.

субота, 2. април 2011.

Sex sa klinkom


Ja sam obećao Carolyn duga prezadužen "back trljati", ona je ležao na krevetu, gola, licem prema dolje na trbuhu kad sam došao u spavaću sobu, nježno sam joj se nalazila i počeo polako masirati ramena i vrat stavljanje poljupci dolje njezinoj kralježnica, polako trljajući joj leđa i radi na njoj zbijeno mišiće. Sam se neki losion, to trljanje u njezine meke kože, rade svoj put iz leđa joj vrat, preko ramena, niz leđima i zaustavio se na trenutak joj zbijeno magarca, masirati oba obraza, a zatim prema dolje leđa joj bedra i dolje joj teladi, a onda polako radila mi put natrag gore, masira joj bedra, samo ispašu moj prst preko njezina maca kao što sam radio moje ruke gore na magarca, polako ljubeći njene donjeg dijela leđa, što mi put natrag gore između nje lopatica.
Carolyn je uzimajući opušteno sada, kao što sam i dalje joj masaža mišića, polako rade od vrata, volim sex sa klinkkom ramena i zatim zadirkivanje s mekim proći niz stranu njezine grudi koje su bile izložene dok je ona ležala na vrhu od njih, radi moj put prema dolje sredini leđa stavljanje meke poljupce na svom licu i pokušavaju da ostanu daleko od nje vlaženje maca za sada. Sam koncentriran na njoj masaža još straddling joj, glava mi penis bi samo dodir između joj dupe guzovi kao što sam masirala leđa oozing unaprijed sperma. trazim klinku za sex  Pokušao sam ne misliti na to i nastavio da joj masažu.
Carolyn polako širiti njezine noge pored i propped magarca se samo dovoljno za mene da vidim joj blistav maca, ona je jako mokro a nisam ni počeo raditi na njemu još, ali ja ću. Sam stekao moj pribranost jer nismo imali sex u neko vrijeme, i ja sam htjela imati dugu noć zabave. Ja sam na putu puno i imamo cybersex koji završava sa mnom dolaze za njom, ali večeras to je prava stvar.
Nastavio sam na masažu kao Carolyn dosegao oko s jedne strane i počeo da udara moje sve većim penis, ona će se polako zafrkavati moj penis je to trljanje gore i dolje mokro joj roza razrez, ali ona bi se zaustaviti za ostavljajući mene uvaliti moj hard penis duboko u njoj, to je vozeći mene ispucan pa je morao uzeti pauzu kako ne bi sperma još.Mi dimljeni zajednički i dijele pivo i razgovarali o našim prethodnim cybersex nastojanja.
Carolyn bi mi raditi stvari kao što je moždani udar moj penis, igrati se s moje loptice i povucite moje bradavice i trenje glave moje 7 1 / 2 inch penis na njih. Ponekad bi mi prst moje dupe i moždanog udara moje meso dok sam sperma na mojim grudima. Ja ću učiniti što god želi, a ona može učiniti što god ona želi da mi, bez obzira na nju skreće na sam njen.
Nije da sam gay na bilo koji način, ali sam uživati ​​u rijetkim prilikama kad je liže prste i moje dupe i uživajte kada radi igračke u meni, počevši sa malim i rade na većim. U nekim od naših cybersex igrati ona želi da mi sperma u mojim ustima, ja sam pokušao, ali to je teško uskladiti sve u web cam, ja sam joj rekao da bih želio jesti moja sperma od njezina maca, ali je ona bi mi napraviti, a ja bi trebala biti malo buzzed, rekla je zvučalo kao zabavu, a mi bi to probati. Ive 'nikada stvarno okusio moja sperma prije, a kamoli netko drugi. Carolyn bi moj oozing penis i izbrisati ga na bradavicama, a ja kasnije bi ga lizati off. No, misao jesti cum od nje svježe maca jebeno teško i uzimajući opet zajebavati neke više je pravi uključite.
Nakon što smo ohlađeni malo, ali sve više uzbuđuju našim razgovorima smo okrenuli jedni drugima i počeo ljubiti, a ja radio moj način da joj grudi lizanje, grickanje i miluje joj teško bradavice. Ona je igrao s moje bradavice i vratiti milost. Ona je dosegla dolje i umočen prstima u njoj maca i obložene joj bradavice s njom maca sok koji sam feverously proždere. Ona je tada rewet prstima i pokrivena moj kurac s njom sokovi i nagnuo se prema dolje i počela lizati, sisati i milovati moje bijesan penis. To je tako uključiti kad ona jede svoju maca sokova. Ona se odvojila i mi poljubi uživajući međusobno je okusa.
Ležala sam na leđima s Carolyn's maca i magarca bulji u mene ravno u lice dok je polako i metodički sranje moj penis, ja dobiti zauzet na nju maca blistavim. Ja polako umočiti u moj jezik, a ona je topla i mokra, joj sokovi su debele i ukusne ne čudi ona voli okus koliko mi je činiti. Ja širiti njezine usne osim i jednostavnost u prst polako jebeni joj maca, to čupanje i degustacija joj samo da ga skliznuti natrag u i dalje jesti joj maca.Carolyn je pumpanje joj maca natrag i naprijed kao i ona nastavlja da me sisati. Ja joj zgrabiti po magarca i širiti njezine obraze i staviti moj jezik u njezinu pičku onda u nju čeka dupe. Strelovit moj jezik i izvan magarca, ona počinje da se opustite i popustiti. Ja umočiti u prst u nju maca i onda ga polako vodič u njoj čeka magarca. Ona je polako stijene naprijed-nazad na moj prst, dok u isto vrijeme sam joj maca jede, a ona je sisanče moj penis lupanje.
Odjednom osjećam prst na moje stražnja vrata pokušava dobiti pristup; sam pokušati se opustiti kao Carolyn umeće prst duboko u sebi, ono zadovoljstvo što je, prst će i izlaziti i tople vlažne usne zapljuskuju moje vratilo. Vraćam korist umetanjem drugi prst joj zbijeno magarca sisanče i grickanje i na njoj kaplje maca. Carolyn je ljulja naprijed-nazad na prste, a ja sam spreman da se rasprsnuti u usta njezina kao ona sada jebeni moje dupe s dva od tri prsta.
Mi smo otrgnuti od ovog i uzeti zasluženi odmor, jer sam je samo da puhati moj teret. Mi smo pušili jedan zajednički i imaju još uvijek pivo milovanje jedni druge. Pitao sam ako ona uživala leđima trljati i rekla je da i ona uživala dodatni rubs također! Mi popped u DVD biseksualci seksa, iz nekog razloga to je okrenuti oba od nas na. Tijekom gledanja filma bilo je poprište djevojka sa remen na jebeni ovaj dude u dupe i sisa još jedan dečko's penis, Carolyn pitao mene ako JA će to učiniti. Pitala sam ju što? Sisati penis ili neka djevojka me jebati u dupe s remen na? Rekao sam joj ja nikad ne sisati penis, ali uzimajući jeben u magarca možda zbivati ​​igrati, u zamjenu za jebenu guzicu prije. Rekao sam. Ona se samo nasmijala.
Oba od nas su prilično buzzed do sada i film nam je još više uzbuđen. I doći dolje i umočiti prst u Carolyn's maca i ja doći dolje i istisnuti neki pre cum od moj penis i pjena na bradavicama, onda sam nadviti i sisanje off pažljivo povlačenjem joj bradavice sa mojim zubima, istezanje joj bradavice i onda ostavljajući ići. Do sada Carolyn je ukazivanje joj maca i trljanje više o njoj uzdah grudi, ja sam i dalje raditi na bradavicama prvi onda druge.
Ona zgrabi moj penis i počinje lizati gore i dolje i vratila swirling oko glave prije nego uzimajući ga duboko u usta njezina. Konačno ona vodi moje čeka penis u nju maca i ja ga u sudoper i do moje loptice. Mi smo započeli ritam i ona igra s moje bradavice i miluje moje loptice. Ja mršavih dolje i ja sisati i lizati na njoj ukusne grudi. Ona šapuće u uho da ona želi da mi sperma duboko u njoj maca, a zatim ona mi je rekla da je ona htjela jesti moju dolaze iz nje. S tim sam je pitao što ona ćemo učiniti u povratku, rekla je da to ovisi o meni, ako dobijete teško opet možete me jebati u dupe. Ona je rekla, a ako ne ja ću te pojebati u dupe dok ti učiniti. Pa win / win.
Bili smo sada u jebeni bijes, razmišljajući o tome što će se dogoditi u malo sam osjetio moje loptice promiješati i moja sperma eruptiraju iz duboko u meni, kao i moja sperma je eksplodirao u njoj maca i moj penis počela omekšati, Carolyn mi je rekao ustati i jesti joj maca i ne zaustaviti dok je ona bila čista, ona je htjela sve to gadno sperma iz nje. U to vrijeme to zvučalo kao sjajna ideja, ali kao i moj kurac omekšala tako da je raspoloženje,klinka za seks  Carolyn, rekao je ni ne razmišljati o odlasku na spavanje, ona leži na leđima i sa mnom odmara u gomili na vrhu joj je uhvatio moje glave i prisiljeni moje lice između njezine svježe maca jebeno. Znao sam što će se dogoditi. Carolyn i prevrnuo se nalazila moje lice, moja sperma je bio duboko u njoj maca i ja je sada u poziciji s njom svježe maca jebeno preko usta i počeo lizati i zafrkavati joj maca i čekati na moja sperma na curiti.
Carolyn postignut između moje lice i joj maca i sama prstiju kako će se izmamiti van moja sperma. Ona je skinula prst i moja sperma počela prikazivati ​​u debele potoci. JA je uhvaćen prvi od njega i mislio ne bih ga, ali na moje iznenađenje nije bilo tako loše i da je rekao da sam ja golub na moj jezik u dubokim i širiti njezine usne razdvojene i da ne propustite kap moja sperma. Jeo sam joj maca za sve njegove vrijednosti, te s Carolyn odobrenje i kada je bila uvjerena da sam joj maca sve čisto je ona neka mi zaustaviti. Jebu se klinke
Gledajući dolje na moj opušten, ali uvijek vrlo sporo raste penis ona je odlučila da je to bio moj red da se jebeno što sam joj iznevjerili jer nisu uzimajući teško. I ja sam bio proveo tvrditi da me prevrnuo na rukama i koljena i počeo milovati moj penis za mlijeko iz posljednje kapi sperma koja je punjena u mojim zbijeno magarca s prstom. Carolyn zatim dosegla i dobio analni lubrikant koji smo kupili nekoliko tjedana natrag i lubed moje dupe i onda je počeo da lakoćom u prst, bio sam još uvijek malo labav od ranije kao i radila joj prst ona primjenjuje više maziva, a zatim staviti u još jedan prst, a zatim još jedan, tri je najviše što sam ikad uzeo, ali stalno je i dobio u četiri, bio sam lud od sreće.
Moj magarac je bio dobivanje koristiti za zlostavljanje, kao što sam pokušao da se opustite, Carolyn je sada poseže za igračke, ona je izvadio mali vibrator i pala u pravu pa je dobio sljedeći veći i počeo me jebu, rekla je nešto o kako sam ga volio i da sam zaslužio što me čekalo, jer moj penis nije bilo teško za nju. Više podmazivanje i osjetio sam veći dildo napada na moje dupe, to je bio jedan crveni žele iste veličine kao i moj penis, polako razdijeliše moje dupe i radila je u glavi i polako ga vozio sve na putu, ona onda je izvukao sve izlaz i onda polako natrag na do balčaka. Moj magarac je bio davanje i. prevrnuo na leđima s ovim velikim dildo bude radio u moje dupe, Carolyn je sada pumpanje ulazeći i izlazeći, zaustavljajući se s vremena na vrijeme da u potpunosti uklonite ga dodati više podmazivanje onda potonuti natrag u.
Rekla je da sad znam što se osjeća kao da se jebeno u dupe s ogroman penis, sve što sam mogao učiniti je mrmljati nešto i igrati se s bradavicama, ona je zatim spustio glavu i udiše moje trzanje penis dok je jeben moj magarac. Moj penis je počeo promiješati i postati polutvrdi, ona je izvukla dildo, dosegla dolje i uhvatio moj kurac i zaglavi glavu moj penis u moje sada dobro otvorio dupe, ona gurnula malo jače i moj kurac je ušao u moju vlastitu guzicu. Carolyn čuva pumpanje moj penis i iz moje dupe konačno ima sve na putu u sa ništa ali moje loptice visi van. Osjećao sam ih promiješati kako je radio moj penis u i izvan svoje dupe, bio sam o tome da se sperma u svoje dupe, ali sjetio da sam još uvijek imao magarca zajebavati.
Okupljanje naše straha mi je uzeo brzi break, moje  jebati klinke u dupe je još uvijek drhti od napada i moj penis raste. JA je pitao ako sam mogao Carolyn zajebavati joj dupe i ona pogledala moj penis jer stajao na pozornost i dao mi je ok. Nakon našeg prekida sam jeo joj maca koja je bila teče kao što je bio uzbuđen kao što sam bio iz analnog napada JA pravedan je dobio, radi od nje maca onda natrag i naprijed da joj dupe Carolyn počeo labavljenju up. Ja pumped neki lubrikant na magarca onda sam stavio mi prst na njezin šupak, Carolyn polako podupirač gore na njemu, a zatim pojeo sve, sam ga pumpa i sve dok joj magarac je bio davanje u sam dodao još jedan prst, ona je pogodio leđa i dalje na njih oboje, ja bih prestati s vremena na vrijeme i sudoper mi jezik duboko u nju magare, a zatim ju otvori sa mojim prstima, ja sam bio toliko uspaljen sada. Stavio sam glavu moj penis u njoj maca i odvezli ga duboko ga izvukao, a cilj za nju čeka dupe.
Stavio sam glavu moj penis u njoj zbijeno magarca i polako ga dobiveno u. Polako moj penis je bio duboko zahvatio u magarca, Zaustavio sam za drugi ostavljajući Carolyn naviknuti na njegovu veličinu onda sam izvukao sve izlaz upravo u vrijeme vidi joj dupe izbliza i onda sam polako gurnuo moj kurac sve na putu i ponavlja ovo nekoliko puta joj dupe je sada moja. Klizenje i iz nje magarac je bio fantastičan i rijetka poslastica za mene, Carolyn postignut dolje za nju zec i počeo raditi na njoj maca, ona je sada moj penis u magarca i vibrator joj maca je bila u deliriju sa zadovoljstvom i joj maca bila kuljanje, pokušao sam ostati fokusiran, ali ona je, čineći ga teško za cijeđenje joj dupe okolo moj penis pokušava mlijeko sperma iz nje. 

Нема коментара:

Постави коментар