.

среда, 6. април 2011.

Oglas nevine klinke


Co-radnik (Jack) dođe do mene neki dan i pitao me da li bih se poslijepodne od te igrati golf krug s njim. "Naravno, ja se dogoditi da su moje klubove sa mnom" dnevni pošiljke su van i nitko dolaze u tako da smo poletjeli u podne. "Reci, Bob imam t-vrijeme u 13:00 smo imali vremena da imaju ah piva prije nego idemo van" Prestali smo u bar i naručio kluba par piva komad. Mi smo krenuli na prvi trojnik. Morali smo čekati za ovu damu u razgranati. Ona je bila single player. Ona udariti loptu s njom u OB. Pogledao sam na Jack, "K vragu ovo će biti dugi i danas mogu vidjeti sada" Čekali smo dok je ona bila udaranje off drugi trojnik. Nisam se dugo uhvatiti korak s njom. Dakle, čekali opet. Sjedili smo i završili naš pivo. Ona je bila na 4 do trenutka bili smo spremni nevine cure  otići.
Opet smo bili iza nje ni u kojem trenutku. Ona reče: "Žao mi je tip Ja sam samo učenje kako igrati" Jack joj pitati ako smo mogli igrati preko. Što to znači, pitala je, gleda na nas?"To je ljubaznost, postoji puno više toga dao nego udaranje lopte OB Jack odgovorio.Rekao sam, "sporiji igrači moraju pustiti sljedećoj skupini ići ispred njih.nevine cure video  Vi ste usporavaju cijeli tijek dolje, dama.
Mi ćemo igrati ipak, Mon Jack "" Ne, ne Bob neka joj igrati s nama (Wink) nevine klinke video Ona je bila vrlo lijepa. Svjetlo crnka ramena kose. Sky plave oči i lijepo okrugli magarca tvrtka sa set Big Humongous! Oko 36 je mislim, možda C ili D kupa. Ona je prikazano oko 5 "cijepanja previše. "Naravno Jack možda možemo pokazati joj nekoliko naputke za ovu igru, ona pokazuje pravi smjer previše" joj bradavice bile pokazuje desno dolje plovni!
Što ljudi nazivaju kada nije njihova ljut sam pitao?
Ona je rekla: "Oh, ja sam Shelly, lijepo u susret te momački"
Ja sam Bob i to Jack. Hoćete li završiti ovaj krug s nama Pitao sam "
Shelly je rekao, "Ti dečki znaju ja sam novi u ovome.
"Da znamo, možda možemo pokazati nekoliko stvari"
"Oh, to bi bilo sjajno, idem na iznenađenje moja zaručnica. Mi ćemo se vjenčati u srpnju.On mi je uzimanje na Bahamima za naš medeni mjesec "
Gdje je Jack pitao?
"On je u Kaliforniji u potrazi za kuću kupiti" neke tamne oblake preselili u iznad nas.Izgleda poput kiše, rekao sam. Nastavili smo na našem putu. Jack joj pokazali kako da se držite vozača, dok je bio zureći njezin dekolte. Jack mi je rekao da postoje neke lijepe valjanja brežuljaka tamo dolje. Shelly ga je pogledao i nasmiješio se.
"Jack misliš ti", rekla je ukazao na njezine grudi.
"Da mislim na one. Možete koristiti te bradavice kao cilj bodova, ako bi se bradavice ukazao na loptu. Vi nikada neće to top "Svi smo se smijali. Igrali smo 5. 6. i 7. rupu prije nego je počela padati kiša.
"Tu je kiša baraka / zahod na 8. tee, Ca'mon doći tamo prije nego što smo svi dobili natopljenom", rekao je Jack. Dobili smo u kolibi kao kiša počela da siđe u kante. Shelly je upitao: "Što nam je činiti sada?"
"Shelly, možemo čekati da kiša prestane" munje započeo s Big Bang Crash Bomb.Shelly spominje bismo mogli biti zaglavi ovdje dugo vremena zar ne? Hummm sam mislio. Rekla je da je dobivanje prohladno. Jack se nagne bliže i poljubio joj stan na usta. Ona upita: "Što je to sve o Jack? Ja to ne mogu učiniti cuz ja sam uzimajući u braku u srpnju "
Rekli ste da ste bili prohladno. Možemo držati vas toplo. On ju je poljubio opet. Ona moaned malo kratak uzdah kao ona poljubi ga natrag. Shelly gledao na dah i teški joj bradavice bile jako isplažen tvrda i okrugla. JA ganut moj ruku da vidi točno što je uzrok joj do točke tako. Nije pokušati me zaustaviti. Shelly's tits su u pravu bili u pravu u kupu.Imala sam pune ruke i najčvršći titties ikad. Ona se oslanja leđa protiv stražnji zid prolio.Počela je reći 'O, moj, da se osjeća tako dobro, ali ne smijemo to učiniti, Bob! Oh yeah stisak moje bradavice opet, Bob. Ja valjane pravo bradavice prstima. Ne smijemo napraviti ovaj tip. Počela je otvoriti rajsfešlus hlače. Kad je imala moj penis u njoj maleni ruci počela me sisanje off, bio sam kao R / R klasa u ruku, Jack polako joj gaćice off."Bila je igranje golfa bez gaćica. Wow! "Se govori o uključite. Shelly's pička je bila glatka kao bebe stražnjica i miris tijela u prahu.
Sam se dao najviše sjajan mokri blowjob, dok Jack je bio na podu i imao je svoje lice u sredini njezina bedra. Shelly je stilling govoreći: "da ne može nastaviti s tim, Molim te, prestani!" Ne smijemo, učinite to. Ja sam trebala biti u braku u srpnju "Shelly's um je pripovijedao nam je jedna stvar, a njezino tijelo je priča drugačiju priču. Ona je stalno pumpanje moj kurac kao starinski cisterna pumpa.
"Jack" vrisnula ", sisati moj klitoris i da me cummm. Dok sam prazan Bob loptica "" Ja mogu pala moja maca trzanje, ja sam kumin Jack, Oh sisati moja maca Jack "Jack je dobio tuš tjelesnih tekućina. Njen orgazam su joj se nakon moje penis. Spilt sekundi dijeli svaki moždanog udara, njezin stisak na moj kurac je tako zbijeno. Osjećao sam se moje loptice o poprsje. Shelly povećala njezin napad na moj penis.
Ona je rekla: "Ja ti sisati tip je niz moje grlo, ja ću sperma u lice. Ja ću učiniti sve što želite, ali vaš ne ide da me jebati "Počeo sam izbacivati ​​kratke spurts iz moje loptice.Shelly osjetio moj kurac raste u njoj hvat. Ona me je sisao dolje joj grlo naiskap. Ona gagged nekoliko puta, ali ona nikad ne odustaje. Ona se proguta moja sperma i moj penis. Ona je nastavak mužnje moje muškosti dok je suho. Nekoliko kapi sletio na njoj brada, ona se koristi da se zadivljujući jezik za brisanje joj bradu, a zatim je pogledala u nas i nasmiješio se. "nevine pickice Je li to-rupa-u-jednom dečki? Jack ću vas proguta off sljedeći put ", rekla je ona.Klinke oglasi
Kao što smo odmarao dok joj je pitao ako je ona još uvijek prohladno. Shelly pogledao me i sa sperma mrlju na njoj brada i nasmiješio. "Ne, Bob ja sam sad, činjenica je sam vrsta toplo diljem" Hej izgled, prestala kiša ", Čuli smo grupa golfers hodanje u neposrednoj blizini. Ona je prestala kiša, sunce se vratio. Jedan od muškaraca u skupini, rekao je, Sam se tamo postavlja klubova ovdje. Ovi dečki moraju biti uhvaćen na kiši. Let's uzeti svoje klubove natrag kluba.
Mi smo morali verati se oblačiti i zaustaviti te momački. Jack hollered na njih. "Čekaj tip je čekati što smo ovdje!" Okrenuli su se i jedan, rekao je. "Vi ste bili tamo dovoljno dugo da se jebeno da netko". Samo onda Shelly i Bob izašla. Te mogao vidjeti ceri na ovim momci. Oni su svi znali što se dogodilo.
"Hej Shelly", rekao je Jack, Let's make t-vrijeme je za petak poslijepodne možemo pokazati vam više golf savjete? "Naravno, rekla je, želim učiti koliko god sam se tako mogu ja mogu pokazati svoju zaručnicu." Ja ću ići vrijeme tee rezervat. Mi razgranati u 12:40 i da smo otišli vlastite načine.
Naš šef nam je rekao da poletjeti u podne, jer smo morali biti u Dallasu u ponedjeljak. U petak ujutro pravedan je otišao na nekoliko sati. Bob i ja bili spremni igrati neke golf. Bob i ja skinula u podne. Mi na čelu pravo na golf. "Bok Guy's Shelly rekao:" Mi razgranati u deset minuta ", što je odigrao prvih devet rupa, bio sam pod 3, dok je Jack bio 4 više, jer je bio zadivljen kad smo išli jebati Shelly blesav.
10., 11. i 12. jack vidio zahod / kiše baraka 13. trojnik. Šapnuo je već teško i spreman.Shelly zgazi u sobi za žene dobio piškiti. Jack UN-zaključan vrata sa svojim džepnim nožem i otišao u. Shelly je u trećem pašu peeing kao što je ona imala pun mjehur. Bila je dizanje joj gaćice i Jack je rekao: "Nemojte stavljati da daleko samo još sam počeo ići u kad sam vidio" out-of-reda "znak. Ja ga visio na sobnoj dame ostatak vrata i zaključana iza mene. Shell je bio na koljenima s Jack način kurac polovina dolje joj grlo lijep. Ja zgazi do njih, Shelly spušten moj zatvarač i sa jednim potezom je imala moj penis out i počeo ga milovati. Bila je sisa na Jack's kurac, milovati moje i flicking joj klitoris s njom druge strane.
Ona moaned s pogled na licu poput "Come Get Me" Nagnuo sam se prema dolje i fingered joj vruće malo prije jebati rupa neko vrijeme. Shelly je nakon nešto. Rekla nam je ranije nismo mogli zajebavati joj. Mislim da se promijenio. Bila je oplakivanje više glasno i vrpoljenje. Jack je bio oko pucati njegov teret dolje joj vrat kad je rekla, Jack jebi moje lice, sperma na mene, želim vas progutati cijele. Ona to nije znao, ali joj squirming je izazvao gaćica ispasti u bokovima. Ona ih ukloniti s jednom udariti od njezine ruke.Jack UN-naprćen njegov penis puni desno dolje na nju jednjak. Klinke oglasi  Shelly je nastavio sisati ga suha i izbrisala off njegov preostali cum od nje brade i proguta ga.
Okrenula se prema meni i dubok throated moj penis.nevine picke  Osjećao sam se moje loptice hit joj podbradak. Ona mi je rekla da ustane. Ona me je gurnula natrag i sam sletio na WC.Ona je montirana mi licem u lice, a ona suha mi humped za neko vrijeme, imao sam ideju. Čekao sam za nju da se dignu od mene, a onda ću joj sjesti na moje ljubavi štap.Ona je bila divlja ide s požudom. Screaming naglas "izribajte moj klitoris s tim penis. Oh Yeah Yeah "Ona ustade dovoljno i sam istaknuo moj kurac u njoj pizda ulaz. Došla je dolje i otišla dolje sve na putu. Počela me zvala magarca rupa za moj kurac klizi u njoj.Ona je rekla da će učiniti ništa, ali jebi nas. Ona je bila up-set, ali joj maca sigurno nije bio. Ona me čuva jahanja za sve što je vrijedno. Ona je čak i preselio u bliže mojim grudima. Mi smo jebeno, a ona nam je rekla da ne ide da zajebavati joj.
Shelly's lice je ispran kao što je i ona squinted stegnut joj bradavice, "Oh My Gawd" Ona je rekla: "Idem da se sperma. Fuck me brže i teško! Ona je bila u sredini dugog zadovoljavajući orgazam. Njezina pokreti nikad usporio. Njezina vagina mišiće muzu moj penis počeo sam se osjećati eksplozija dolazi. Shelly je poznat moj zamotuljak dolaze gore. Ona se preselila u pravi blizu dok smo jebeno tamo na WC. Njezini bokovi su stvaranje kratke gore i dolje potezima pazeći pritisak bio tamo. Njezina kukovlja vozio iznad moj kurac što najgore držati moj ejakulacije. "Oh Bob, jebati mene, da me Fuck teže. Let's sperma zajedno, rekla je ona. "Da Bob upravo sada! Cum u mojoj ljubavi rupu."Oh, BOB, FUCK ME, FUCK I MOJE zbijeno malo PUSSY čak i teže. Let's sperma zajedno, rekla je ona. "Da Bob upravo sada! Cum u mojoj ljubavi rupu. OH FUCK YESS! FUCK YEAH! Ona je stalno ponavlja. Bilo je previše držati na previše. I neka joj ga. Jedan veliki prasak na sperma hit leđa njoj pizda. Ona je nastavila da mi se voziti dok sam je proveo.Teško disanje, pamuk-glasan.
Pogledao sam tamo kod Jack, on je njegov penis u lice ponovno. "Bob", rekao je, "Bob, Shelly je jedan vrući malo zajebavati stroj. Ili ustati, kretati preko cuz želim nešto od te ugrabiti. Sam dobio od WC-a i Jack sjeo. Shelly nije oklijevao, ona okrenut na njemu i sjeo na njegov penis. Ona yelped malo više za njega. Jack je malo veći nego što sam ja oko. Shelly je uzimajući duge lagane pokrete. Jack's penis je udaranje joj klitoris s osvetom. Mogao bih reći da neće dugo trajati, Jack ili za taj tvar. Njegove oči su zatvorene olako kao što je rekao da je o tome da joj dam svoj život sjemena.
"K vragu Shelly Fuck My Dick" Oh, utičnica sam Cummming opet. OH FUCK YESS! FUCK YEAH! FUCK ME Deep "! Ona je rekla. Ubrzo su oboje imali svoje orgazme zajedno kao što je i sam učinio. Mogao sam čuti Jack's sperma kao što je hit joj vrata maternice. To je slurp, soupy zvuk. Mi smo bili učinili. Dvije rupe u (jednom) sjednici. Ona nam je rekla da nije bila djevica. Susjed klinac slomila trešnja kada je bila oko 11 godina. Ona je rekla da joj ja onda ona ne ide na kurac bilo tko drugi do njezin bračnu noć. Ups!
Nismo ni završiti naš krug. Shelly je uzeo naše brojeve telefona rad, samo u slučaju da joj brak nije uspjelo. Znala je gdje bi ševe! Mi poljubio i rekao je naš odlasku .

Нема коментара:

Постави коментар