.

четвртак, 30. јун 2011.

Domace klinke

Ok, morate shvatiti da je moja supruga Tessa ne voli ropstva na sve. Tessa je imao loše prošlosti i to mi je godina da bi joj vjerujte mi da to učinite. Isprva je počeo sa mnom biti u stanju vezati noge na krevetu, dok smo imali sex. Onda sam ga dobio, gdje mogu vezati ruke. No, ona nikada ne bi me pustiti joj kravata potpuno dolje s obje noge i ruke u isto vrijeme. Dakle, kad je rekla da je idući da ga iskušaju za mene ovaj vikend sam bio na joyed. Morao sam iskoristiti svoje šanse i pobrinite se da je posebno dovoljno za nju, gdje bi mogla neka mi ponoviti to. Tako sam počeo stavljajući svoje planove za vikend koji na snagu. Dakle, nakon mnogo planiranja telefonske pozive i dogovore i trošenja tona novca dobio sam vikend razrađen. Poslali smo našu djecu da su moji roditelji za vikend. Te večeri smo odlučili da će se sastati u lokalnom restoranu koji je jedan od naših favorita. Na taj način sam mogao imati vremena da se stvari spremni za nju veliki noći. Plan je bio bih s njom sretnu, a mi bi slijediti jedni druge natrag u kuću. Dakle, prije nego što sam joj u susret, ja je dobio ropstva trake van, ropstva klin sam kupio prije koji tjedan, postavili eksplozija ropstva madrac u dnevnoj sobi, sam sve mjesto za seks ispunjen zabava nite. Čak i seks ljuljačka da smo u vlasništvu godinama, ali nikada nije korišten je bio spreman da ide. Sam je upoznao u restoranu, a imali smo dobru večeru i imala je nekoliko pića da se popustiti njezin self gore. Mi smo lijevo i krenuli natrag u kuću. Kada smo u kuću smo počeli naslova prema vratima a ja joj zaustavio prije nego što smo otišli u. Rekao sam joj želim joj vjerujte mi da je idući u uživati ​​u sebi i pitao ju je li mi učiniti uslugu. Ona je pitao ono što sam htio da to i sam ju je zamolio da javite mi her povez preko očiju. Rekla je da će i ona mi povjerenje kako bi bili sigurni da nije nakaza out. Stavio sam povez preko očiju i na njoj vodio u vrata.

Imao sam ga planirao da prvi sam bio idući u uzeti joj u blagovaonicu. Imala sam stolicu postavljen u sredini je s nogu i ruku trake. Sam je vodio i okrenuo prema njoj. Zgrabio sam leđa joj glavu i povukao prema meni za duboko, strastveni poljubac. Naše usne su zaključana u mjesto jezicima u svaki drugi usta, grickanje me na nju dnu usne i sve. Mogao sam čuti njen dah uzimajući dublji već. Naše usne otključan i počeo sam se poljubiti vrata, a ja neka moje ruke gurnite gore i dolje joj tijelo. Ona je nosio sundress da sam polako raspakirali i pustiti da padne na pod. Ona drhtati kao zrak dotaknuo njezinim golim tijelom. Ja UN sklopljene grudnjak i pustiti da ispadne da. Kao što sam stajao ispred nje sam nagnuo i uzeo joj bradavicu u usta. Počela sam sisati i lizati bradavice, dok moje prste valjanih i praćka bradavice ne u mojim ustima. Bradavice su teško odmah. Kao što sam počeo ljubiti dolje joj trbuh i neka moje ruke klize niz joj g niz te ih gurnite off. Kao što je pala na pod sam mogao miris parfema miris joj maca sa moister curi van iz svoje pouty usana. Kao što je moje glave približio joj maca, a da pritom her g niza off, ja trzanje vrh moj jezik preko joj klitoris. Osjećala sam njezin tobolac od ne bitak u mogućnosti vidjeti to događa. Ja pao na koljena i gurnuo joj leđa i dupe uza zid. Ja kleknuo ispred nje i stavio jedan od njenih nogu preko mog ramena. Ja nagnuo i počeo ljubiti sve oko nje unutarnje strane bedara, dok je u jednom flicking moj jezik preko njena bedra poslati groznica se njeno tijelo. Ja bi se usta blizu oticanje joj maca usne, gdje sam mogao osjetiti toplinu generiranja blizu moje lice od nje maca. Upravo sam mogao miris miris koji dolaze iz nje. Počela je disati teže i pliće. Napokon sam se nagne bliže i trzanje moj jezik preko joj maca usne, ona je gotovo pala u nesvijest na dodir moj jezik na njoj natečen maca. Počela sam sisati usne u usta sisa na svakoj strani njezina maca dok sam trčao moje ruke gore i dolje joj noge i cijeđenje joj dupe svaki put moje ruke došao preko njega. Sam napokon ustao i dovela je do stolice. Sam je sjeo u njega i koristi noge trake dužan joj ankles na stolac. Uzeo sam svoje ruke i stavila ih iza leđa, iza stolica i koristiti trake vezane ruke da je on stolicu. Počela sam hodati oko nje dok je u jednom trljanje ruku preko njenog golog tijela. Ona ne zna kada i što ću učiniti sljedeći. Sada ropstva stolica sam kupio bio je vrlo cool, to je držati u sjedalo koje je samo dovoljno velika za penis ili vibrator da bi mogli proći i doći do neke one maca. Tessa je sjedio tamo čeka za mene napraviti potez. Ja se sagnuo i tobogan na napuhavanje Seks Machine ispod stolica. Ja pozicioniran ispod dildo joj maca, okrenuo sam stroj i gledao kao dildo počeo kretati i izvan Tessa je maca. Ona je počela jaukati, a ja sam uzeo moje mjesto ispred nje. Mislim da je mislila da mi je zapravo her jebu, jer sam uhvatio stražnji dio glave i izdvajali joj licem prema dolje prema moj penis. Skočila je koliko ona može biti vezan dolje kad sam to učinio. To je uhvatiti ju off straže. Ja gumiran vrh moj penis glave preko njezinih usana, a ona polako rastao njene usne i tock moj penis u usta njezina. Ona je počela sisati moj vratilo dublje u usta, cijelo vrijeme ona je to guma penis pumpanje u nju maca što joj jaukanje oko moje penis u usta njezina. Dok sam imao moj penis u usta sam dosegla dolje i počeo patiti joj bradavice između mojih prstiju i njima valjanje. Ona je tvrdoglav više u stolici. Ona je počela da se dobar ritam na moj penis u vrijeme ove dildo jebeni joj zbijeno, roza, drenched maca. Osjećala stroj zaustaviti u nju. Ona je još uvijek sisa moj penis, dok se u međuvremenu je došlo do stanke ispod joj maca. Odjednom sam osjetio njeno tijelo drhtati ponovno. Prestala sisa moje podižući moj penis i moaned stvarno glasno kao moj penis popped iz usta. Mogao sam joj zvuk njezina maca se jebeno teško i brzo ponovno ispod nje. Možete joj zvuci mokro joj maca usne sisanče i zmajem na penis klizna u njezinu pičku u Brzi i žestoki tempo. Bila je oplakivanje tako glasno.Počela sam s mukom joj bradavice u moje prste i lagano joj bradavice slap naprijed i natrag. Joj maca bio mi je snažno tuklo tako jako ova penis, a zatim je osjetio penis počnu zafrkavati joj maca. To bi voziti duboko u njoj stanka, a zatim polako izvucite, pauza opet, i tresnuti natrag kući u njezinu pičku. Tessa počela me moliti da joj se ne zafrkavati ona je o sperma, u tom imajte na umu ona osjeća penis početak lupanje joj maca u Brzi i žestoki tempo opet i počeo sam se povući svoju kosu i staviti moj penis duboko u grlu ponovno. Osjećao sam se Tessa se moj penis jer duboko u usta što je više moguće i početi drhtati i tresti u stolici. Znao sam da je ona vlasništvo eksplozivnih orgazam dok je ovaj pijetao je neprestano lupa joj maca. Nakon što joj je orgazam oslabio je neka moj penis kap povratak iz usta i osjeti malo više od roda penis ide u njezinu pičku, a zatim prestati. Počela sam za oslobađanje ruke i noge od stolica. Ona je jedva mogao kretati.

Sam stavio ovratnik oko vrata, a ja joj ustao. Ona je gotovo osjetiti na podu njezine noge bile toliko slab. Rekla sam joj ovaj put ona je za pretraživanje na susjednoj sobi. Kao što sam je dovela do dnevnog boravka eksplozija ropstvu madrac,  klinke nevine ona je osjećala joj dupe malo dobivanje tučeno po mačka od devet repovima. Bila je tako lijepa s njom maca i magarca prikazuje joj tits i vješanje, a ona je puzati na ovaj madrac. Kad idemo tamo sam je vodio na madrac još uvijek na ruke i koljena. Sam je zaustavio u sredini kreveta, izvuka hot klinke chat sobe o sam ruku prema njoj gležnjeve i pao rame na madrac. Tada sam uzeo Čep Pseći stil Spreader i zaključao ruke i gležnjeve u jedni pored drugih. Sada joj je pognut i nisam mogao kretati. Počela sam moje ruke trljati po otečenim maca usne, lagano udaranje joj dupe. Počela je stenjati i opet počeo sam za umetanje prstima polako u nju maca. Bio sam zabada u jednom prst za vrijeme i uvijanje i iz njezina maca. Kao što sam osjetio uzimajući joj maca vlažnija i vlažnija sam zabada u sve više i više prstiju dok sam imao al njih četiri u nju. Ja pumpa to malo vremena u nju prije nego što sam zaustavio i ustao od madraca. Dobio sam iza nje i smjestili sljedeću stavku izbora iza nje. Ja postrojio Jebeni Xtreme plug Stroj joj maca i počela gore.Osjećala se još i malo šire dildo početi ići u nju maca ovaj put. Ona moaned kao i njezin natečen maca usne rastegnut iskoristiti ovu penis u njezinu mokro usisavanje maca. Možete čuti slurping oko vratilo ovog penis jer je otišao i izvan nje. Dok sam imao ovaj stroj će sam se vratio na stranu svoje i počeo trljati svoj prst uzduž magarca rupa. Tessa je bila tako teška disanja uz svu tu akciju događa. Gledao sam kako taj stroj je pumpanje joj maca teško kao što sam umetnuti svoje prste u magarca. Ja sam radio jedan prst i počeo kretati i iz njezina maca, mogla sam osjetiti dildo trljanjem uz moje zglobove. Okrenuo sam se stroj, ja umetnuti još jedan prst u dupe rupu sam mogao osjetiti joj se maca se pumpa brzo i teško. Počela je stenjati i rotor nožnim prstima i prstima prema gore. JA je uzeo moj prst iz magarca rupa i isključen stroj prije nego što je mogla da joj vrhunac. Ja izdvajali dildo iz njezina maca natečene i stavio natrag, gdje je bio. Čuo sam njezino disanje je vrlo teško i kad sam položio iza nje i lizali njoj maca je whimpered sam znala da je vrlo blizu orgazma. Počela sam lizati maca sokova od zidova i prorez joj maca prstima zadržao savijanja i mogao sam vidjeti kako joj prsti rotor i ispraviti. Počela je stenjati tiho ponovno. Dao sam joj malo više potiskuje sa svojim jezikom prije nego što sam sjedio back up. Ja premješten stvari iza nje opet i njezin valjanog na madrac na leđa još uvijek  hot klinke hot line zaključana u Zaključavanje Pseći stil Spreader. Sada je bila na leđima održava na mjesto, sam je preselila naprijed na madrac gdje joj jedva dupe visi nad madrac. Osjećala penis opet na nju maca i dobiti umetnuta u nju. Osjećala se početi kretati polako i iz nje, a zatim osjetio mi ju hvatati za glavu i opet kut lice prema meni  
 klinke nevine tako da mogu gurati moj penis u usta ponovno. Dok sam bio prehrane Tessa moj penis, penis u njoj maca je počeo pokupiti tempo. Bila je oplakivanje sve iznova kao što je po drugi put s dva cocks hraniti s njom. Sam ju sisa na moje loptice, lizanje moje vratilo, i duboko me throating dok sam gledao joj se jebeno teže i teže je to penis događa u njoj maca. Nakon što je oko petnaest minuta tog sam izvukao moj penis daleko od nje i ona je osjetila pijetao se ukloniti iz joj maca. Ona opet cviljenje u znak protesta, ali to nije važno u noć je sve o mučenju i dosadan, a znala je da kad je ona na to pristanu. Sam je otključan iz Čep Pseći stil Spreader i ona polaže na madrac savijanja rukama i nogama za drugi. Ja izdvajali o zakupu, a ona sjede. Rekao sam joj da stoji i ona nije kao što je pitao. Sam je išao prema susjednoj sobi koja je postavljena u podrumu. 

Sada naš podrum je Michigan podrumu. Što znači da je baš kao i tamnice. Hladno, vlažan, betonskog poda, tako dalje i tako dalje, čak slabo osvjetljenje. Jednom sam vodio ju je sve na putu dolje i osjetila hladnu podu na noge je zadrhtala. Sam je dovela do sredine podrumu gdje sam Saint Andrews Križ postavili. Ja prilogu ruke i noge na mjesto. Zgrabio sam pero golicač iza nje i hodio leđa pred nju. Počela sam golicati noge, Tessa počeo meškoljiti, ali nije mogao kretati. Počela sam pratiti svoj unutarnji bedrima i ti mogao je da je pokušavao sklupčati, ali opet je bio prisiljen ostati u mjestu s križa. Ja ruža golicač joj maca usne i počeo joj golicati tamo. Ruke i prsti uvijen  
 klinke nevine odjednom iz dodira. Ja ruža golicač joj trbuh i počela golicati grudima. Ona je bila predah tako teško sve to. Znam da mrzi biti suzdržan i poveze. Zaustavio sam joj škakljanje i čula neki pokret oko podrumu. Nakon nekoliko minuta ona je osjećala prste trljajući joj trostruku puta natečen klitoris. Ovaj put umjesto jednog prsta u vrijeme odlaska u nju maca osjećala dva otići tamo prvi. Ona je počela tresti kao i njezin orgazam prati kroz nju. Nakon što joj je vrhunac bio završiti osjetila prste biti uklonjena i vrh penis se nalazi desno na nju maca. Osjećala penis slajd u lako u njoj natopljenom maca. Sat slajd u nju na stalan tempo kao što sam je pitao iz daljine, ako je kao kako je bila tretirana tako daleko. Ona je odgovorila da, sam je pitala ima puno orgazama večeras i opet ona odgovorila potvrdno. Pitao sam je li ona željela biti jebeno strojeva do sada večeras je opet odgovorio: Da, ona je kazala kako je sperma će opet, i čim je rekao da je penis u njoj maca ubrzala. Bila je snažno tuklo se snažno, a njezin orgazam je došao po njoj. Ovaj put njezin orgazam je bio tako intenzivan da je ona zapravo squirted. Joj maca sokova pucao diljem penis zakopana duboko u njoj maca i blatobran diljem suterena. Ona stane penis se ukloniti već treći put da nite, a ona je pušten iz Saint Andrews križa. 

Čim je bila dolje sam  
 klinke nevine vodio njezin povratak do stepenicama u kuhinju površine. Sam je doveo do središta mjesta gdje sam trap Vezivanje Device postaviti. Sam je položio na leđa i zaključana glavu u poziciju. Tada sam zaključan ruke i noge u položaj. Nakon što je bila sigurna sam kleknuo na čelu stola i hrane joj svoju penis s moje loptice odmaraju na čelo. Ja joj dopustite da malo je sranje i liže kad sam stajao natrag gore i je otišao oko druge strane uređaja. Opet je mogla čuti pokret, a zatim osjetio penis koji je vozio u njoj maca. Ovaj penis krenuo i iz nje u usporenom koraka. Nikada ubrzala je samo ostao na istim tempom. Do sada od svih igračaka sam bio koristeći s njom to je bio najširi penis biti umetnuta u nju. Ona je morala biti oko 8 inča dugo i oko 3 cm mislim. Vidjela sam joj maca istezanja da se ovaj pijetao u nju. Bila je oplakivanje i disanje s za nekoliko minuta. Ovaj penis samo držati ide u stalan tempo. Her orgazmi su višekratnici ovaj put, ona je samo non-stop orgazam jer penis je neprestano zmajevima i iz nje u istoj stalan tempo. Možete vidjeti svoje prste savijen i ostati ruke ostao u šake, jer to se događa. Hodao sam preko noge i počeo sam se sisati na nju prstima. OMG je neka od još dublje jauk i počeo squirting ponovo jer penis je zadržao jebote joj sada kapanja namočene, lupanje, natečene maca. Počela me moli da se zaustavi prije nego što ona nije mogla izdržati. Ja neka ovo mučenje nastavit još 10 minuta prije nego što sam prestala ide naprijed i natrag s jedne noge na drugu sisa na nju prstima i ona osjeća to veliki penis izvadi joj maca. Sam je pušten iz uređaja Zamka ropstva i ona u osnovi raspao na podu. 

Sam je dobio na noge opet i njezin je dovelo do 
 klinke nevine  stepenica vodio stepenicama na drugi kat. 

Kada smo dobili tamo smo otišli u našu sobu gdje sam je položio na krevet i vezan her proširila orao na njemu. Počela sam svojim tijelom polaganje  hot klinke osloboditelj Vezivanje Spavaća soba klina. Joj dupe je okrenuta prema gore prema stropu, a ja kleknuo i počeo ljubiti svoj unutarnji bedrima i maca usne. Ona je zamolila me da joj jebati, a ja joj pripovjedi sve u dogledno vrijeme. Ja zadržala svoju jede se za kušajući okus joj dobro juiced maca. Bog je okus toliko dobar i jer je nikada nije squirted prije sa mnom imali tona maca sok teče iz nje. Sjedio sam i osjećala pokreta. Osjećala penis savjet se stavlja na nju maca ponovno početi klizanje na nju.Tessa onda shvatio nakon jedne minute da je to penis i dalje ide sve dublje i dublje u nju. Kada je konačno sisate klinke  prestao je mislila da je sve u njoj, ali onda je osjetio da ide još dublje u njoj ponovno. To penis morali biti barem dvanaest do četrnaest inča duboko u njoj maca i ona je također shvatila joj maca bila pruži s njim, tako da značilo da su se na oko četiri inča debela. To je samo ostao na mjestu, dok joj maca rastegnut da se koriste svojim masivnost. Onda polako počeo povratak iz njezina maca i onda kada je osjetio kao i većina toga je iz njega udario natrag duboko u njoj maca. Ona je više bila whelmed s osjećajem. Ona nikada nije lizali Big Cocks i njezin suprug zna, ali ona je ogorčena i uzimajući sranje opterećenje užitka od toga. Ona nikada nije imala joj maca napuni kao što je to u ovom trenutku.Ona nikada nije imala penis doći tako duboko u nju maca, ona je gotovo vjetru s emocijama prolazi kroz nju. Opet ovaj kurac polako izvukao van i udario natrag u njoj maca. To je ponavljao to više i više. Bila je vlasništvo najduže, najveće, najteže orgazam je ikad imala, s tim penis se zabio u njoj maca više i više i više ponovno. Nakon otprilike sat vremena ovu rutinu osjetila kurac što slajd iz nje. Joj maca je dahtanje zrak kada glavu konačno izvukao iz nje. Sam joj unties i njezin prevrnuo na klin. Sam joj retied dolje i poljubio duboko u usta ovoga puta. Sjedio sam ispred lica i rekao joj otvoriti usta. Ona učini kako joj je rečeno i ja umetnuti moj penis u nju. Dok je ona bila mi je sisa, ona je odjednom osjetio penis glavu trljajući gore dolje joj maca i zaustaviti na magarca rupa. Izgled iznenađenje, a mi šok na licu pokušava shvatiti kako sam bio uzimajući sisao s svojom i biti postavljanje ovaj pijetao iza nje. Osjećala glavu počnu gurati u magarca rupu i početi da se protežu magarca rupa široka. Ovaj penis čuva ide i shvatila da je masivni penis koja je upravo u njoj maca. Magarca bio jeben ovaj masivni penis i nije imala pojma koliko je to uzimajući tamo. JA je zadržao prisiljavajući moj penis i iz njezinih usta,  karanje klinke jer to je penis klizna pedalj po u magarca. Bila je oplakivanje tako glasno oko moje penis držala sama gagging. Kada je cijeli penis uklopiti u magarca je samo odmarao se za nekoliko trenutaka ostavljajući joj dupe dobiti prilagođene za njega. Tada je počeo povući van, ovaj put to nije bio u potezima spor da je to u njoj maca. Ovaj put to je bio brz teško duboko udaraca u njezinu guzicu. Kao što je bio oplakivanje iz jebeni magarca bio uzimajući iz ove velike penis u magarca sam eksplodirala u usta i ona proguta sve. Kad sam bio učinio cumming sam joj rekao da je vrijeme za nju da se ukloniti povez preko očiju. Ja izdvajali iz usta i kao što sam bio to penis u magarca i bio izvukao. Kada je penis je 100% uklonjen je čula neke zvukove i opet osjetio njezin slijepi puta ispasti. joj oči da se prilagodi na svjetlost prije nego što je mogla jasno vidjeti u sobi. Kada je napokon dobio svoje viđenje vidjela mi stoji u sobi goli u blizini vrata. Hodao sam preko nje i hoće li je ona uživa u svojoj samouprave do sada. Ona je odgovorila pakao Da, ali ona je htjela znati kako sam dobio taj veliki penis u magarca dok je davanje mene popušiti. Rekao sam joj da je lako.

Kao što je postavio u poziciju  klinke kurvice doggy style sam otišao do vrata i otvorio. Vratio sam se u krevet i počela trljati klitoris. Ona je pitao mene ako sam bio idući joj reći i rekla sam siguran. Zvao sam se Pavao i srednji vijek čovjeka koji je u svojim četrdesetim godinama, koji je pristojan izgrađen s Nine Inch penis ulazio sam joj rekla kad je bila u stolici je njegov penis koji je zamijenio stroj tamo dolje. On je dobio pred njom i stade, a ona ljubomoran njegov penis, tada sam povikao Toma, a drugi čovjek je došao hodanje u. On je jednostavno devetnaest do ranih dvadesetih u dobi i imao oko šest do sedam inča penis. Rekao sam joj kad je bila u madrac u dnevnom boravku je njegov penis koji zamjenjuje strojeva. Zatim Tom je stajao ispred nje i sad joj je gledao u ova dva cocks. Tada sam pozvao van Scott, a drugi stariji gospodin koji je izgledao kao da je tridesetih godina došao u sobi. On je morao imati najmanje osam inča penis. Objasnio sam joj da je onaj koji joj je bio jebeni na križu u podrumu. Sada joj je Scott, Tom, Pavao sve zajedno. Stojeći u font nju i imala sva tri njihove cocks biti obličje at. Tada sam pozvao van Michaela, u drugom je došao čovjek koji je izgledao kao da je u srednjim dvadesetim godinama, morao je imati najmanje deset do dvanaest inča penis.Objasnio sam joj u kuhinji mu je da joj je zajebano da ne postoji stroj postavljen u tamo. To je učinio sve raditi u tamo. On je svoj položaj uz ostale trojice muškaraca ispred moje supruge tako da ona može vidjeti sve četiri njihove cocks zajedno. Tada sam pozvao iz Devon i to svjetlo kože crni čovjek došao hodanje u sobu. On je izgledao kao da mu je u tridesetim godinama također. Sada Tessa nikada nije bio privučen crni ljudi prije. No, ona je morala priznati da je gledao jako dobrom svjetlu kože ton tijelo, sa četrnaest inča penis visi njega. Stajao je pred njom previše. Objasnio sam joj da je onaj koji je bio jedan samo joj jebote ovdje u spavaćoj sobi. Ona je svih pet svojih penis pred nju i mina uz nju. Ona je pitao mene ako sam bio idući joj izdanje tako da se ona može reći hvala, a ja joj nismo učinili još. Ona je pitao što mislim, a ja sam joj rekao da sada zna što je sada događa je bio idući u dobiti svim cocks odjednom. Ona je zadrhtao pri pomisli da sve te cocks dolaze na nju, ali ona je bespomoćna da se odupre plus ona mi je rekla da će učiniti sve što sam planirao se za nju to nite.

Sam je razriješen i pet muškaraca hodao do nje i pokupili. Jedan na svaku nogu i ruku, a jedan drži glavu su mi slijedili na dnevni boravak ponovno. Ovaj put umjesto raznijeti madrac u tu, a događaji idu na gore stepenicama dečki postavljen za mene Podesiva Spanking klupu i Preklopiva ropstva noćenje. Su je išao preko Spanking klupu i njen set dolje 
 klinke nevine  tamo smo vezani noge i ruke dolje opet. Paul je dobio iza nje i počeo jesti joj maca van, Michael, Scott, Devon, i Tom položaj ih samo je ispred svog jednu po jednu da bi se pojačati i hrane za životinje njihove cocks u usta, dok se ostala tri čekala bi utrljati njihove cocks. Sjedio sam na kauču gledajući sve ove akcije. Pavao je ustao i ustao i staviti njegov penis u njezinu pičku počeo zajebavati joj, a ona je zadržao uzimajući jedan penis u isto vrijeme plasirao u lice sisati na. Pavao je bio ljulja joj maca sa tvrdim brzo potezima. U to vrijeme sam pogledao i rekao joj Tessa sam drugi dio ovog tek otkriti. Ona je još uvijek hrani kurac kad sam pozvao Lele (svoje djevojke / ljubavnice). Lele je izašao drži video kamera i bio je gol. Ona je hodio putem do Tessa i zgrabio joj sisa. Rekao sam Tessa, Lele je snimao cijelu nite tako daleko. Rekao sam Tessa zadnji dio kazne je bio idući u biti gleda Lele dobiti jebeno i zategnuto ispred nje.Vidio sam u njezinim očima da je ljut i uzrujan. Lele postaviti kamkorder na stativ da bi mogao uhvatiti sve akcije u sobi i došao na kauču pored mene. Ona je propisano s glavom u blizini moje krilo. Ona je moj kurac u ruci i počeo je milovati, dok je Pavao prebacio mjesta s Tomom. 

Tom je svoj položaj iza Tessa i gurnite njegov penis u njezinu, a Michael Scott, Devon, i Paul naizmjence ugađati moje žene bradavice i hranjenja njihove cocks u usta. Također je iskoristio njezine ruke su vezani dolje i počela koristiti svoje ruke da ih jack off dok su čekali. Cijelo vrijeme njezina djevojka Lele je na kauču sa svojim penis u ruci, Lele se sagnuo i uzeo moj penis u usta njezina. Lele počela sisati moj kurac duboko u usta dok smo gledali naše ljubavnika (Tessa) se uzima tih pet ljudi. Tom je bombardovanje moja Tessa je maca teško i mogli ste vidjeti da je ukazivanje joj dupe rupa u isto vrijeme. Tessa je samo sisa cocks koje su uzimajući hranjen njoj, a Tom, Michael, Pavao i Scott čuva okreće se između usta i maca. Cijelo vrijeme ste imali Devon stoji sa strane milovati njegov penis.Konačno nakon što je oko četrdeset pet minuta gledajući moje supruge dobiti usisan i jebeno tih drugih ljudi, Devon istupio svojoj ženi u usta. Izgledala je prestrašen kao ovaj masivni penis dođe prema njoj. Tessa bio jebeno Scott u ovom trenutku, i Michael je bio njezin jebeni. Bila je jacking off Tom i Pavla. On je postrojio do usta i rekao da je za otvaranje širok. Ona je pogledala preko na Lele i mene, a mi kimne. Lele prestao sisanče moj penis i popeli se na moj kurac i sjede u krilu okrenuta Tessa. Moj penis pokopan duboko u Lele je maca. Sada sam samo s jednom od Lele su stečen zajedno prije dvije godine. Oni su uvijek igrali zajedno, a ja ni gledati ili samo dati im samo vremena. Lele nagnuo natrag na mene i počeo sam se igrati s njom tits dok je ona odbila gore 
 klinke nevine  i dolje na moj penis, dok smo gledali moja supruga se uzeti prednost. Devon zgazi čak i bliže, a moja supruga zatvorene oči, i otvorila usta koliko je mogla. Devon slajd vrh njegov penis da joj usne i počeo ga hraniti na usta. Možete vidjeti joj se protežu usta pokušati i uzeti u masivnost. Njezina usta rastegnut do krajnjih granica. On je samo mogao dobiti možda i četiri inča od njegovih četrnaest u usta. Scott i Michael uključen mjestima u ovom trenutku. Devon je Tessa sisati njegov penis za oko deset minuta prije nego što je izvukao njegov penis out on zgazi iza Tessa i staviti da se masivni penis u usta joj maca. Lele je odskakanje na moj penis u velikom ritmu ona pokaže na tom da se preko nje i ona se nagne naprijed i počeo sisati njegov penis, a jebote mina. Devon udario svojim četrnaest inča u Tessa je maca u jednom pokaže i mi smo mislili da je bio idući u skok od postolja. Počeo joj puni potisak duboko u njezinu pičku, a vidi gledali Lele jebati mene i tam je penis. Tada Michael i Scott je prišla i počela ih lele jack off. Pavao zamijenio njegov penis u usta Tessa. Devon jebeno Tessa je maca za dobro pola sata prije zaustavljanja i klizna njegov penis out. Potom je stavio glavu njegov penis blistavim na rubu magarca rupa i počeo ga hranjenja u njoj zbijeno magarca. Tessa ugrizla usnu kao ovaj masivni penis ponovno napao her šupak. Lele je prebacivanje iz između tri cocks ispred nje sa svojim ustima. Tessa drži sisanče na penis Pavla. Devon je lupanje kući Tessa je šupak kada je pitao ako je to ok da se sperma u magarca. Lele je odgovorio na ovaj i rekao mu da. Ona je htjela lizati sperma iz Tessa dupe.Devon pokupila tempo još više, Tessa pao Pavlova kurac iz usta, i počeo stenjati tako glasno. Lele podigla tempo na moj penis i zaustavio i rekao mi je htjela da zajebavati joj dupe dok je gledala Tessa uzimajući ga do magarca. Lele nalazi moj penis u magarca i počeo ga voziti. Međuvremenu, dok Devon je gunđanje iza moja supruga i Lele pokušava imaju tendenciju da se ostale četiri muškaraca s ustima i rukama najbolje što je mogla. Devon udario jednog hard vrijeme i zasadio svih četrnaest inča duboko u Tessa dupe i proklet njegova sperma na magarca. Bila je vlasništvo orgazam u to vrijeme previše. Lele zadržati jebeni moj penis u magarca, a jacking i sisa naš gost off. Devon izvukao masivni penis iz moje žene magarca i Lele rekao mu da dođe k njoj. Ona je rekla da želi kušati moje žene sokovi i njegova sperma off njegov penis. Ona je počela lizati i sisati njegov penis najbolje što je mogla. Pavao je otišao iza Tessa i sada je udario njegov penis u njezinu sada cummed ispunjen magarca rupu i počeo joj jebati. S nekoliko minuta onaj je cumming u Tessa dupe. Pavao slijedili odijelo i jeben i CAM u Tessa dupe i tako učinio Michael i Scott. Nakon svakog od njih to   klinke nevine učinio Lele bi ih nazvati i čistom preko njihove cocks off cijelo vrijeme držala jebeni moj penis s njom magarca.Kada se svih pet muškaraca cam u mom lele žena magarca popeo s mene i otišao u svoju ženu. Oni su duboko i strastveno poljubi. Zatim lele ode iza Tessa i počela lizati i sisati na nju klitoris, maca, i magarca. Sam ustao i otišao do moje supruge i rekao joj od lele htjela da joj okus na njih, ona može kušati lele mene i mjesto moj penis u usta njezina. Tessa isisan na moj penis greedingly. Nakon nekoliko smo se zaustavili. 

Ja unhooked Tessa noge i ruke i opet smo je preselili na stol. Lele utvrđenim na leđima, a mi pozicionirani Tessa u šezdeset devet pozicija iznad nje prije nego što smo vezani ruke i noge prema dolje opet. Obojica su imali pussies prema rubu stola, dok su lizali jedni drugima clits tri dečki postrojeni iza svake od njih i počeo ih zajebavati, svaki tako često cocks bi se izvukao tako da dame mogu dobiti neke od sokova od cocks. Svih šest muškaraca odskočiti okolo između dvije dame i došao u obje ženke iznova i iznova.

Ovo NITE je ukupno devet sati sisanče i jebanje smo snimili sve. Nakon što su svi dečki su lijevo i Lele i Tessa i ja zahvalio im Lele i ja dao Tessa pauzu prije nego što smo odveli do stepenicama voditi ljubav s njom sebe. Tessa tvrdi ona nikada ne bi učinio ništa, ako se 
 klinke nevine  svidio ovaj ili Lele ili sam pitao svoju prvu, ali ona je drago što smo se inicijativu i napravio ovaj NITE dogoditi. 

Нема коментара:

Постави коментар