.

понедељак, 11. април 2011.

Klinke gube nevinost video


Kao što sam pogledao po sobi vidio sam da je stranka bila u punom zamahu pa sam hodio putem do napraviti pomak bar i dobio dobar scotch i lutao po malo.
Na suprotnom kraju sobe vidio sam domaći, ali atraktivna mlada dama tanak, oko sredine do kraja 30-ih, sjedi pored glasan glasan ohol čovjek koji je bio smijeh i njihanje ruke o kao što je on govorio. Sjedila je tamo samo potpuno ga pokušava ignorirati kao što je on govorio. Ona će izgledati daleko i gledati  klinke se jebu sa matorcima   po sobi i gledati druge ljude. Izgledala je jako ljut - usamljen? Njezine su se oči susrele moje dok sam joj gledao. Mekana crna, ramena kosu, bijel kao snijeg koža odjevena u brišući koljeno duljine suknje plave.Sasvim zapanjujući. Ponosni malo osmijeh je da joj usne.
Čuo sam momak je bila s glasno proglašen,
"Hej, idemo gledati igru ​​- to je počevši upravo sada."Karanje klinke
Gotovo svi dečki lijevo za TV sala ostavljajući Ova prekrasna dama sjedi sama. Hodao sam preko i sjeo pokraj nje. Širok osmijeh krasi joj lice kao što je okrenuo prema meni kao što sam rekao,
"Bok! Tamo! "
"Pa, hello!" Bila je još prekrasna izbliza.
"Boy! Taj čovjek si s sigurni da je glasno. Ti si dječak prijatelj? "
"On nije moj prijatelj dječak i, da, on je glasno!"
"Nije tvoj dečko?" Pitao sam gleda duboko u njezine plave oči.
"Ne! On je moj muž. "
"Oh!" Sam uzviknula.
Moje oči pao je i moje srce potonuo malo. "Oh, dobro!" Mislio sam u sebi.
Ona je široko se nasmiješio i dotaknuo moje ruke tada smijali naglas.
"Ne dopustite da vas smetaju! Većinu vremena je totalno me ignorira svejedno. "Ona je rekla giggling pod njen dah.
Nasmijao sam se natrag i nastavili smo razgovor i ispijanje pića za naše dugo vremena.Otkrio sam da je njeno ime je Barbara i ona ne radi, samo radio kod kuće, u korak s njom dvoje djece. Njezin suprug nikada nije vratio da vidi što se događa, a mi čuli u pozadini je klicanje nogometnih navijača u drugoj sobi.
"Zvuči kao da uživaju u igri." Ja chuckled.
"Ja sam uživajući ovaj pakao od puno više!", Rekla je tiho. Nasmijao sam se i namignuo joj.
I mješoviti nas još. Sjela mi je okrenut na traci stolici, rotiranje naprijed-nazad ispred mene, ponekad mi pase s koljenima.
"Žao mi je zbog toga." Nasmiješila.
"Zadovoljstvo je sve moje!" Ja bih malo dahnu i dao joj širok osmijeh.
Nakon nekog vremena, činilo se da su neki dečki su dolazili iz TV sala pa sam scooted off stolice i krenuli preko sobe i siguran dosta, ovdje je bio njezin muž dolaze za punjenje, glasnije nego obično. Kao i svi ljubitelji nogometa okupilo oko zalijevanje rupa dopunjavanje svoje naočale, primijetio sam Barbara gleda moj put s mekom zadovoljan pogled na njezinu licu.
Ona bi osmijeh delikatno na mene onda me pogledala preko ruba njezine stakla s tim prodornim plavim očima, a dečki su razgovarali i smijali oko na neke ustajale šala.Primijetio sam joj okreće na njezinu stolicu natrag i naprijed, pazeći da moje oči slijedi njezino djelovanje. Rukama otišao u krilu i ona je izvukao rub njezine komotnu suknju do koljena. Gledajući duboko u mene, ona je polako, ali namjerno predstavio njezine noge prema mom smjeru. Gledao sam u nju akciju i gotovo pao piće moje. Nasmijala ali pokrivena usta tako da ne bude previše očito. Njene noge naglo zatvorena kao i njezin suprug okrenuo se vratiti na TV.
O ovom trenutku cijela stada je otišao natrag u svoje klinke se jebu sa matorcima  ballgame i ona je sjedio tamo gleda moju reakciju. Otvaranje njezine noge opet ona neka me vidjeti kremasto bijele noge pod suknjom, sve do bijele gaćice. Gledao sam kako je zamahnuo natrag i naprijed neki više, svaki put kad sam gledao kao jet-crni pojas stidne dlake pojavila pomalo proziran kroz nju svilene gaćice.
Hodao sam preko nje.
"Vi mi dosadan?" Pitao sam.
"Pokušavam!" Izgledala je duboko u moje oči.
"Radi dobar posao od njega, previše" Ja dahnu.
Ona se samo nasmijala.
"Oni će vjerojatno biti neko vrijeme, ne mislite li?" Pitao sam.
"Mogao bi biti!" Ona prošapta. Moja ruka Karanje klinke  je došao na odmor na njoj lijevu nogu i osjetio sam toplinu njene kože ispod.
"Ja sam bijeli Cadillac Coupe parkiran na strani garaže oko leđa."
"Oh! Da? "Ona wheezed," Hummm! "
"Zainteresirani?" Pitao sam, gledajući u nju pažljivo.
"Vjerojatno! Sam mogao biti prisiljen. "
"Dobio sam iznenađenje za vas! ti Upoznajte vani? "
"Iznenađenje?" Ona je široko se nasmiješio, "Kakav iznenađenje?"
"Oh! Malo cijevi. Vrsta masnoća i možda 7 inča ili tako dugo. "
"Stvarno? Nikada nije ništa kao što je to prije. "Ona je jako udahnula, pogledala se u mene", to je bio neko vrijeme. "
"Hajde Let's go."
Ona je pogledala po sobi, bilo je nekoliko ljudi, ali ne mnogo, većina uključenih u stvari na svoj način. Ona je pogledala u mene i široko se nasmiješio i šapnuo,
"Pet minuta?"
Sam uzbuđeno rekao: "Ja ću biti na čekanju." Ustao od brušenog prolazna poljubac preko njenih usana, pogledao duboko u one plave oči, a lijevo kroz otvorena vrata vrt oko bazena prema mom autu.
To je manje od pet minuta i vidio sam Barbara obličje okolo da vidi ako bilo tko je bio u potrazi kao i ona zaobljeno kutu garaže ide prema mom autu. Sjedio sam u smrknuti stražnjem sjedalu s moje hlače draped pažljivo preko prednjih sjedala, moj džokej gaćice na podu na vrhu moje cipele.
Ona je otvorila vrata i skočio u pored mene, zatvaranje vrata lagano iza nje.
"Oh! Bog! "Ona shrieked," To je tako uzbudljivo! Bog! ! "
Dospio sam za nju i poljubio sa širokim otvorena usta, nježno dodirivanje našim jezicima kao što sam je obuhvatio protiv mene. Ona se istopila u mom naručju.
"Ah! Baby! Dođi ovdje! Dopustite mi to osjetiti. "Privlačenje pod suknjom sam osjetio da je uklonjena one bijele gaćice ona mi je pokazala ranije.
"Osjetite, slatki stvar." Ona squealed u slast kao i moj prst prešao joj mokro razrez.
Moj kurac stajao uspravno između nas kao što sam osjetio usta ostaviti mina i glavom spušta u mom krilu. Njezina usnama zaokružiti moj alat s iskap i osjetio sam joj da sisati u teško.
"Bog Damn it!" Ja screeched, "Isus!"
Ona je samo moaned i okus moj hard penis.
Nakon nekoliko minuta, izvukao sam glavu gore i položi joj natrag na sjedalo, poljubio nježno kao ona raširila noge širok prihvatiti moje kvrge između joj mokro razrez.
"Učini to! Učinite to! daj mi da velike meso, baby! "Ona coughed naglas i bez druge riječi, dao sam joj jedan iskorak, moj penis ušao bez problema tako što ikad na muljevitu jastuk svoje ljubavi sok.
"Oh! Mama! Bog! Napuni me! "Ona whined, osjećaj svoje izbočiti se proširiti njezinu vaginu.
"Daj mi da maca, baby!" Ja sam glasno uzdahnuo.
"Uzmi ga! To se osjeća tako prokleto dobro. Bog sam je potrebno ovo! "Ona screeched.
Ja joj humped odvijanjem moja guza zajedno u više navrata. Više - više - više sam skupio joj žuriti u obliku stražnjice u obje ruke i opetovano lučni mojih leđa kao što smo se izgubili u vrtlogu strasti. Njena suknja povratiti preko njezine grudi, joj stidne području gol s moj penis kliženje i iz njezine vlažne rupe.
"K vragu!" Plakala sam, osjećaj moja strast raste sve više i više, "Feel to dijete? Osjetite? "
"Oh! Da! Da! "Barbare glasno dah došli u česte mahove na svaki udarac," Bog! Zatvori! "Ona je vrisnula glasno," blizu! Nemojte prestati! "
Ja shuddered, stapni moj kruti penis tvrđi i brži u njezinu prihvaćanju kaverne dok sam čula uzdisati nasilno kao što je ona nasilna orgazam oko moje mokro alat, njeno tijelo trese pod mene. Moj penis grču nasilno kao napetost njene vagine ga čvrsto sklopljene kao što sam izbaci njegov ljigav opterećenja u njoj hvatalo prijatan pećina.
Barbara screeched glasno kao što je osjećala da joj ispuniti pulsiranje akciju.
Bili smo oboje tako rana u ovom trenutku to nije uzeo već nekoliko minuta za napraviti djelo.
Ona odmotan njezine noge iz mojih leđa, sam izvukao van i stavi natrag na sjedalo automobila, moj penis kaplje. Zgrabio sam maramicu i obrisati onda je prošao na Barbare. Ona je stavio nad njom uništenom razrez i swabbed izvan sjeme oozing od nje prorez, dok sam gledao. Onda mi je poljubila tiho.
"Bog! JA koji je potreban da! "Ona cooed.
"I ja sam uzdahnuo.
Ona je srušena suknjom, staviti na nju malo bijele gaćice i lijevo. JA je dobio moj hlače natrag i zatim u nekoliko minuta. Vratili smo se odvojeno bar u sobi u kući.
Ona je sjedila na fotelju, kada sam došao u još uvijek ispran s naše aktivnosti. Barbara je ružičasti sjaj o njezino lice i osmijeh joj se na mene kao što sam predao joj svježe piće i sjeo pokraj nje.
"Ah! Taj starac od mina. On me pisses off .. Vi znate da se događa drugi put i neće me povesti sa njim. "
"Zašto ne?" Pitao sam inquisitively.
"Rekao bih biti dosadno."
"Oh!"
Razgovarali smo ovaj put i njegov rad i život svoj dom za matorci jebu klinke dugo vremena. Dobio sam nas svaki punjenje i gledali drugi glodanje oko bazena i unutar kuće, mi vrsta ignorirali navika i nitko nije čula da smo čak i tamo. To je trajalo više od sat ili dva, a za nekog nepoznatog razloga sam pitao,
"Kad je on ostavlja?"
"U jutro."
"Oh! Ti si idući u biti sam onda? "
"Da, priča o mom životu, mislim."
"Kako je to?"
"Ja sam bio samo za dugo vremena čak da Turska u kući." Ona je stvarno zvučalo nadrkano na muža i uhvatio sam nagovještaj neke temeljne poruke -! ". Za dugo vremena" Hummm "
"On ne zna sam čak i postoji više."
"Hummm!" Pomislio sam opet,
"Stvarno? - Netko kao slatki i pametni kao i vi, ne biste trebali staviti s tim ".
"Vi ne mislite li tako?" Ona je osmijeh i ubrizgava, "To je lijepo od vas."
Ona je pogledala u mene, za ono što se činilo kao puno minuta, udaranje joj oči uprte u mene cijelo vrijeme.
Ona nagne i osjetio sam ona vjerojatno htjela poljubac od mene. Sam je dužan bez oklijevanja. Njezina pune usne dotaknu moje i moje ruke je otišao oko ramena. Ona se činilo da uživaju u njenim očima ostao zatvoren nakon našim usnama rastali. Mi smo bili sve sami u polu mraku i nitko oko nas vide. Ona je htjela poljubiti i slatko jedan je. Sam okusio joj ruž za usne i uhvatio miris njezin parfem koji opijen mene. Ona je skliznula bliže meni i naše ruke dotaknu.
Još jedan poljubac, i drugi. Uzdahnula je i udahnuo intimno kao što smo nastavili naš nezakonitog ponašanja. Stvari su stvarno zagrijavanje opet, mislio sam, i brzo.
"Ljubav način na koji poljubac." Uzdahnula je.
"Oh! Yum! Ti si sladak. "Prošaptala sam.
"Ja sam na raspolaganju ako ste zainteresirani?"
"Stvarno zanima!" Ona panted.
"Ovdje je moj broj - nazovi me"
Ona zove me da navečer nakon party. Mislim da joj je suprug spavao, jer je ona govori vrlo tiho.
"Ja sam bacanje stranka." Ona cooed, gleda u mene, a zatim uzdahnuo.
Ja chuckled naglas.
"Vi ste ????"
"Yep! U moje hlače! "
"Oh! Stvarno? "Bio sam jako iznenaditi malo.
"I vi ste srdačno pozvani."
"Oh! Bog moj! "Trčao sam tom izjavom oko nekoliko puta u mom umu. Zatim je rekao:
"Mislim da bi mogli imati ići na to." Ja chuckled.
"Vi bolje, ili ću imati stranka sve sama."
"Pa, ja ne bih htjela da to učiniti, ja ću doći. Tu je ništa kao što je prava stvar. "Ja našalio se tiho za sebe, a zatim dodao:
"Kada? Što vrijeme? Gdje? "
Njen osmjeh stvarno lit joj lice i rekao:
"Bio sam u nadi da bih došao. - - - -. Sam siguran plan da "Nasmijala se tiho.
"Ne mogu dobiti bilo jasnije od toga." Mislio sam u sebi. "Čovječe, ona je stvarno vruće jedan.!
"Kako o tome sutra nakon što odlazi u zračnu luku i djeca krenuti u školu, 10:00?, U mojoj kući čim možete dobiti ovdje?"
"Let's party, to doći na bebu." Prošaptala sam, joj ljubakanje opet.
"Ona ne zna što ona želi." Rekao sam sebi.
Ustao sam, moj penis osjećaj neke peckanje iščekivanja, sigurno. Sljedeće jutro, JA je otišao kroz dvorišne strane za moj auto parkiran na rubnik.
Činilo se kao vječnost, ali sam napokon stigao na lijep dvije priče. Vidio sam je kako stoji u njezinu pragu. Ja parkiran nekoliko vrata niz ulicu i otišao natrag na nju pozdraviti.
"Oh! Hvala za parkiranje tamo dolje - susjedi, vi znate "Nasmijala se i uzeo moju ruku i krenuli smo kroz garažu i zatvorio vrata koja vode u kuhinju.. Unutar kuhinja ona se istopila u mom naručju. Ne, oklijevanje na bilo koji od naših dijelova.
"Let's party, Baby! Moje hlače su već skakanje! "Ona je šapnuo u moje uho.
"Da! Let's.? "Nasmijao sam se, i uhvatio je za stražnjicu s obje ruke i povukao ju za mene.
"Let's vidjeti kakav party smo ovdje!" Ljubio sam joj ponovno.
"Bog!" Ona dahnu,
"Da - Da. To će biti divlje jedan za siguran. "
"Gdje?"
Bez drugu riječ Uzela mi je ruku i vodio me gore uz stepenice i na soba ispunjena sa king size krevet koji je još uvijek napravio. Ona je ripped off to pokriva i brzim pokretima sam je gledao kao počela suzenje i povlačenjem na njenu odjeću, bez oklijevanja, ja sam isto.Ona me tuku na krevet samo nekoliko sekundi, skakanje u središte krevet s jednim skokom.
"Bože moj djevojka!" Rekao sam i chuckled kao što sam skočio u pored nje, moj polu hard penis ljuljanje ispred mene.
"K vragu! Bog osuditi ga! Daj mi još malo da se penis, dijete. Oh! Fuck me "Ona je plakala kao ona zamahnuo svoje tijelo uz moje i bacio joj noge oko mene u isto vrijeme,
"Oh! Baby! DA -! Želim da je "Ona je vrisnula gleda na moj penis raste ispred nje.
Damn ona je stvarno divlja mačka okrenuo labav. Nema predigre s ovom jednom kao što je bio prošle noći.
Moj penis je rastao čak i teže, joj nokte clawed mojih leđa, ona wiggled ispod mene, otvorio joj kremasti bijeli bedra otkrivajući joj komad crne stidne dlake, njezin dah je isključenjem brzo i vrisnula odvratnosti dok sam zgrabila sada firma, osovine i režirao da mokro ulaza, sa jednim potiskom sam gurnuo ga cijelom dužinom u njoj zbijeno maca malo natopljenom. Gledala glavu podijeli joj maca, zasebna i oteklina na usnama joj drhti svetišta rastavlja i prirubnicom glavu jak otvor. Ona okoćeno kao moj znatan penis split joj malo zbijeno vaginu,
"Ah! Svemogući Bog! DA! FUCK ME! "Ona okoćeno," Moj Bože! Oh! OH! OHHHH! "
"Oh! GODDDDD! Isus Krist. "Ona bellowed što je osjećala moj penis ispuniti joj gladan kaverna s jednim udarci, onda sam počeo izvlačiti više navrata i iz nje mokar mokro vagine.
"Bog! Baby! Napuni me! OH! Ispuni mi dobro. Vaš penis čini da se osjećam tako prokleto dobro. "
To samo je oko tri ili četiri minute začarani ponovio thrusts i iz nje uzdah požudan spilju, za nju podići joj noge viši i širi se, glavu počeo valjanja na jastuku, usta širom otvorena i vrisak izdane od nje usta s bjesomučan napustiti,
"Bog DAMN! DA!! Fuck me, baby teže. Ja dolazim, Baby! Ja dolazim, baby. OHHHH Momma -!. OH momma "Ja zabili je teško u njoj, onda opet, pa opet. Naša trbuhe ošamario zajedno s uzastopna nasilnim kontaktu i znao sam da je ovdje ..
"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!" Ona bellowed. Kuća odjekivala s njom uzdah plakati, jecajući i mlaćenje njezino tijelo moje dok sam pounded moj meso u nju.
"Bila je stvarno spremni za to." Nisam mogao vjerovati ona je bila poput seksa mačića u krevetu. Ona je bila divlja žena.
Spavaća soba je bila kakofonija od Barbare vrištanje, moj grunting i druge seksualne buke. Nismo briga, nitko nije bio okolo pa smo samo neka to sve van. JA je zadržao porinuće u nju, a ona neka se svi joj se pohranjuju seksualne strasti. Njezina potekle gore seksualna napetost bila tamo i htjela sam da se to sve van za nju.
Osjećao sam se zidovi njezine uske vagine kopča moj penis tighter i pulsira uz punu dužinu moga penisa dok je ona imala jedan pakao od orgazma.
Sa svojim vrištanje odvratnosti i govori seksa na mene, to nije trebalo, ali još nekoliko sekundi da se osjećaju moje loptice zategnuti i osjetio sam sjeme vruće izliti iz mog penisa u nju. Surge nakon val uzdržljiv čežnje skočila na nju i ona je prihvatila, progutala svaku kap duboko u sebi, zadihan nekontrolirano, a ja sam moaned glasno, osjećaj izdanje.
"Bog!" Mislio sam, "Što divlja mačka je ona."
"Baby! Baby! OH Baby! "Ona je vrisnula glasno," love it! Bog! OH YEAH! To je ono što JA koji je potreban. "
»Mora da je neko vrijeme, zar ne?" Ja sam uzdahnuo.
"Vi nemate pojma." Ona purred. "Bog! JA koji je potreban da loše, jako loše. "
"Morate imati i volio sam ga dajući vam, baby!" Ja chuckled.
Moj penis je još uvijek zakopano punoj dužini u njoj zbijeno maca, pa sam opet poljubi nju i gledao u one predivne poluotvorenim plave oči. Naša udisaja oslabio nešto, ali Barbara me čuva uvukla čvrsto u njoj zbijeno svetište i držao ju noge omotane oko mojih leđa. Sam je milovala i dotaknuo joj kosu i lice, dok u kombinaciji tekućina curila na plahte i naše tijelo opušteno. Osjećao sam bokovima polako diže u susret svome zabio penis, savoring svaki impuls. Uvijanje bokovima i pomicanja prema gore polako vozio mene ispucan. Ona je uživajući u svakoj minuti što smo dijelili. Uzdišući i oplakivanje tiho. Ona je zatvorila oči i okrenuo glavu u stranu i Ljubio sam joj vrat nježno. Bila je luxuriating u našoj kombinaciji vrhunac i orgazam.
"Dobar je Bog." Mislio sam u sebi. "Ovo je idući u uzeti neki događaj da biste dobili ovaj gal pripitomljeni".
Mi polako ležao zajedno kreću osjećaj našeg tijela topi zajedno kao jedan.
Uzdahnula je tiho. Ja moaned kad sam osjetio njen malo tijelo poduzetan gore na mene, njezine noge omotane oko mojih leđa lepršav natrag i četvrti nosi moj hips i nazad uvijanje moja ljubav bačvi ugrađuju duboko u njoj.
Ona je udahnuo malo teže, valjane glavu u suprotnom smjeru. Ljubio sam joj vrat strani.Ona stenjali malo više,
"Oh Baby! Fuck me opet! ", Rekla udisali.
"Ahhh! Da! "Ja humped jednom.
"Oh!" Ona whined, zatvaranje njezine noge nategnuti oko moje hips.
"Volim da je veliki penis u meni. Što ispunite me tako dobro! "Ona whimpered.
Ja humped joj nekoliko puta polako. Ona dahnu ona osjeća kao polutvrdi štap manipulirati nešto osjetljivi duboko u njezinu vaginu.
"Oh! Baby! Fuck me! Jebati mene opet! Yeah! Baby. "Ona whined klinke i matorci  i sam podigao moj hips vađenje moj penis da joj otvor otvoriti sklonište i opet pomiluje dolje, čvrsto unutar spojnica još nekoliko puta.
"Oh Baby!" Ona opet moaned.
Moj penis je počeo rasti u njoj.
"To je sve veći." Ona stenjali, "Osjećam da je sve veći."
"Veći." Ona whimpered glasnije, "Bigger!"
"Oh! Baby! Veća! YEAH! Fuck me sporo, baby! "Njen dah je sve više radio.
To nije bio previše dugo prije nego sam počeo joj pistoning sa sporim i van klipni pokreta, utješno joj pruži vaginu moja firma cocks dužine. Polako sam povećao ritam, Barbara sastanak svaki moj soft spor odmjeren potisak podizanjem joj maca u susret meni i uvijanje joj stražnjica polako.
Krevet creaked pod nama kao i mi opet počeli spor odmjeren ritam, ovaj put. Bez panike, nema brze release, sporo stalni uranjanje moje krut ljubavi klasu.
Disanje i grunting, oplakivanje, zgrade na neprekidan crescendo.
"Ahhhh! Da! Ahhhhhhhh! Nemojte me, baby. "Barbara moaned
Noćenje brežuljkastom pod nama. Zapisnik su letjeli po - Više vremena - polako ovaj put.Uživanje svaki moždani udar. Barbara's maca istezanje i izbočenim sa svakim potiskom.Više minuta letjeli po. Dulje udaraca. Deep potezima Barbara ih prihvaća i valjanje okolo na temelju mene. Dospio sam joj pod stražnjicu i zgrabio obrazi joj dovoljno dupe, joj vuče do naticati moj penis duboko koliko je moguće.
"Da! Bog! Vaš penis je tako dobro! "Ona je vrisnula.
Njezino disanje je postao više radio. Moj prst ju je pronašao anus, klinke i matorci  što je jako mokro od nje poplavljeno ljubavi šalice, i umetnuti svoj prst lagano u nju. Magarca ruža s kreveta kao što je osjetio da ide u.
"Bog DAMN! Fuck me, baby "Ona je vikao i vrištala kao što sam osjetio njen graditi na drugoj orgazma," Volim da! Učinite to više! "Ja umetnuti moj prst dublje. Njen dah je došao u kratak duboko spurts kao što sam nastavio humping teže i teže s dugim sporim pokretima, dok joj je ukazivanje nježno.
"To je gotovo - to - - - Da, Baby" Ona je disao,
"Nemojte prestati! Molimo! Molim! DA! DA! "
Još nekoliko minuta, a zatim odugovlačeći sve odjednom njezin dah dolazi u brzom kratkom udisaja i vrisnula u moje uho, tijelo joj je valovitih s grčevima puna orgazam. Ona se preselila tamo-amo i panted, moaned glasnije i glasnije, mlaćenje pod mene.
Ona panted,
"Ne držite leđa? Napuni me, baby! "Ona tiho grunted disanje laboriously.
Ona dahnu nježno, omatanje joj meke kremaste noge čak tighter oko mene. Ona humped do mene nekoliko puta. Imala je ruke oko mog vrata držeći me čvrsto u njezine grudi.
"Ah! To je to! "Ona je vrisnula i počela seksati više strastveno.
Znala sam da je dobivanje spremna ponovno. Gledao sam kako joj crte lica promijenila sa svakim gurkati. Ona me pogledala sa tim divljim izgled, usta otvorena je otišao i znao sam da dolazi.
"Da! Da! "Ona screeched, onda neka ide drugom masivne orgazam. Njezina vagina farted a održao sam natrag svoj orgazam s ekstremnim ograničenja kao što sam osjetio joj narušavaju njeno tijelo uviti i sa apsolutnim nedostatkom inhibicija.
"Moj Bože, čovječe. Vi vozite me apsolutno divljini. "Ona je vrisnula na mene kao i njezino tijelo potrese u više navrata, dah joj je bio divlji i teško, bedrima tučen s moj penis unutar njezina uska prisiljeni maca.
Ja još uvijek održavati.
"Bog!" Ona screeched.
Moj glas je bio ogoljen od teškog disanja, ali uspio sam jecati, tiho,
"U redu! Baby! ODMAH! FUCK, Baby! DA!. "
"DA! To učiniti, Get it! Get it !!!!" ona viknu: "pucati u mene, baby. DA !!!!"
Više agresivno ovaj put.
Bila je tako teško dahtanje nisam mogao čuti ništa drugo. Teže i teže klinke erotske price je udahnuo, moj penis je još uvijek teško kao rock titillating joj maca.
S obnovljenom snagom, ja sam počela šamaranje moj penis brže i teže u svoje ispruži otvor. To je samo uzeo nekoliko sekundi kad je squealed opet i sam znao da ona ponovno je objavio njezin orgazam. Moje sjeme joj potopljena s masivnim opterećenja, obje imaju velik međusobnog orgazam  klinke gube nevinost 
ponovno zajedno. Mi pala u opuštenoj san, moj penis i dalje lupanje joj maca i cijeđenje moje osoblje nježno.
Kasnije, kad sam se probudio nešto, kao što je ona spavala mirno, ja povukla moj opustošili i crvenkaste penis iz nje, ona suši s mojim maramicu, ustao, stavite na svoju odjeću i otišao. Ona nikada nije preselio.
Kasnije tog dana, ona je pozvao i šapnuo mi: "Imam još jedan party večeras. Vi dolazite? "
"Zar ne bi bilo propustiti ni za što /" Ja chuckled.
"Što radite s djecom?" Pitao sam.

Нема коментара:

Постави коментар