постави коментар